Reclame in beeldscherm
dinsdag 24 mei 2011 om 14:22
GRRRrr... Ik heb steeds reclames van nutella en wehkamp links boven in mijn beeldscherm zodra ik internet open... Dit is zo erg dat het gewoon over teksten (van bijv. dit forum) heengaat en ik het dus niet meer kan lezen! Wegklikken kan niet, er staan geen kruisjes o.i.d. Wie weet raad? Ik word er gestoord en erg gefrustreerd van!!
dinsdag 24 mei 2011 om 14:26
dinsdag 24 mei 2011 om 14:33
Ik zie nooit, op geen enkele site, advertenties. Bij mij wordt namelijk alles tegengehouden door AdBlock. Vraag eens aan iemand die er verstand van heeft, om AdBlock op jouw computer te installeren. Als browser moet je dan wel Mozilla Firefox of Google Chrome gebruiken, want bijvoorbeeld in Internet Explorer kan het niet. Zie ook:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adblock
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adblock
dinsdag 24 mei 2011 om 15:59
Oké ik ga er vanavond maar eens rustig naar kijken hoor ik al. Ik ben er inmiddels wel achter dat het niet 'normaal' is. Het viel mij net namelijk op dat de reclame van bijv. nu.nl nu ook linksboven komt te staan en flikkert. De reclame die eerst tussen de teksten stond is weg, en daar zit nu gewoon een leeg vlak.
Ook probeerde ik net een filmppje af te spelen die het voorheen wel goed deed. Ook deze kwam in de linkerbovenhoek en begon te flikkeren. Ik zal dus vanavond even iemand om hulp gaan vragen want dit klopt niet helemaal....
Bah! Ik haat gezeur met computers! Voel me dan echt zo'n loser die er niets van weet...
Ook probeerde ik net een filmppje af te spelen die het voorheen wel goed deed. Ook deze kwam in de linkerbovenhoek en begon te flikkeren. Ik zal dus vanavond even iemand om hulp gaan vragen want dit klopt niet helemaal....
Bah! Ik haat gezeur met computers! Voel me dan echt zo'n loser die er niets van weet...
donderdag 26 mei 2011 om 11:48
Ik ga er even vanuit dat u Internet Explorer 9 gebruikt. Is dit niet het geval, dan verneem ik dit graag van u.
Dit probleem is kenmerkend voor Internet Explorer 9.
Het probleem met de flikkerende reclame in Internet Explorer kan veroorzaakt worden door een compatibiliteitsprobleem tussen Internet Explorer en uw hardware. Dit probleem kan men op 2 manieren oplossen.
Als eerste is het aan te raden om de stuurprogramma's van uw computerhardware te updaten. Denk dan aan uw videokaart.
Een tweede oplossing is dat u de gpu rendering van Internet Explorer 9 uitschakeld en dus overschakeld naar software rendering.
Hardwareversnelling uitschakelen en Softwarerendering gebruiken
Klik op Start, Configuratiescherm, Netwerk- en en klik vervolgens op Internet-opties
Klik op het tabblad "Geavanceerd" en blader vervolgens naar de Accelerated graphics sectie.
Zet een vinkje voor "Softwarerendering gebruiken in plaats van de GPU rendering".
Klik op Toepassen, en klik vervolgens op OK.
Sluit alle open vensters van Internet Explorer 9 en start Internet Explorer 9 opnieuw op.
Dit probleem is kenmerkend voor Internet Explorer 9.
Het probleem met de flikkerende reclame in Internet Explorer kan veroorzaakt worden door een compatibiliteitsprobleem tussen Internet Explorer en uw hardware. Dit probleem kan men op 2 manieren oplossen.
Als eerste is het aan te raden om de stuurprogramma's van uw computerhardware te updaten. Denk dan aan uw videokaart.
Een tweede oplossing is dat u de gpu rendering van Internet Explorer 9 uitschakeld en dus overschakeld naar software rendering.
Hardwareversnelling uitschakelen en Softwarerendering gebruiken
Klik op Start, Configuratiescherm, Netwerk- en en klik vervolgens op Internet-opties
Klik op het tabblad "Geavanceerd" en blader vervolgens naar de Accelerated graphics sectie.
Zet een vinkje voor "Softwarerendering gebruiken in plaats van de GPU rendering".
Klik op Toepassen, en klik vervolgens op OK.
Sluit alle open vensters van Internet Explorer 9 en start Internet Explorer 9 opnieuw op.