Mannen en condooms

23-05-2011 20:09 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik loop de laatste tijd eigenlijk steeds vaker tegen mannen aan die problemen hebben met condooms. Ik wil zelf dat er altijd een condoom gebruikt wordt (moet ook wel want ik heb geen hormonale anticonceptie en ook geen koperspiraal). Maar het is me nu dus al drie keer overkomen, dat ze dan hun erectie verliezen en als verklaring geven: ik ben het niet gewend....

Merken jullie dit ook? Of tref ik steeds de verkeerde mannen? Doet iedereen het maar zonder condoom dat ze het 'niet gewend' zijn?

Verder nog tips/ervaringen, misschien is er iets wat ik kan doen zodat ze wél stijf blijven met condoom om?
... een schoenendoos? Wat een... zeer aparte vergelijking.
quote:mariposa_viva schreef op 23 mei 2011 @ 23:57:

Niet, of moeilijker, klaarkomen erdoor lijkt me op zich nog wel begrijpelijk (en best vervelend).

Ik snap best ook dat het moeilijker is of helemaal niet werkt en minder fijn is. Maar daar zijn naderhand ook weer oplossingen voor. Maar probeer die vrouw dan niet over te halen het toch zonder te doen. En als ze er over gaan zeuren wordt het allemaal alleen maar moeilijker, lijkt het me overigens weer heel logisch dat hij slap wordt. De sfeer is meteen weg. En dat is meestal het grote (of kleine) punt.

Wat mij ook nog wel opvalt is dat niet alle mannen bekend zijn met de juiste maat.
Eens.
Nou ik wilde het eens solo met proberen, zijn ze 1,5 jaar over datum
quote:_minny schreef op 24 mei 2011 @ 00:25:

[...]

Ach, je voelde je aangesproken? Ja das klote. Maar ondertussen is een slappeling toepasselijker dan bijvoorbeeld een stijve hark. Bijvoorbeeld dan he?

Ik heb me laten vertellen dat een verse makreel helemaal geweldig schijnt te zijn ! Eerst even een minuutje in de magnetron en dan .. gáán met je banaan !!!

(wel oppassen voor graatjes ...)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Die graatjes houden het spannend! Een hele kip schijnt ook fijn te zijn, opgewarmd.
Gatver!
quote:_minny schreef op 24 mei 2011 @ 01:01:

Die graatjes houden het spannend! Een hele kip schijnt ook fijn te zijn, opgewarmd.

Opgewarmd ? Er gaat niets boven een lekkere levende kip. Die is warm genoeg, beweegt en maakt geluidjes (vermoed ik )

Ook ideaal als je niet kan kiezen tussen anaal en vaginaal ...
Als iemand vannacht een man ziet lopen bij de kinderboerderij of de visboer.... dan zou t Donkeyshot wel eens kunnen zijn op zoek naar grensverleggende ervaringen
Levend schijnen ze nogal veel geluid te maken, bovendien heb je met een gebraden kip meteen ook necrofilie van het lijstje gestreept. Wel een beetje efficiënt denken he?
En dan zeggen ze wat van mij :-)
quote:doddie schreef op 23 mei 2011 @ 20:57:Natuurlijk is het voor een man minder prettig met condoom om

Dit is echt niet persé waar voor alle mannen, hoor. Ik voel amper verschil. Ik heb altijd het idee gehad dat mannen die zeggen er last van te hebben gewoon smoesjes vertellen omdat ze 'all natural' willen, maar blijkens de reakties in dit topic is dat toch niet zo. Heb altijd het idee dat er zoveel verschillende merken en typen condooms zijn dat je in feite alles moet uitproberen voordat je kunt zeggen dat je niet mèt condoom kunt vrijen.

Je kunt condooms ook heel erg goed in je liefdesspel betrekken, zodat het omdoen geen saaie en afleidende bezigheid hoeft te zijn. En het is leuk om met allerlei soorten (ribbels, smaakjes, etc.) te experimenteren.
Misschien moet ik toch eens naar de Condomerie, kijken wat voor condooms ze zoal aanbieden.

Hebben ze daar pashokjes ?
Als jij nu eens het concoom bij hem omdoet en ondertussen lekker met zijn penis speelt, dat werkt in de meeste gevallen beter dan dat ze zelf gaan klooien met dat ding.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Donkeyshot schreef op 24 mei 2011 @ 11:17:Hebben ze daar pashokjes ?Nee, maar je mag vast wel ruilen binnen 8 dagen. Wel 't bonnetje bewaren.
quote:mind_game schreef op 24 mei 2011 @ 00:07:

[...]

In een jarenlange vaste relatie niet zonder condoom?

Mis ik iets?

Nee hoor, er zijn gewoon mensen die erg serieus zijn in het voorkomen van zwangerschappen. Ook de pil is niet 100%. Dus gebruiken we hier beide; pil en condoom. Tot ik straks mijn sterilisatie achter de rug heb. (Ja, als vrouw, ja.)

Lijkt me niks mis mee.
quote:joop_2000 schreef op 23 mei 2011 @ 22:48:

[...]

Wow, dat verbaast me wel, waar haal je dat getal vandaan? Houdt dat in dat 1 op de 10 vrijpartijen met een condoom toch eindigt in een zwangerschap? Kan ik me haast niet voorstellen. Of hoe moet ik "voor 90% beschermen" interpreteren?http://www.sexwoordenboek.nl/anticoncep ... gheid.html

per jaar raakt 12 % van de vrouwen die alleen een condoom als anticonceptie gebruiken zwanger
.
.
Grappig, dit onderwerp.

Bij ons is het juist omgekeerd: ik was heel braaf in condoomgebruik, maar mijn vriendin heeft er door allergie veel last van gehad.

Toen we langere tijd bij elkaar waren (en getest waren) zijn we gestopt met het condoom, maar het initiatief daartoe kwam toch echt van haar.

Als een kerel zijn verstand gebruikt dan pakt hij een condoom bij de eerste keren sex. Na een test - en op voorwaarde dat je exclusief sex met elkaar hebt - kun je met condoomgebruik stoppen.
@danser81:beetje offtopic.Ik heb even een vraagje naar aanleiding van het andere topic over parenclubs.Hoe wil je vrouw veilig gaan swingen als ze allergisch is voor condooms?Of is het alleen bij langdurig gebruik?
Hoi dribbel,

Dat is een punt waar we het ook over hebben gehad.

In zo'n geval zullen we zèlf hypo-allergene condooms meenemen.

Ik ga er tenminste vanuit dat die niet standaard voorhanden zullen zijn.

Onveilige sex met anderen is (uiteraard) absoluut geen optie.

Het is redelijk snel hoor, dat 't gaat irriteren. Een vrijpartij van een 10 minuten is voldoende voor enkele dagen jeuk ...

Ik moet trouwens even bij haar navragen hoe het nu exact zat: of ze nu allergisch was voor latex of rubber of allebei. Ik meen voor allebei, maar begin te twijfelen.
Danser of soft swap swingen (je kan ook kiezen dat je vriendin soft swap blijft, wat betekend dat je dus niet neukt)

Anders blijft er niets anders over dan latexvrije condooms zelf mee te nemen denk ik
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Dank je dancer81,wist niet eens dat er hypo allergene condooms waren.Ben er ook niet allergisch voor,maar kan me wel voorstellen dat dat vervelend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven