Sex in die periode?
woensdag 25 mei 2011 om 19:07
woensdag 25 mei 2011 om 19:15
Door het spiraal ben ik niet meer ongesteld, maar voorheen hadden wij ook seks als ik ongesteld was. Niet op de dagen dat ik hevig vloeide. Dat hing meer samen met het feit dat ik dan niet in de mood was. Andere dagen handdoekje erbij en douchen! Geen probleem.
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
woensdag 25 mei 2011 om 19:29
quote:Mooncatcher schreef op 25 mei 2011 @ 19:11:
ooit een keer gevraagd of vent een goede schipper was, hij vroeg op welke zee, ik de rode...hij...de beste!
dus ja hier ook hoor, vind het niet vies, met handdoek en douche dichtbij, of gewoon onder de douche...rrrrrrr...Dit heb je niet echt gezegd toch? Toch??
ooit een keer gevraagd of vent een goede schipper was, hij vroeg op welke zee, ik de rode...hij...de beste!
dus ja hier ook hoor, vind het niet vies, met handdoek en douche dichtbij, of gewoon onder de douche...rrrrrrr...Dit heb je niet echt gezegd toch? Toch??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 25 mei 2011 om 19:40
ik dacht dat alleen mannen dat soort termen gebruiken mooncatcher! Niet dus, weer wat geleerd
.
Ex hield er niet zo van. Als ik echt flink bloed hou ik er zelf ook niet van, too messy.
Ik heb nu een mirena, mijn menstruatie stelt zo weinig voor.. die paar drupjes.. nee, geloof niet dat sekspartner(s) daar problemen mee hebben . Ik heb er zelf ook geen problemen mee nu het zo weinig voorstelt.
Ex hield er niet zo van. Als ik echt flink bloed hou ik er zelf ook niet van, too messy.
Ik heb nu een mirena, mijn menstruatie stelt zo weinig voor.. die paar drupjes.. nee, geloof niet dat sekspartner(s) daar problemen mee hebben . Ik heb er zelf ook geen problemen mee nu het zo weinig voorstelt.