Hulp gevraagd

22-05-2011 09:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn woonkamer/keuken heb ik laminaat liggen. Afgelopen donderdagavond ging mijn tweezitsbank weg, die had ik weg gegeven. Omdat de bank zo zwaar is, is er over de vloer geschoven. Nu zitten er allemaal strepen op en die krijg ik niet weg...

Ik heb al laminaat glansreiniger gebruikt. Wie heeft de gouden tip om die lelijke strepen weg te krijgen??
Heb je al wasbenzine of terpentine geprobeerd?
van die zwarte strepen die door schoenen veroorzaakt worden, gaan heel makkelijk weg met afwasmiddel en een doekje. (was een gouden tip van mijn moeder, nadat ik ook al verschillende andere dingen had geprobeerd). misschien dat afwasmiddel ook bij deze strepen werkt.
Strepen of krassen?
Ik ga beide tips even uitproberen, jullie horen nog van me!
Die zwarte strepen kun je volgens mij ook uitgummen. Maar dat zal niet werken als het echt krassen zijn.
Zwarte strepen krijg ik goed weg met nagellakremover (niet te veel gebruiken).
Je hebt ook van die toversponsjes. Daar krijg je vrijwel alles mee van je laminaat. Zal vanavond eens kijken of ik kan ontdekken hoe ze nou eigenlijk heten.
Als het echt krassen zijn zie ik het somber voor je in.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dasty

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven