Contact ex

16-05-2011 21:43 26 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie van 2 jaar is vorig jaar augustus definitief uit gegaan. Hij is nog een tijdje in "ons" huis blijven wonen en is daarna vertrokken naar zn eigen huisje. We hebben nog altijd gewoon contact. Ik merk wel dat het steeds een btje minder wordt, en dat ik er ook minder behoefte aan heb. Ik begin me te irriteren aan alle verhalen over zn werk, en ik vind nog meer dan toen we een relatie hadden dat ie nooit luistert naar wat ik zeg. Maar verder zou ik wel gewoon willen zien als een vriend. Ik ben alleen bang dat hij denkt dat het nog steeds weer goed kan komen, terwijl dat er voor mij echt niet in zit. Lastige vind ik dat ik het een goeie gozer vind en daarom contact wil houden, daarnaast krijg ik nog geld van m, en ik heb verder geen vrienden/vriendinnen dus vind ik dit contact wel heel fijn.

Afgelopen weekend zn verjaardag, hij vroeg of ik bleef slapen, heb het niet gedaan. Hij vroeg het aan het begin van de avond, toen 's nachts iedereen weg was en alles opgeruimd ben ik ook gewoon opgestapt. Hij vroeg niet nog eens of ik niet bleef slapen, dus volgens mij voelde hij het wel aan. Ik wil m toch geen hoop geven door bij m in bed te kruipen.

Met mijn ex daarvoor heb ik geen contact gehouden. Gezeik over een koophuis, ruzie, verwijten, ik was er helemaal klaar mee.

Ik hoop alleen dat een mogelijke volgende partner er niet moeilijk

over zou doen dat ik nog contact heb met ex. Hoe zien jullie dit?

@mayonaisee: misschien kun je gewoon vragen of jullie het nog uit kunnen praten. want als ik het goed begrijp zitten die ruzies je dwars en wil je dit graag uitpraten?
anoniem_59033 wijzigde dit bericht op 23-05-2011 16:32
Reden: wel even reageren natuurlijk
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven