mis mijn zoon
zondag 22 mei 2011 om 06:24
maandag 23 mei 2011 om 01:11
Ik merk er niets van hoor (forum raar doet) maar ik heb een macbook. schijnt bij windows met IE nogal veel aan de hand te zijn.
En Iry, ik neem aan dat je begrijpt dat ik je niet belachelijk maak, maar idd vind dat je projecteert, en mijn verhalen (hoe apart ook) net zo mogelijk zouden kunnen zijn.
Wil je anders even praten op je eigen topic?
En Iry, ik neem aan dat je begrijpt dat ik je niet belachelijk maak, maar idd vind dat je projecteert, en mijn verhalen (hoe apart ook) net zo mogelijk zouden kunnen zijn.
Wil je anders even praten op je eigen topic?
maandag 23 mei 2011 om 01:15
maandag 23 mei 2011 om 01:16
maandag 23 mei 2011 om 01:22
Iry's mac wordt in de gaten gehouden door de AIVD. Sterker nog, de TO is een infiltrant die Iry in de gaten houdt in verband met haar vermeende banden met Al Qaida (en laten we wel wezen, daar is ze af en toe net iets te loslippig over op het forum) Elke keer als zij iemand wil quoten, is er een link naar de database van de AIVD waar Beatrix herself ondertussen kort de tijd heeft om in Iry's mac te neuzen.
maandag 23 mei 2011 om 01:24
Iry's mac lijkt een mac, maar is eigenlijk een upgrade van een tosti ijzer. Quoten is niet iets wat tosti ijzers over het algemeen doen. Je kunt er iets met uien meedoen, maar daar mag ik het niet meer over hebben, dus dat doe ik dan ook niet .
Daarom was de mac ook maar 15 euro en staat er een plaatje van sponge bob op.
Iry is eigenlijk het gehele moderatieteam van de Viva, en nog 5 andere forummers, en haar computer kan het niet meer aan dat het elke keer moet wisselen van account.
Daarom was de mac ook maar 15 euro en staat er een plaatje van sponge bob op.
Iry is eigenlijk het gehele moderatieteam van de Viva, en nog 5 andere forummers, en haar computer kan het niet meer aan dat het elke keer moet wisselen van account.
maandag 23 mei 2011 om 01:25
quote:_yellowlove_ schreef op 23 mei 2011 @ 01:22:
Iry's mac wordt in de gaten gehouden door de AIVD. Sterker nog, de TO is een infiltrant die Iry in de gaten houdt in verband met haar vermeende banden met Al Qaida (en laten we wel wezen, daar is ze af en toe net iets te loslippig over op het forum) Elke keer als zij iemand wil quoten, is er een link naar de database van de AIVD waar Beatrix herself ondertussen kort de tijd heeft om in Iry's mac te neuzen.
Dat gaat wel erg ver!
Dat gaat wel erg ver!
maandag 23 mei 2011 om 01:25
maandag 23 mei 2011 om 01:27