Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:15:

En idd Iebs, je moet wel eten!

Niet dat je opeens denkt dat je niet meer hoeft te etne omdat je nu hoofd Medicijnendistributie bent prima moet iemand nog een vaginale pil hebben binnenkort? ik ben sinds vandaag bevoegd!
chat

Oh lekker haken in the middle of nowhere.... wat zul je daar Zen van terugkomen!
quote:Chatterly schreef op 26 mei 2011 @ 00:14:

[...]

Wat is dat nou. Ik kan nog geen weekie weg! Jezelf niet verwaarlozen hè Iebeltje

ja dat zijn de gevolgen als je ons alleen laat he

Nee ben het gewoon weer eens echt vergeten. Had wel boodschappen gedaan (hulde aan mezelf) maar heb het wel opgeborgen maar verder niets mee gedaan.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 00:17:

[...]

prima moet iemand nog een vaginale pil hebben binnenkort? ik ben sinds vandaag bevoegd!Zit je nou gewoon ordinair te hengelen? Je wil me he Iebs
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:19:

[...]

Zit je nou gewoon ordinair te hengelen? Je wil me he Iebsna al die verhulde geheimen hier een paar dagen geleden? Reken maar!

[...]

Zit je nou gewoon ordinair te hengelen? Je wil me he IebsO wat ben je ook een lekker ding
Over de rampen die gebeuren, zoals laatst in Japan. Ik schaam me om het te zeggen, maar het komt bij mij ook niet echt binnen. Ik volg het nieuws wel, en vind het erg voor de mensen, maak geld over bij acties, maar daar blijft het dan ook bij. Het raakt me dus niet echt. Ik heb zelf zoveel herrie/zorgen/gedoe aan mijn hoofd dat er amper plaats is voor iets anders. Egoistisch eigenlijk.

Praat maar lekker over jezelf hoor lief Geeltje!

Iebel, we zijn vanavond niet langs jouw Mac gekomen. Wel aan je gedacht

Dat donderse roken ja. Het is zonde. Thuis ging het goed, maar op vakantie..ik werd bijna agressief. Bijna m'n vent de hersens ingeslagen. Hij stelde zelf voor om maar een pakje te kopen. Misschien dat het morgen lukt. Ik wil er niet te veel aan denken. Het zou zomaar kunnen dat ik er definitief mee stop. Eigenlijk wil ik eerst geestelijk helemaal opknappen.

[...]

Zit je nou gewoon ordinair te hengelen? Je wil me he Iebs
He Chat welkom bij de rokers
quote:mika65 schreef op 26 mei 2011 @ 00:21:

[...]

O wat ben je ook een lekker ding

Jij ook al

Jullie zijn allemaal yellowegoistisch, mezelf inclusief :rofl

Ik ben heel makkelijk ik neem ook iedereen, iedereen gelukkig

kumbaya for all
quote:Moonlight82 schreef op 26 mei 2011 @ 00:17:

chat

Oh lekker haken in the middle of nowhere.... wat zul je daar Zen van terugkomen!Is dat niet mutserig? Man heeft me stiekem zitten filmen met zijn telefoon. Je weet niet wat je ziet!
Yellow jij kunt het allemaal wel goed onthouden, ik wist dat er iemand aan het emo shoppen was maar haalde choco en chat door elkaar
quote:mika65 schreef op 26 mei 2011 @ 00:22:

zie het morgen al helemaal voor me

Beste ikbenikenbenertrotsop,

Ondanks de duidelijke regels die wij in het beleid gesteld hebben zijn wij tot de conclusie gekomen dat je hengelt. Omdat dit niet mag op het forum zijn we genoodzaakt je een ban te geven. Omdat dit je eerste ban betreft zal deze 24 uur duren.

De ban word gegeven vanwege deze opmerking:

prima moet iemand nog een vaginale pil hebben binnenkort? ik ben sinds vandaag bevoegd!

in het goede dag slechte dag topic op de psyche pijler.

Wij willen dat het forum een veilige en fijne plek is voor iedereen. Wij gaan er dus vanuit dat je je in het vervolg aan de regels zal houden.

Je kunt weer forummen op 28 mei 14.00

Met vriendelijke groet,

Het modteam van viva.nl
Yellow waar is je mooie kumbaya smiley?
Echt niet Iebel, je wil alleen maar helpen toch? Toch?

Of hengel je stiekem?
Ibi
Leuk dat we ook eens lol hebben hier. Nah we hebben hier wel vaker lol natuurlijk. Mika shut up!
quote:mika65 schreef op 26 mei 2011 @ 00:22:

:IBI:

Allereerst zit ik niet te springen om een vaginale pil,dank je. Vraag me ook af hoe erg mensen er aan toe zijn als ze dat niet meer zelf kunnen (maar dat is niet grappig)

Je zou zo mod kunnen worden
oh ik ben ook lekker wakker. Ik bedoelde IBI
Whahaha Ibi, die mail hahahahhhahahahhahahhahhahahhaahahhaahhaahahahah
quote:Chatterly schreef op 26 mei 2011 @ 00:26:

Echt niet Iebel, je wil alleen maar helpen toch? Toch?

Of hengel je stiekem?

nee ik ben gewoon erg behulpzaam! Volgens mijn HV ben ik te zorgzaam voor anderen zodat ik me geen zorgen hoef te maken om mezelf.

Duidelijk geen verstand van zaken
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 00:27:

[...]

[afbeelding] dat beteuterde hoofd whahhahaha ik lach echt hardop
Nou de MSN-man was er even. Maar hij heeft een hobby die me niet zo interesseert. En als ie daar dan van alles over gaat vertellen dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen, zou t zo zonde van mijn geld vinden, die hobby.

Dus toen t alleen daarover ging heb ik m welterusten gewenst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven