Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Heidel, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad, maar daar klinkt het wel naar. En een gezellig weekend gehad met de familie dus, leuk!

Phil, jammer dat je weer hard aan het werk moest, maar misschien ook wel beter... Ik mail je zsm terug, ik ben nog altijd zonder internet thuis. Hang nu alweer voor de miljoenste keer met de internetprovider aan de lijn, lange wachttijd BLEGH.

Viva, wat leuk dat je zo'n mooie cruise gemaakt hebt, ik ben benieuwd naar je verhalen!

Pino, je hebt bijna vakantie toch?
Zo, ik ben er ook even weer.

Erg druk op het werk. Achterstallig werk natuurlijk.

Heidel, heb je een leuke verjaardag gehad?

Looola, nog steeds niks van ex gehoord dus? Ja, ik noem hem nu ex! Ik ken hem natuurlijk totaal niet, maar dit had ik niet verwacht. Ongelovelijk hoe je je zo in iemand kan vergissen.

Ik hoop dat je toch nog antwoorden op je vragen krijgt en het in ieder geval af kan sluiten.

Phil, hoe is het met je nek en rug klachten? Ben je er al mee heen geweest?

Pino, heb je je laatste werkdag al gehad? Duurt niet lang meer toch?

Majmaj, hoe gaat het daar? Kun je je draai weer vinden? En alles nog steeds goed tussen jou en je vriend?

Mevr. Zonneschijn is nog steeds in Nederland toch?

En SD, nog steeds computer problemen? Ik hoop dat je gauw weer wat van je laat horen.

Had ik al verteld dat ik dit weekend naar Nederland ga?

In de buurt van Amsterdam, bij een vriendin op bezoek.

Lekker last minute. Maandag zijn we vrij hier.

En ik ga morgen voor het eerst naar de sportschool.

Vandaag een outift gekocht! Heel cool.
Heidel, alsnog gefeliciteerd! Leuke dag en weekend gehad zo te lezen!

Looola, irritant van je internetverbinding, hopelijk wordt het snel opgelost. Doe maar rustig aan met die mail hoor!

VG, hoi! Leuk dat je er weer bent.

Goed dat je gaat sporten zeg, ben benieuwd naar je outfit! En weer naar NL, wat gezellig! Ga je vliegen?

Ik ben net toevallig gekraakt, het zit múúrvast zei de therapeut. Volgende week nog een keer.
Heidel,nog proficiat met de 1e communie!

VG wat leuk een paar daagjes Amsterdam! Gezellig met je vriendin bij-beppen

Oh Phil dat klinkt pijnlijk...maar ook goed.....zou ik ook s moeten doen geloof ik...

Meiden ik word langzaam gek.....morgen mijn laatste werkdag ....en dan de rest van de week vrij....maar ik ga niets doen, want woensdag en donderdag solli-gesprekken!

Ik heb vorige weeek al ingewerkt bij mijn nieuwe baas.....in een woord,verschrikkelijk.....ze hebbne me een worstje voorgehouden, en ik ben er ingetrapt....

Het komt er op neer dat ik een veredelde poets word.....met alle respect hoor,maar ze zeiden bij mijn gesprek ,dat ik ook wel degelijk keukenwerk[koken!] zou gaan doen. Daar is dus geen sprake van...

Ik heb al meerdere banen gehad in mijn leven,maar dit gevoel heb ik nog nooit gehad.....

Heb er ook nog niets van gezegd hier,want ik kan me zo voorstellen dat jullie helemaal simpel worden van mij.....nooit s iets positiefs te melden...

Ik loop dus al een week als zombie rond....weet het echt niet meer. Achteraf is het dus maar goed dat ik niets heb geboekt,want nu heb ik ineens weer 2 kansjes....

Maar ooooooh wat snak ik naar ontspanning.....

I'll keep you posted....
Come fly with me on a jetplane
O Pino! Wat erg!

Ik heb toch dit jaar hetzelfde mee gemaakt! Dus ik vind je helemaal geen zeur, ik begrijp je juist heel goed.

Geen zorgen, je vindt vast snel weer een andere baan, daar heb ik wel vertrouwen in.

Phil, AUW!!!!!!!!!!!

Maar ik hoop dat het verbetering geeft.

Ik ga vliegen ja. Vrijdag na het werk die kant op en maandagmiddag weer terug.
Pino, wat is dat voor een onzin, iedereen mag hier altijd alles schrijven en ik vind nooit dat je zeurt! Kom op he, je kent ons toch langer dan vandaag, volgens mij vindt iedereen het alleen maar leuk en fijn om je te lezen, ook al zit het je niet altijd mee.

Heel erg balen van die baan, maar het positieve nieuws is dus weer dat je nieuwe opties hebt..ben benieuwd! Zet 'm op met de sollicitaties vast he! En misschien goed om ook alvast leuke dingen te plannen voor je vrije dagen volgende week..?

VG, het deed gelukkig geen pijn, alleen het geluid is niet echt aangenaam.

Leuk hoor, dat je die vriendin gaat opzoeken. Betaalbaar ticket gevonden?

Ik ben lekker aan het CM-en!
Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag, hopelijk is ie snel voorbij, zodat ik weer thuis kan relaxen. Het is zo megadruk op mijn werk.

Heidel, de therapeut is aardig. Heb haar maar tien minuutjes gezien, dus heb me niet in haar karakter kunnen verdiepen

Ik denk dat ik een paar keer nodig heb, dan zal het weer in orde zijn.

Studie gaat goed, proefwerken hebben we niet, wel artikelen die geschreven moeten worden en onderzoek doen. En uiteraard het behandelen van patienten in de praktijk. Leuke combi op deze manier!
Ik ga naar een vriendin in de buurt van Amsterdam, niet in Amsterdam zelf!

En ja, goedkoop ticket, connecties in de reiswereld, dat helpt.

Vanaf Heathrow gelijk naar Schiphol.

Mieren in de kont? Ha ha. Het komt gewoon allemaal net zo uit.

Na dit tripje even wat rust, staat niks op de planning, behalve Macedonie eind juni/begin juli.

Ik hoop trouwens dat de aswolk overwaait. Letterlijk!

Dit goeit weer 'roet' in het eten, of in het vliegen dus eigenlijk.

Phil, ik hoop dat het kraken helpt. En het is dus een vrouw, dus dit zal niet je toekomstige man worden, ha ha.

Leuk Heidel, romantisch verhaal.

Phil, hoe staat het met ex?

Je staat er wat helderder in geloof ik.

Hij laat je inderdaad wat hangen. Hij laat je niet met rust, maar doorzetten met iets doet hij ook niet. Hij kan op zijn minst, als hij echt met je verder wil, een keer een vakantie naar Nederland boeken. Maar dat doet hij dus niet.

Moeilijk.

Daar is Looola's ex dan wel duidelijk in. Maar mischien weer iets te duidelijk, keihard gewoon.

Ben in ieder geval heel blij dat Majmaj weer bij haar vriend is. Toch iets positiefs hier op het forum.

Pino, hoe staat het met de jobhunt?

Schouders eronder, een glimlach op je gezicht en er voor gaan!!!!!!

Soms is het even moeilijk, ik weet er alles van, maar het komt weer goed. Ik heb ook even in angst gezeten dat ik niks zou vinden, en het duurde me ook allemaal iets te lang. Maar ik heb er geen spijt van dat ik K*T baan op heb gezegd. Ook niet in de tijd dat ik dus thuis zijn. En nu heb ik mijn droombaan!

Die krijg jij ook!

Je hebt nu tijd om te zoeken en op heel veel gesprekken te gaan. En je kunt zelf aanbieden om een dag mee te lopen en zo kun je zelf beslissen voordat je je echt aan iets bindt.

Woon je nog thuis trouwens? Of op jezelf? Gaat het lukken met huur en vaste lasten?

Dat is het enigste waar ik mee zat. Mijn spaarpotje was leeg uiteindelijk, maar ik verdien nu een stuk meer en hij is alweer de helft van wat hij was!

Ik ga maar eens wat werk doen...........
Heidel, dat wist ik ja, dat je je man zo hebt ontmoet, hartstikke romantisch inderdaad! En best spannend ook trouwens

Die bacterie klinkt niet goed nee, moet je nu al goed opletten met wat je koopt en eet?

VG, je hebt weer leuke tripjes voor de boeg! Hopelijk ondervind je inderdaad geen hinder van de as, wat een gedoe weer!

Ik zie weinig kans voor het ontmoeten van mijn droomman, ik dacht namelijk al dat ik hem had gevonden. En zolang dit nog zo speelt sta ik toch niet echt open voor wat anders. Of ik er helderder insta dat weet ik niet. Na contact van de week was ik weer flink in de war en ontstond er weer meer hoop. Soms heb ik haast de neiging om mijn koffer te pakken en te vertrekken. Mijn grootste wens is een hele rare, namelijk het spreken van zijn moedertaal. Stel je toch eens voor dat dat zo was, dan weet ik zeker dat alles anders zou zijn. Voor het eerst vertelde ie me laatst dat hij voor zijn gevoel geen fatsoenlijke opties heeft. Het is óf met mij zijn, maar zonder zijn familie en vrienden, of zonder mij, maar met behoud van die vrienden en familie. Hij ziet dit erg zwart-wit en dat ergert me. Hij zei dat ie merkte dat anderen het lastig vinden als hij een relatie met een buitenlands meisje heeft, dat ze zich niet op hun gemak voelen door de taalbarrière bijvoorbeeld, dat ze me niet echt kunnen leren kennen. Wat een bullshit, denk ik dan, alsof ik in een paar weken tijd compleet kan integreren in zijn cultuur en netwerk!?

Ook hebben we het weer gehad over elkaar zien. Hij zegt dat hij dat heel graag zou willen, maar niet weet hoe het dan verder moet, omdat het niets verandert en het volgens hem de dingen alleen maar ingewikkelder maakt. Ik weet het niet. Ik heb bijna het punt bereikt dat het me ook geen reet meer kan schelen wat het met ons zal doen, als we elkaar maar eens echt in de ogen kunnen kijken, vasthouden en dan..dan zien we het wel!? Loslaten lukt dus ook niet blijkbaar. Sterker nog, dat wíllen we blijkbaar beide ook niet helemaal.

Ik heb allerlei L-reunies de komende maand, dat is wel spannend. Sommige mensen zie ik wel vaker, anderen heb ik niet gezien sinds ik terug ben, waaronder mijn beste vriendin van daar. Heerlijk om straks even met haar bij te kletsen, aangezien zij hem ook goed kent.
Moeilijk, moeilijk Phil.

Ik ben wel een persoon dat zegt dat je je hart moet volgen, maar ligt je hart straks na die tijd niet weer aan diggelen?

Zit hier toekomst in?

Oke, liefde overwint alles, maar dan moet je wel van beide kanten geven en nemen, en hij ziet het inderdaad heel erg zwart wit.

Maar vorige week dacht je er wel anders over als nu.

Ik heb het gevoel dat je toch langzaam aan wel over hem heen komt. In het begin wilde je echt bij hem zijn en had je zo nu en dan een moment dat je er klaar mee was.

Nu zijn de momenten dat je er klaar mee bent steeds langer, en de momenten dat je naar hem terug wilt korter.

Of zie ik dat verkeerd?

Maar wat wil jij? En dan buiten beschouwing laten wat hij wil!

Jij wilt samen met hem zijn in een westers land.

Wil je iets van deze droom opgeven?

Niet samen zijn, maar wel in een westers land leven?

Of wel samen zijn, maar niet in een westers land leven?

Of een versie er tussen in.

Beslis eerst wat jij wilt, wat is voor jou belangrijk. En dan kijken of het mogelijk is.
Ik denk dat zoiets als een woonplek niet ineens besloten is. Het gaat om de kracht van de relatie en als die sterk genoeg is, dan is de kans groter om overal tevreden te zijn. Misschien wel in zijn moederland.
Ik dacht dat je niet in zijn moederland wilde wonen?

Het is moeilijk.

Ik heb mezelf dezelfde vraag ook wel gesteld.

Als er geen andere mogelijkheid, zou ik dan in Macedonie willen wonen?

En ik vind het antwoord op die vraag heel moeilijk.

Ik vind het een heel mooi land, met hele vriendelijke mensen, maar carriere mogelijkheden heb ik daar niet en dat is wel heel belangrijk voor me.

Zou ik vanuit daar voor een Engels of Nederlands bedrijf kunnen werken, leuke baan, uitdagende functie, etc, dan zou ik vandaag nog mijn koffers pakken.

Maar om voor ¤200 in de maand daar w.c. te gaan schoonmaken, dan zeg ik nee.

Gelukkig wil mijn vriend wel hier wonen en hebben we dat probleem niet. Hij wil zelfs wel in Nederland wonen! Maar dat wil ik dan weer niet.

Volg je hart, maar volg het niet te snel. Een paar maanden geleden stond je ook op dit punt, en toen trok je ex zich ook ineens weer terug.

Ik wil gewoon niet dat je weer gekwetst wordt.
Ja, je hebt gelijk VG...
?
Ik ben inderdaad in de buurt van A'dam, maar we gaan verder niet A'dam in. Ik ben niet zo weg van A'dam.

En ik ga ook echt voor mijn vriendin, dus we gaan lekker kletsen, thee drinken, wandelen, wijn drinken!

Ja, ik heb gisteren gesport!

Zumba!

Heerlijk.

Ik ga vanavond weer, dan body pump denk ik.

Elke avond wat anders.

Jee, die bacterie klinkt niet fijn!

Wat een troep gooien ze toch door en over ons eten!

Geen wonder dat iedereen ziek wordt.
..
Goede keus VG, dat Zumba! Is een hele rage tegenwoordig hè!

Ik houd het maar gewoon bij paardrijden..

Hartstikke leuk dat je quality time met je vriendin gaat hebben, daar heb je A'dam inderdaad niet zozeer voor nodig

Thanks for the hug, Heidel. Die kan ik wel gebruiken.

Vandaag weer een drukke dag, maar tussendoor lukt het me steeds wel hier te lezen
Haai lieve meiden,

Vandaag mijn eerste 'vrije 'dag, en ik heb vanmiddag een solli gesprek....En dan morgenvroeg weer een....Spannend hoor,ik slaap er gewoon niet van..! Als ik denk dat ik a.s.maandag naar het bedrijfsrestaurant moet, vreselijk. Ik snap dat gevoel ook niet, heb ik nooooit eerder gehad! Heb verdorie in het buitenland alles aangepakt,alles! Heel vreemd...

Phil,ik ben het een beetje met Viev eens, je klinkt toch wat nuchterder,wat betreft je ex...Maar ik snap volkomen dat het echt niet "'over" is......dat gaat gewoon niet.Neemt hij nog wel met je contact op? Of komt het van jouw kant...? Wat een shit situatie he....Welk erg fijn dat je al die reunies hebt, zie je iedereen weer,en kan je er waarschijnlijk goed over praten,zeker ook omdat zij je ex kennen.

VG bedankt voor je hart onder mijn riem! Lief..En ik zeker heel positief in deze solli gesprekken! Ja ik weet het,het ene moment voel ik me wat sterker als het volgende...

Gisteren was mijn laatste werkdag op de Lunchplek,was heel gezellig, ik ga mijn collegaatjes echt wel missen, a.s.zondag gaan we nog met z'n vijven lekker uit eten.

Ik las het in de krant Heidel van die bacterie,getsie, let je goed op?!

Later meer Liefs
Come fly with me on a jetplane
He Pino, laatste werkdag gehad dus.

En vanmiddag en morgenvroeg sollicitatie gesprekken! Kijk eens aan! Dat gaat helemaal goed komen.

Maar die andere baan heb je dus nog niet opgezegd?

Wie weet is het dan maandag wel beter, maar ik denk eigenlijk ook wel dat je het heel goed in kan schatten, en dat je het de afgelopen keer dus echt wel goed had. Dat het dus niks is.

Die bacterie is echt niet leuk. En er zijn dus mensen aan gestorven! Maar ik neem toch aan dat dat geen gezonde mensen waren. Dat die mensen al ziek of zwak waren en dat deze bacterie er nog eens bij kwam en dat is te veel.

En dat als je dus gewoon gezond bent, dat je er dan niet aan sterft.

Maar dat maakt het natuurlijk niet minder erg voor de mensen die er wel aan gestorven zijn.

Ja, Zumba is echt heel erg leuk.

Allerlei danspasjes, heel afwisselend, heel actief en gewoon leuk. Niks geen saaie arobics pasjes die je 20x herhaald.

Ik heb (nog) geen spierpijn, komt geloof ik ook altijd 2 dagen later, dus ik zal morgen wel pijn hebben.

Ik weet niet precies wat Body Pump is, klinkt heel zwaar. Er is ook Body Balance, dat klinkt beter, ik zag ze liggen op matjes, dus lijkt wel interessant, ha ha.

Ze hebben me gisteren ook gewogen en gemeten en ik val in de category 'obese'!

En bedankt. Dus niet 'overweight', nee, ik ben 'obese'.

Phil, jij hebt me levende lijf gezien, ben ik 'obese'?

Ik dacht het niet.

Meten kunnen ze daar ook niet, want ze meten vanaf je ooghoogte. Ik was dus ook 10cm kleiner!

Ik heb mijn eigen BMI even weer berekend, met dus gewoon mijn eigen 10cm erbij en dan ben ik 'overweight'. Dat klinkt al beter. Ik weet ook dat er wat kilo's bij mij af moeten, en dat gaat ook gebeuren!

Hij gaf ook nog wat voedings adviezen. Melk is super slecht voor je!!!!!!! Idioot! Je moet toch calcium hebben? Ik snap dat er ook vet in zit, maar kom op zeg! Soya melk was beter. Ik heb dat nu wel gekocht en ik vind het nog wel smaken ook, zit calcium in, maar dat is toegevoegd. Minder vet. En aangezien ik geen vlees eet, is dit mischien ook wel goed voor mij.

Olijf olie is ook slecht! Maar dat toch beter dan in boter koken?

Nee, je moest alles grillen en groente in water koken.

Groente is water koken vind ik wel zo smakeloos! Ik doe alles in de oven. Lekker krokant.

Gelukkig is deze vent er volgende week niet meer, en dan wil ik me even weer laten meten en wegen.

En ik heb een heel boekwerk van de sportschool mee gekregen, en daar staat in dat olijf olie wel weer goed voor je is.

Soms word ik er zo moe van! Wat is nou wel goed? En wat niet?

Sommige dingen zijn duidelijk, maar sommige ook niet.

Fruit is toch goed? Maar nee, daar zitten heel veel suikers in!

Dus geen fruit eten? En je vitamines dan?

Ik geloof niet in vitamine pilletjes!

En alles en iedereen spreekt elkaar tegen.

En nu kun je in Duitsland dus ook geen groente en fruit meer eten, het is zelfs dodelijk.

Ik neem nog maar een kop thee. Witte thee! Das beter dan gewone thee, schijnt.
Zo, wat een zeik verhaal van mij, zo bedoel ik het niet hoor.

Gewoon even wat frustratie uiten.
Hallo allemaal, even een kort berichtje van mij, ik houd het even niet bij met schrijven. Zijn druk bezig om ons project af te maken, ik ga aankomende zondag of maandag naar huis. Geen nieuws van mijn kant, ik voel me ellendig maar ik functioneer, ik huil af en toe, ik ben boos. Ik weet niet hoe ik verder moet maar dat zal met de tijd wel weer komen. Blabla, ik word zelf ook moe van mijn gezeur, maar ik kan er niks aan doen, ik heb geen spectaculaire dingen te vertellen vandaag :-)

Pino, ik hoop dat je sollicitatiegesprekken goed zijn gegaan, hopelijk vind je snel een leukere baan! Kan me helemaal voorstellen dat je erg baalt, maar neem een voorbeeld aan Viva :-) Een paar maanden geleden nog in dezelfde situatie en nu rond aan het reizen voor haar geweldige baan!

Viva, veel plezier in Nederland dit weekend, alweer een reisje, wat een leven :-)

Phil, hoe gaat het met je?

Heidel, uitkijken voor de dodelijke groente dus, maar het zal inderdaad zo zijn dat de mensen die eraan sterven ook al iets anders onder de leden hebben. Aan de schijterij is nooit leuk, dus doe maar voorzichtig :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven