Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
als je zo graag nieuwe regeltjes wilt, neem je er zelf maar een

ik ga trouwens slapen. half 6 hakt er in.
Neeee GW en ik strijden om het laatste nieuwe regeltje !! Toch GW?
Ik neig steeds meer naar überhaupt geen nw regeltje voor ons, dus nee, geen voor mij
Ja GW, begin je daar naar te neigen? Ik stiekem ook wel...
Rationeel neig ik daar heel erg naar, alleen steekt het soms dan nog wel even dat ik nooit meer zwanger zal zijn en dat H enigst kind is vind ik ook wel een heel klein beetje zielig, maar dat zit wss in mijn hoofd.
Vriend is er ook nog niet uit of ie een tweede wil, dan heeft uw pech want ik wil wel
GW, ik denk dat wij een beetje in hetzelfde schuitje zitten he...
Gezellig fan, blijven wij met zijn 2-en over met maar 1 kindje (want mariss raakt straks gewoon meteen zwanger van een tweeling, heeft ze het grooste deel hier meteen ingehaald )
Ja idd, Mariss krijgt een 2 of 3 ling !!

Maar serieus, ik ben er echt nog niet uit... weet wel dat ik voorlopig niet wil
Oei, die van Ilske is even oud als F.! Nou, dan moeten we maar weer los..
JIj hebt wel het voordeel dat je nog jong bent fan, je hebtr nog alle tijd om te bedenken of je nog een 2e wilt!

En dat iedereen hier zo snel voor een 2e gaat betekend natuurlijk niet dat wij dat ook moeten doen!

(En becky, hoe zeer twijfelt jouw vent dan? Kan me wel voorstellen dat als het straks met N wat rustiger wordt dat hij er dan mss anders over gaat denken).
interessant nog voor meisjesmama's? (alleen vandaag geldig, dus nog iets meer dan een uur)

http://www.groupdeal.nl/l ... aign=2011-05-22-Landelijk
hallo, die jurkjes beginnen pas bij maat 92, zo ver koop ik niet op de groei hoor.
Hier gaan de twijfels voor tweede voornamelijk om werk voor mij. Als ik nu zwanger zou zijn, kan ik moeilijk werk vinden.

Hele zw. thuis net zoals 2 jaar geleden is niet bevorderlijk voor mij...

Én financieel moeten we dan echt rustig aan gaan doen.

Mocht het nu wel zo zijn, zijn we wel heeeel blij hoor!

Niet dat het verkeerd begrepen word.

We wachten af. Vriend zegt dat ik woensdag of donderdag móet testen, omdat hij dam vrij is, maar weet niet of ik nog zolang kan wachten. Tenzij ik gewoon ongesteld word natuurlijk.

Ik ga nu lekker slapen, ben erg moe.

Trusten!
oeeei, wasmachine klinkt niet best.
Leuke jurkjes trouwens Moom! En wat voor geluid maakt masjien?
bleek uiteindelijk snoer van droger die tegen wasmachine aantikte. vent moest vandaag ketel bijvullen (alweer?) en de wasmachine is dus wat opzij geduwd geweest geworden. daardoor rammelde hij ook als een gek bij centrifugeren. (en daar kon ik dan weer niet van slapen, plus dat ik realiseerde dat ik de was niet meer aan vent kan toevertrouwen).

ah, had ik niet opgelet, gw. vond het wel iets voor een paar van de meiskes hier.
Ketel móet gemiddeld 2 keer per jaar bijgevuld worden.

En ik kan het weten, heb afgelopen winter alleen maar technische vragen over ketels gehad.

En vent werkt met ketels, hihi.

Gelukkig niks ervan met je machine
Ik bedoel natuurlijk dat er gelukkig niks aan hand is met je wasmachine.

Zit automatisch woordenboek op telefoon.

Soms handig, soms mega irri
Ik ga nu echt slapen. Trusten!
gelukkig niet, char.

en, ok, moet 2x per jaar. alleen was de vorige keer vlgs mij een maand geleden ofzo, is best snel lijkt me.

trust! morgen weer testen?
Dat is best snel ja.

Expantievat even keer testen...

Denk dat ik later in week ga testen, als ik dat vol hou natuurlijk, maar ik meld me van te voren hier.
ebp

waren zeker leuke jurkjes moom (maar ik kan echt niet inschatten welke maat ze volgend jaar zomer heeft en 92 gaat deze zomer echt niet meer lukken).

char, spannend dus nog. Je vriend heeft natuurlijk wel een klein beetje gelijk, zwanger werk zoeken is 3x zo moeillijk (zo niet onmogelijk) als je zwanger bent.
hmpfz. weer half zes.
Ik kwam voor de tribune, maar toch niet vandaag Char?

I. is ziek.... koorts en gisteren zo overgegeven, echt sneu. Ze zat bij mij op schoot en ik zag opeens traantjes over haar wangen zonder dat ze echt hardop huilde zeg maar, en toen opeens begon ze over te geven. Arm schaap.

En R. heeft vannacht 6 uur tussen de voedingen gelaten! Alleen als ze 's nachts komt dan drinkt ze niet zo lang want na 10 minuten slaapt ze weer. Dus na die 6 uur slapen is het even drinken en dan komt ze na 3 uur "al" weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven