Nieuw abbonoment

24-05-2011 16:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me nieuwe simkaart vandaag binnen gekregen voor me abbonoment.

Nu heb ik het verkeerde sim wachtwoord ingevuld want, ik dacht dat het hetzelfde was als me vorige die ik had ingesteld.

Het was dus standaard 0000, zag ik na een paar keer foutief ingevuld te hebben. Heb ik 0000 ingevuld krijg ik de melding dat het nog steeds geen goede pincode is.

Dus ik in de handleiding gelezen dat je dan de pukcode moet invullen die is bijgeleverd om weer te deblokeren. Maar hij vraagt daar niet eens naar geloof ik want, ik krijg gewoon elke keer opnieuw hetzelfde dat ik me pincode moet invullen.

Dus hoe moet ik dit oplossen?
mooi dan kun je nu verder met je cursus Nederlands
quote:Lorelay schreef op 24 mei 2011 @ 16:33:

Vraag me uberhaupt af of ze de weg naar de klantenservice wel weet te vinden...Wat een flauwe reactie's van jou zeg!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Moet nu wel denken aan Bonobo-aapjes.
quote:borderwalk schreef op 24 mei 2011 @ 16:15:

Gewoon even de helpdesk bellen en minder naar U2 luisteren
quote:Eindeloos schreef op 24 mei 2011 @ 17:25:

[...]

Wat een flauwe reactie's van jou zeg!Ja he, flauw he? Net als de meeste anderen hier...
Ongelooflijk hoe triest zijn jullie?? Niet iedereen heeft het intelect om altijd foutloos Nederlands te schrijven!! Sommige mensen hebben niet eens de kans gekregen door te leren.. Waarom dan altijd die op en aanmerkingen?? Je begrijpt toch wat ze probeert duidelijk te maken? Ga daar dan op in en niet het niveau van TO haar Nederlands. Denk je dat mensen die daar moeite mee hebben het expres doen of zo?? Echt hoor..

En dan nog als klap op de vuurpijl als je er op aangesproken wordt zeggen; " ja maar anderen doen het ook hoor" nou en?!? Jezus zijn jullie 12 of zo??
quote:Anthonius schreef op 24 mei 2011 @ 18:24:

Ongelooflijk hoe triest zijn jullie?? Niet iedereen heeft het intelect om altijd foutloos Nederlands te schrijven!! Sommige mensen hebben niet eens de kans gekregen door te leren.. Waarom dan altijd die op en aanmerkingen?? Je begrijpt toch wat ze probeert duidelijk te maken? Ga daar dan op in en niet het niveau van TO haar Nederlands. Denk je dat mensen die daar moeite mee hebben het expres doen of zo?? Echt hoor..

En dan nog als klap op de vuurpijl als je er op aangesproken wordt zeggen; " ja maar anderen doen het ook hoor" nou en?!? Jezus zijn jullie 12 of zo??

Nou nou, rustig maar hoor!

Zoals jij je aan mij ergert, erger ik me aan dit soort fouten.
Ik snap dat je je ergert.. Maar jij kunt besluiten NIET zo te reageren..

Voor haar is het niet mogelijk om ineens foutloos te schrijven..

Erg volwassen hoor Boterblommetje..
De simkaart er uithalen en er weer opnieuw indoen?

En nee, dit is geen mosterd maar voor het geval dat TO zegt dat het gelukt is omdat ze geschrokken is en om ervan af te zijn
He maar nu weten we de oplossing niet!
@ Anthonius: u is nieuw hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven