Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 mei 2011 @ 07:57:

Ja dan start ze zo'n onderwerp en dan wegwezen Inderdaad, heb ik eens een inbreng, schiet ik er met mijn staart tussen mijn benen vandoor
Goedemorgen
quote:Helenita2 schreef op 20 mei 2011 @ 22:12:

[...]

Maar is het naar aanleiding van een "geval" in het bijzonder dat je het je afvraagt?

Nee hoor, het houd mij al heel lang bezig.

Je hoort best veel verhalen van mensen die geen kinderen meer willen, maar dan geen actie ondernemen en dan helemaal in paniek schieten als blijkt dat ze toch zwanger zijn..

Als je echt echt geen kinderen meer wilt, dan laat je je helpen zodat de kans in elk geval wel erg klein is.

En anders niet janken. Maar goed dat is mijn mening en wellicht erg zwart-wit gedacht.

Ik was dus benieuwd naar de meningen hier.

Enne geen kind meer willen is gewoon, en aan de pil, en condooms, beide sterriliseren, en een spiraal garantie verzekerd
quote:Maleficent schreef op 22 mei 2011 @ 10:35:

poes zat in de badkamer, Mr J zat in bad, gooit hij ineens een emmer water over poes heen. Arm beest.

En gisteren zat Malman chocolademousse te eten, had hij Mr J wijs gemaakt dat het poep was, Mr J heeft een kwartier de slappe lach gehad.
Je lijkt Elninjoo wel, Bambino

geintje hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Achgosje, arme V is weer aangestoken door Mr J, nu is hij weer verkouden, en hij heeft ook wat verhoging.
Gooooeeeeeiemorgen!!!!

Zoooo wat een topweer gister. Erg gezellig gebbq-t in de tuin met veel mensen, groot springkussen gehuurd. Kinderen stonden letterlijk te stuiteren. Komt jongste zoon met een verhit hoofd naar me toe: mama mama, mag ik het springkussen houden??

Schattig. Het was echt GROOT. Zie het voor me, permanent zo'n ding in de tuin

Mal aaah niet J zo pesten .

BAM beetje zwart/wit ja. Ik denk er wel bij katten en honden zo over. Heel irritant wanneer mensen spastisch doen als er een stoere reu op een loops teefje afloopt. Ze is loooooops hoor!! Nou, genoeg honden op de wereld, naar de dierenarts jij.

Ook zwart wit?
quote:bambino schreef op 22 mei 2011 @ 11:32:

[...]

Als je echt echt geen kinderen meer wilt, dan laat je je helpen zodat de kans in elk geval wel erg klein is.

En anders niet janken. Maar goed dat is mijn mening en wellicht erg zwart-wit gedacht.

Ik was dus benieuwd naar de meningen hier.

Ik geloof dat ik er wel vrij net zo zwart/wit in sta als jij wat dat betreft.
Daarom wil ik ook geen teefjes Amaal; vieze gore stempels op je grond
quote:Maleficent schreef op 22 mei 2011 @ 11:43:

Je lijkt Elninjoo wel, Bambino

geintje hoor. Ik moest vanochtend ook even aan elninjoo denken, toen ik dit typte
quote:Star schreef op 22 mei 2011 @ 12:40:

[...]

Ik geloof dat ik er wel vrij net zo zwart/wit in sta als jij wat dat betreft.haha ja dat weet ik
O nou sorry hoor, dan reageer ik wel niet meer
Tja Amalia, misschien wel erg zwart-wit, maar het is zo goed als te voorkomen, dus waarom het risico lopen als je echt geen kinderen meer wilt? en als je dus bewust dat risico loopt dan moet je ook niet mekkeren als het wel zo is.

Nou ja goed, ik denk dat het gewoon een lastig onderwerp is.
quote:Star schreef op 22 mei 2011 @ 13:04:

O nou sorry hoor, dan reageer ik wel niet meer Ook deze reactie was heel voorspelbaar
Ohh je hebt trouwens niets gewonnen met de loterij
Ik denk dat mensen die een ongelukje meemaken, dat er érgens toch wel stiekem de wens of de hoop is voor (nog) een kindje. Ik geloof niet zo heel erg in totaal ongewenst ongepland.

Als je echt echt echt echt echt niet wil, dan gebeurt het niet. Wij moesten de 9 maanden voor the making van V natuurlijk ook erg oppassen, maar dan kun je rond bepaalde periodes andere gezellige dingen doen, waardoor de kans nog kleiner wordt. En daarnaast condoom natuurlijk.
quote:bambino schreef op 22 mei 2011 @ 13:13:

Ohh je hebt trouwens niets gewonnen met de loterijO wat onattent van mij, dat was gisteren! Hoe is het gegaan? Jullie hadden wel mooi weer!
Kijk mal, jij verwoord nu precies hoe ik eroverdenk,maar ik moet alles zeggen met een omweg hahaha
Jaa goeddd. Ik mail je wel even met het totaalbedrag.

Ja prachtweer inderdaad.
Disclaimer: ik weet dat er een heel klein percentage vrouwen is die toch zwanger raken door de pil heen, en dat bedoel ik niet.

Het is meer dat ik dan mensen bedoel die onzorgvuldig omgaan met anti-conceptie.
Maar dat jij bij dat kleine percentage kan horen weet je niet van te voren, dus als je echt niet wilt, is alleen de pil slikken niet afdoende..
Ik heb 3 kwakkelende mannen in huis nu. Liggen nu ook allemaal te slapen trouwens.

Man: verkouden en koorts

Kleuter: verkouden en ontstoken oogjes

Baby: verkouden en verhoging

Schiet lekker op hierzo. Alleen ik ben nog redelijk normaal. Voor zover je mij normaal kan noemen dan.
quote:bambino schreef op 22 mei 2011 @ 13:24:

Maar dat jij bij dat kleine percentage kan horen weet je niet van te voren, dus als je echt niet wilt, is alleen de pil slikken niet afdoende..Ik ben sowieso niet zo van de pil. Kan er niet tegen. Ik word heel erg hormonella van de pil, nog erger dan toen ik zwanger was zeg maar. Koperspiraaltje heb ik geprobeerd, als ik ongesteld was kon ik beter 3 dagen op het toilet blijven zitten zoveel bloedverlies, dus dat was hem ook niet. Mirena lijkt me niet fijn, ik wil nog wel een controlepunt elke maand hebben dat het goed is gegaan. Dus ja..... er blijft weer weinig over qua mogelijkheden. Condooms maar weer.
quote:bambino schreef op 22 mei 2011 @ 13:13:

[...]

Ook deze reactie was heel voorspelbaar

O nou lekker dan. Leuke loterij dan

Ik moet nog wel weten waar ik heen moet storten trouwens.
Beterschap voor je mannen.

Lastig dat je de pil niet kan hebben en alleen maar een Hormonella zijn is ook niet alles.

Condooms kunnen ook scheuren....

Van condooms zakt mijn libido echt tot het nulpunt hahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven