Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 mei 2011 @ 23:22:

tja dat over die leeftijd weet ik niet mika. Misschien wel omdat het dan al de zoveelste ramp is die je, door diverse media, mee maakt. Zou kunnen dat het dan minder indruk maakt maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.Ik denk als je oud bent en de hele dag niks te doen hebt, dat zo'n ramp je juist wel weer van streek kan maken.
Ik denk dat het idd. scheelt wat er op het moment van een ramp speelt in je leven. Ik hoop dat ik over een bepaalde periode anders denk over een ramp.
quote:Moonlight82 schreef op 25 mei 2011 @ 23:28:

[...]

Ik denk als je oud bent en de hele dag niks te doen hebt, dat zo'n ramp je juist wel weer van streek kan maken.daar heb je ook weer een punt. Ik ruik een nieuw topic hierover.
haha yellow moet zo aan je denken. In cold case zit een vrouw in de bieb en komt er een hunk haar uit vragen. Zou toch leuk zijn.
Dat zou zeker leuk zijn

Nee, ik ben wel echt egoistisch, en het ergste vind ik dat ik wel weet dat ik het ben, maar dat is het dan. Er gebeurt niets. Terwijl ze zeggen dat je eerst je fouten moet erkennen blabla voor er iets verandert. Nou , ik erken wel, maar dat was het dan.

Als het aan mij lag had ik het de hele dag over mezelluf. Ik heb ook het idee dat ik heel vaak ik zeg of post. En dan probeer ik zinnen zo te maken dat ik ik weg kan laten
Ha ik heb juist het idee dat ik het meest ego post

Maar als ik dan bedenk dat ik vroeger nooit zinnen maakte met 'ik' dan vind ik het eigenlijk best een vooruitgang

(4 x in 1 zin)
nou merk niet dat jij meer of minder ik post als mezelf of 1 van de anderen en ook al deed je dat wel dan is dat blijkbaar je behoefte op dat moment.
Er was vannacht zo'n hele rare man op t forum? Iemand een idee hoe dat afgelopen is?

(kan ook zelf even kijken)
ach meiden als we zoveel willen kletsen als we nu doen dan moeten er wel zinnen zijn waar ik in voorkom anders kunnen we niet eens reageren op elkaar toch?
Die man met die gekke topics die een soort van over seks gingen maar ook weer niet?
Met jus?
quote:Moonlight82 schreef op 25 mei 2011 @ 23:44:

Er was vannacht zo'n hele rare man op t forum? Iemand een idee hoe dat afgelopen is?

(kan ook zelf even kijken)niks van gemerkt. Zodra Yellow me gespot had met illegaal forummen ben ik keurig gaan slapen
Ja je hebt gelijk hoor Iebs, maar ik vind het lastig.

Ik denk ook dat ik vaak vanuit mezelf refereer , omdat ik het beste kan bedenken wat ik zou doen, en dat ik soms moet proberen beter te bedenken wat iemand anders zou kunnen doen. Ik volg mezelf nauwelijks meer, maar het is heel logisch wat ik eigenlijk zei
quote:mika65 schreef op 25 mei 2011 @ 23:26:

Nou Yellow misschien ben je toch wel niet zo egoïstisch

Ibi lijkt me heerlijk dat je geen last hebt van de buren en andersom

Moon als je op je hotmail acc gaat dan negeer je de mails van hem

vind dit eigenlijk best een goed idee!

Weet je wat het is voor mij is dit heel normaal geen last van elkaar hebben pas sinds ik op het forum lees word het me duidelijk dat ik daar eigenlijk erg veel geluk mee heb
orgy en zolief

Niet iedereen zal t grappig vinden maar ik kan hier zo om lachen. Vooral het onbegrip waarmee mensen dan toch iets proberen te zeggen.
Wanneer zou chat weer terug zijn eigenlijk?
Oh die post van Mika heb ik gemist.

Ik denk dat hotmail niet openen nog net te doen is voor mij.

Maar wel openen en die mails niet aanklikken.... wordt moeilijk.

Kan wel morgen eerst andere dingen gaan doen en later op de dag pas mail kijken.
ow ja dat topic heb ik vanmorgen gelezen. Kon alleen niet uistaan dat hij zichzelf libi noemt lijkt mij te veel op IBI
Ff flauw hoor Yellow, je laatste daar staat 8x ik in

Serieus ik let er nooit op hoe vaak ik "ik" gebruik. Yellow als je vaak ik gebruikt is dat dan een teken van egoïsme. Vind ik niet hoor!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 mei 2011 @ 23:47:

[...]

niks van gemerkt. Zodra Yellow me gespot had met illegaal forummen ben ik keurig gaan slapen De paardenmeisjes hebben vandaag weer een come back gemaakt trouwens. Met taalfout wederom
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 mei 2011 @ 23:47:

[...]

niks van gemerkt. Zodra Yellow me gespot had met illegaal forummen ben ik keurig gaan slapen

Yellow was ook al twee keer naar bed maar kwam naar nog wel tegen

(en dan om half 6 eruit... poeh....)
Ik ben tegenwoordig helemaal onder de indruk als iemand van 19 zonder taalfouten schrijft.

Terwijl die gewoon tweedejaars studente kaan zijn... dus eigenlijk onterechte verbazing.
Ik mis altijd de leuke topics
1x is genoeg
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 25 mei 2011 @ 23:50:

Wanneer zou chat weer terug zijn eigenlijk?Zou ze nog niet klaar zijn met "emo shoppen"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven