Nieuw abbonoment

24-05-2011 16:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me nieuwe simkaart vandaag binnen gekregen voor me abbonoment.

Nu heb ik het verkeerde sim wachtwoord ingevuld want, ik dacht dat het hetzelfde was als me vorige die ik had ingesteld.

Het was dus standaard 0000, zag ik na een paar keer foutief ingevuld te hebben. Heb ik 0000 ingevuld krijg ik de melding dat het nog steeds geen goede pincode is.

Dus ik in de handleiding gelezen dat je dan de pukcode moet invullen die is bijgeleverd om weer te deblokeren. Maar hij vraagt daar niet eens naar geloof ik want, ik krijg gewoon elke keer opnieuw hetzelfde dat ik me pincode moet invullen.

Dus hoe moet ik dit oplossen?
Misschien eerst Nederlands leren?
bel de helpdesk van je provider.
dus zou ik even in de gebruiksaanwijzing lezen hoe je hem voor de eerste keer in gebruik moet nemen.. Dus vermoedelijk moet je de pincode (0000) herhalen o.i.d. en puk-code is alleen maar als je het echt fout gedaan hebt.. dan krijg je dus de melding van PUK code invoeren.. Die puk code staat op je briefje waarop je simcard zat geplakt..

Dus..
of pincode 1234
Kun je niet terug naar de winkel?
nee het probleem is dat hij niet vraagt naar een puk code
Gewoon even de helpdesk bellen en minder naar U2 luisteren
Nog een (paar) keer 0000 proberen en als ie dan wel geblokkeerd is, dan de pukcode invullen?

Al weet ik niet of je nadat je de pukcode ingevuld hebt een nieuwe pin kan kiezen. Als dat niet kan blijf je namelijk met hetzelfde probleem zitten.

Dus het beste is inderdaad de helpdesk te bellen. Of heb je daar de simkaart voor nodig?
zijn er geen andere oplossingen dan naar de helpdesk bellen dat is eigenlijk me laatste overweging
Ik weet dat T-mobile niet standaard 0000 als pincode heeft.

Dus goed zoeken in de documenten die je erbij hebt gekregen.

En als daar niks tussen zit, of het werkt niet. Naar de helpdesk bellen.
ik heb een pasje gekregen waar die simkaart inzat. Die moest ik eruit drukken. Verder heb ik had alle documenten doorgelezen maar daar stond niks over mijn pin code in. Dus toen zag ik dat de pukcode en pincode op mijn pasje stonden en toen had ik al wel 5 x geprobeerd maar naar mijn doen heeft hij nog niet om een pukcode gevraagd
me pincode = MIJN pincode.

Zou wel lekkerder lezen als je gewoon Nederlands schreef.
Gewoon naar de winkel gaan en vragen om wéér een nieuw abboonooment.
Waarom wil je niet gewoon de helpdesk bellen ? Wij zijn toch niet helderziend?
quote:libellvia schreef op 24 mei 2011 @ 16:16:

zijn er geen andere oplossingen dan naar de helpdesk bellen dat is eigenlijk me laatste overwegingDat had je je misschien beter eerder moeten bedenken voordat je allerlei codes in begon te typen voor uberhaupt iets door te lezen. Die aanwijzingen zijn er niet voor niks
probeer s de pincode die op het pasje staat
Ze kan dr nieuwe helpdesk vast niet bellen...

Ze heeft immers het simkaartje van dr nieuwe abbonoment geblokkeerd ..
quote:gympie26 schreef op 24 mei 2011 @ 16:27:

[...]

Dat had je je misschien beter eerder moeten bedenken voordat je allerlei codes in begon te typen voor uberhaupt iets door te lezen. Die aanwijzingen zijn er niet voor niks
Vraag me uberhaupt af of ze de weg naar de klantenservice wel weet te vinden...
Gelukkig staat het nummer van de helpdesk vast op de begeleidende brief. Hoeft er alleen nog een telefooncel gevonden te worden :D
twitter dan eens met hun webcare ofzo. Of mail ze.
@mooiedromen: bestaan die nog dan??
uhhh..ja volgens mij wel.. toch???
ik heb het al gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven