Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
ik zou me toch een hoedje schikken als ik morgen die mail echt in mijn inbox zie
Voor Mika

Ik moest vandaag heel hard lachen om jouw opmerking over mijn goddelijke gezegde in dat topic waarin die TO een of ander gezegde zocht. Ik was in de bibliotheek, en ik klonk echt als een woest beest omdat ik het probeerde in te houden
haha dat had je eerder verteld dat hij zo'n hobby had. Nee dat schiet niet op.
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:30:

[...]

dat beteuterde hoofd whahhahaha ik lach echt hardopHad niet eens gezien maar
Moon, ik was de MSN man alweer sort of vergeten

Hoe staat het daar mee?

Iebs, je moet idd niet voor ons zorgen , maar eerst voor jezelluf!

Mika je kunt niet tegen jezelf zeggen dat je slap lult?! Jij zegt altijd wijze dingen

Chat heb je ons wel gemist (zeg ja zeg ja)
quote:Moonlight82 schreef op 26 mei 2011 @ 00:30:

Nou de MSN-man was er even. Maar hij heeft een hobby die me niet zo interesseert. En als ie daar dan van alles over gaat vertellen dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen, zou t zo zonde van mijn geld vinden, die hobby.

Dus toen t alleen daarover ging heb ik m welterusten gewenst

Groot gelijk lekker dingie!

Wat voor hobby heeft hij en komt er nog een vervolg afspraak eigenlijk of houd je het voor gezien?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 mei 2011 @ 00:31:

haha dat had je eerder verteld dat hij zo'n hobby had. Nee dat schiet niet op.

Nou toen ik nog hoopte dat het echt wat kon worden was ik een beetje bang voor die hobby. Ik zou het moeilijk vinden als een man bijna al zijn geld uitgeeft aan iets wat ik volstrekt nutteloos vind.

Dat je over kinderen gaat nadenken en er geen geld voor hebt want de hobby is te duur. Dat was wel een rampscenario.

Maar gelukkig is ie niet zo heel leuk dus dan maakt die hobby ook niet uit
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:33:

Moon, ik was de MSN man alweer sort of vergeten

Hoe staat het daar mee?

Iebs, je moet idd niet voor ons zorgen , maar eerst voor jezelluf!

Mika je kunt niet tegen jezelf zeggen dat je slap lult?! Jij zegt altijd wijze dingen

Chat heb je ons wel gemist (zeg ja zeg ja)nou daar zal ik je aan herinneren als je een schimmelinfectie hebt en iemand nodig hebt die een vaginale pil erin douwt. Sorry yellow eerst ikke.
haha stond hier al helemaal klaar om te klagen over het hoge seksgehalte op tv op dit tijdstip zie ik van alles behalve seks. Ow nee te vroeg gesproken nu krijg ik reclame van lonna.nl
Nou MSN man was ook weg en druk en offline dus niet zo gek dat mensen m vergeten zijn.

Het zit nu zo: ik zou m eigenlijk wel als vriendschappelijke vriend willen omdat we wel goede gesprekken hebben.

Maar of hij dat wil, dat weet ik niet. Dus sowieso nog wel eens afspreken en misschien kan ik dan aangeven dat ik het wel heel leuk vind maar geen aantrekkingskracht voel.

Ofzoiets.

En t kan zijn dat hij gewoon iemand zoekt waar ie ook mee kan zoenen en de hele rataplan.... maar ik zie dat nog niet direct gebeuren.

Maar een tweede date omdat de eerste beetje ongelukkig gepland was, dat willen we allebei.
Tuurlijk heb ik jullie gemist. Jullie zijn lief
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:31:

Voor Mika

[afbeelding]

Ik moest vandaag heel hard lachen om jouw opmerking over mijn goddelijke gezegde in dat topic waarin die TO een of ander gezegde zocht. Ik was in de bibliotheek, en ik klonk echt als een woest beest omdat ik het probeerde in te houden ja die was leuk he
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:31:

Voor Mika

[afbeelding]

Ik moest vandaag heel hard lachen om jouw opmerking over mijn goddelijke gezegde in dat topic waarin die TO een of ander gezegde zocht. Ik was in de bibliotheek, en ik klonk echt als een woest beest omdat ik het probeerde in te houden Hahaha, ik had toen ik nog studeerde ook zo'n forum en dan zat ik soms nog half dronken van de avond ervoor ergens op de uni te lachen achter mijn beeldscherm..... ik denk dat ze me n raar meisje vonden.
OH wat zijn jullie toch een stel lieverds allemaal

Heeft iemand misschien nog iets van Zoebie gehoord? hoe het gaat met de pijn?
Moon wat heeft ie van dure hobby? Duiven melken?
Ik ben zo moe trouwens. Ik ga proberen te slapen.

Trusten!
geen idee hoe het met zobie is eerlijk gezegd. Die is idd. al ff niet geweest hier. Hopelijk betekend dat dat het goed gaat met haar
Moon, wat , euh, abrupt!

Slaap lekker mijn witte chocopasta
truste moon ik ga zo ook een verdieping hoger maar ja dan heb ik mobieltje nog
Ik denk dat MSN man star wars figuren verzamelt. Wie geeft er nou geld uit aan Star Wars :puke:
Trusten Moon lekker slapen
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:42:

Ik denk dat MSN man star wars figuren verzamelt. Wie geeft er nou geld uit aan Star Wars :puke:Ja snap ik ook niet, als het nu Stargate was
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:42:

Ik denk dat MSN man star wars figuren verzamelt. Wie geeft er nou geld uit aan Star Wars :puke:nog erger: een topic erover openen op een vrouwenforum. Allemaal gestoord die mensen
Ibi

Ik heb NATUURLIJK nog nooit een topic erover geopend...

Star Wars (en Stargate) is niks aan.

Star Trek, da's cool. Heb je geen vaginale pil meer nodig
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 00:45:

Ibi

Ik heb NATUURLIJK nog nooit een topic erover geopend...

Star Wars (en Stargate) is niks aan.

Star Trek, da's cool. Heb je geen vaginale pil meer nodigverwacht je nou serieus dat ik al die namen onthoud en door heb dat het nog verschillende series zijn ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven