milf hunter

17-05-2011 16:43 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van verschijnsel "de Milf" en dat deze in populariteit steigt. Op de werkvloer wordt het woord regelmatig gebezigd en merk dat vrouwen het en compliment vinden een milf gevonden te worden (terwijl ze dat niet meteen laten blijken).Ik Merk ook dat de lading van het woord er een beetje af is.

Als jullie Milf genoemd worden zie je dat dan als een compliment of een belediging.
De neanderthalers leefden waarschijnlijk zo ongeveer zoals onze Audi & iPhone Alpha Male het graag ziet. En die zijn... juist, uitgestorven. En het is ook maar zeer de vraag of die 'succesformule' (recht van de sterkste) op de lange termijn ook echt werkt. Er zijn dieren waar onze Alpha Male zich qua mentaliteit best thuis zou kunnen voelen, maar of die over pak 'em beet 20.000 jaar nog bestaan weet niemand. We weten wel dat er diersoorten zijn die een veel socialere manier van leven kennen en die er al vele miljoenen jaren zijn.

Dankzij evolutie raken we kwijt wat we niet nodig hebben. Ons staartbotje, maar ook onze hopeloos verouderde machismo.

Maar goed, waarschijnlijk is dit voor onze Alpha Male toch iets teveel HBO-niveau
Werd vorige week op straat voor Milf "uitgemaakt".

En ik heb geeneens kinderen kun je nagaan.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:rozzzzzzzo schreef op 21 mei 2011 @ 03:23:

en het zou zo maar eens kunnen dat ze zelfs 42/44 had.is off topic, maar tegenwoordig doen we aan Vanity sizing. De vroegere maat 40 is nu 36... we zijn langer geworden en we hebben te veel eten tot onze beschikking....
quote:sprokkelientje schreef op 23 mei 2011 @ 15:58:

Werd vorige week op straat voor Milf "uitgemaakt".

En ik heb geeneens kinderen kun je nagaan.Een beter compliment kun je niet krijgen wel?
Datwelja ik krijg ook vaak complimenten, maar dan die ik leuk en complimenteus vind.

Ik krijg ook te horen dat ik er geweldig uit zie, dat ze me veel jonger schatten, dat ik zo'n geweldig figuur heb, dat ik zo'n mooie vrouw ben, mooie borsten heb en ik vind dat leuker om te horen dan dat ik een "mother I like to fuck" ben

ten eerste omdat ik de moeder rol alles behalve sexy vind en het dan gaat om mijn "moeder" kwaliteiten en niet om mij als persoon en omdat ik gezien worden als neukwaar ook meer zie als lust voor de man en geen bewondering en aantrekking tot mij.

To fuck daar is voor sommige mannen een gat al goed genoeg voor. Als ik dan een vriend heb die zo kritisch is als de pest en op een klein detail al afknapt bij een vrouw (bv geen mooie nagels of mooie voetjes) en die geeft me een 10 dan zie ik dat toch echt meer als comliment dan neukwaar te zijn voor een "jochie" die valt op moedertjes

Die complimenten krijg ik wel, en die zijn heerlijk om te oren, maar dan op een veel respectvollere manier. (en dan mogen ze het van mij best denken of onder vrienden het zo noemen maar ja onder vrienden wordt wel vaker plat en stoer gepraat)

Ik poseer en er staan wat (nette erotische) foto's op een site heel soms krijg je dan die reaties van mannen die je dan als die milf zien en dat in hun reactie zo noemen, maar ik voel me er oud door en vind het dus ook geen respectvolle manier van je bewondering uitspreken.,\

mag ik dus zelf bepalen wat IK als compliment ervaar.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Laat ik het zo zeggen.

Als een man "MILF" tegen je zegt.... Neem maar van mij aan dat is een GROOT compiment van volle bewondering. Een MILF is geen volledig uitgezakte moeder, maar een mooie volle vrouw die misschien wel eens moeder zou kunnen zijn. Een klein beetje hangtieten zijn mooier dan van die silikoontjes. Dan man in kwestie bedoelt dat als een groot compliment en dat is dan ook zo.
Oke dat kan ik begrijpen dat een man dat zo ziet, maar hij mag het naar die vrouw (als ik de reacties hier lees) anders vertalen.
Of het een compliment is hangt af van de man die het zegt en van wie hij nog meer zou omschrijven als MILF. Mannen zoals TO mogen dit "compliment" bewaren voor een ander.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
We don't know about you, but we are sick to death of media adopted negative connotations for women like "MILF," "cougar" and "puma," that don't seem to be going anywhere. (Even Michelle Pfeiffer hates being called a cougar!) We don't see anything wrong with May-December romances as long as they're legal, and we are tired of seeing age constraints placed on females are they mature. One Australian newspaper has come up with an irritating acronym for the female equivalent of a guy with Peter Pan syndrome. According to The Herald Sun, TWITs, or Teenage Women in their Thirties, opt to go out and party rather than settle down with a man and have kids.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Veronicas schreef op 17 mei 2011 @ 17:10:

Hebben jullie dat nou ook, dat het onderwerp an sich iets is waar je best wel wat over te zeggen hebt maar dat de postgeschiedenis van TO i.c.m. z'n taalgebruik en spelfouten je onmiddelijk digitaal laten opdrogen?

TO, hoe oud ben je? Begin 20? Tijd om de puberteit achter je te laten en te beseffen dat het geherrie van de apenrots op mannelijke apen indruk maakt, niet op de vrouwtjes.Idd Veronicas!
quote:Starshine schreef op 19 mei 2011 @ 08:19:

wat Moppetoet zegt

Eh, heb ik in dit topic al iets gezegd ? Ik kom pas een week later toevallig binnenkijken.

quote:datwelja schreef op 29 mei 2011 @ 22:11:

Laat ik het zo zeggen.

, maar een mooie volle vrouw die misschien wel eens moeder zou kunnen zijn. .De beroemde vrouwen die je hoge milf cijfers geeft in je andere topic zijn anders zeker niet vol. En als dat het criterium is hoef ik me dus niet aangesproken te voelen
quote:moppetoet schreef op 29 mei 2011 @ 22:41:

[...]

Eh, heb ik in dit topic al iets gezegd ? Ik kom pas een week later toevallig binnenkijken.

Dit is het stopwoord van Star als ze eigenlijk iets heel ergs wil zeggen. Ze heeft jou niet geïnformeerd?
Alleen voor de neuk maakt het me werkelijk geen ruk uit wat een kerel doet voor de kost en of hij uberhapt een auto heeft. Dan val ik ook terug op mijn oerdrift en moet ie gewoon zo vreselijk man zijn. Een mooie kont hebben, een wereldlijf, en bek met witte tanden en een goeie kop. Ik val op mannen met een donkere huidskleur...maar vallen op een binkie voor in de twintig gaat me echt niet lukken. Ik ben al in de veertig maar wordt regelmatig voor in de dertig geschat (he..., blacks don't crack ... ...). En in de kroeg wel eens voor milf uitgemaakt. Leuk hoor, ik kan er zelf alleen geen ruk mee omdat twintigers me sexueel totaal niet boeien.
quote:Jaschenca schreef op 29 mei 2011 @ 22:56:

[...]

Dit is het stopwoord van Star als ze eigenlijk iets heel ergs wil zeggen. Ze heeft jou niet geïnformeerd?

Nee, maar kan ik een tarief rekenen per keer dat ze mijn naam vermeldt ? Benieuwd of ik rijk kan worden.

quote:moppetoet schreef op 29 mei 2011 @ 23:50:

[...]

Nee, maar kan ik een tarief rekenen per keer dat ze mijn naam vermeldt ? Benieuwd of ik rijk kan worden.

Hmm, ik ken de inhoud van Stars' portemonnee niet, maar nooit geschoten is altijd mis !
Ik vind het sowieso een non-topic. Waarom moeten mensen in hokjes worden gestopt? Gecategoriseerd? In groepjes worden ingedeeld.

Beoordeel mensen op wie ze zijn en hoe ze zijn en hoe ze zich gedragen. Dat geldt voor vrouwen net zo goed als voor mannen. Wat maakt het nou uit of iemand 30, 40, 50 of 60 jaar is? Wel of niet moeder? Zijn vrouwen met hangtieten anders (of minder) dan vrouwen die zich met siliconen hebben laten inspuiten? En is een man die een overhangend buikje heeft anders of minder dan een man die gezegend is met een wasbordje?

Een mens is een mens. En die is zoals zij/hij is. En dat moet je accepteren. En het is dan aan jou om te zien/ervaren/ondergaan of achter die uiterlijkheden iemand is die je aanspreekt of niet. Of je zo'n persoon leuk, aardig, aantrekkelijk, aansprekend vindt of niet. Daar mag je wat mij betreft ook best de "neukbaarheid" bij betrekken, maar doe dat dan op andere gronden dan alleen maar het indelen naar een MILF, een GILF, een WILF (en wat heb ik hier al niet voorbij zien komen aan afkortingen), wel of geen moeder/vader, wel of niet vol van lijf en leden.

Neukbaarheid kent geen grenzen. Daarvoor gelden andere wetten: verliefdheid, liefde, aantrekkingskracht, lust, geilheid, romantische gevoelens, maatjesgevoel enz. en alle combinaties daarvan.

Beoordeel (hoewel ik dat niet het goede woord vind) een mens op wat zij/hij is, wat zij/hij uitstraalt. Of je je er prettig bij voelt of niet.

Maar stop alsjeblieft met het indelen van mensen in categorieen die nergens op slaan.

Qua leeftijd ben ik -als ik de datwelja-theorie zou volgen - geen MILF maar een GIlF, maar de eerste de beste die mij zo zou noemen, kan een ram voor zijn kop krijgen, dat verzeker ik je. En niet omdat iemand me "afrekent" op mijn leeftijd (die leeftijd kan ik namelijk toch niet veranderen), maar omdat iemand mij dan in een hokje zou stoppen. En daar pas ik voor, want ik ben wie ik ben.
Nou dat bedacht ik me ook nog, als datwelja zegt dat het om elke vrouw gaat die moeder zou kunnen zijn dan praat je toch over vrijwel elke vrouw tussen 16 en 80 (vanaf 16 heb je al moedertjes en dat blijf je vervolgens je leven lang) dus dat je elke vrouw die er lekker uit ziet wel kan neuken, klopt die mannen zijn er.

Ik betwijfel om die reden ook of het zo gezien wordt, je zou het dan nl over vrouwen van elke leeftijd kunnen hebben, er zijn ook heel jonge vrouwen die moeder kunnen zijn. Volgens mij is het meer als vrienden onder elkaar dat je 1 van hun moeders wel ziet zitten en een lekker eruit vind zien. Dat het je moeder zou kunnen zijn dus.

tja en is het dan nog een compliment als een man van 46 het tegen je zegt? En je je dus eerder een oud wijf voelt?
Je neemt die man toch niet serieus hoop ik?
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven