Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ik ben trouwens wel eens naar de belastingdienst geweest in zuidoost( de bijlmer aka de ghetto) om iets te fiksen voor gemeentelijke belastingen. EN toen keek die man naar me en zei: ok welke uitkeringen heb je en hoeveel kinderen heb je.

Tsssssk. Ik ben dan wel klein zwart en rond, maar ik werkte toen gewoon, studie, vriendje..

Oh dit was een voorbeeld van vooroordeel van mensen. Zoals dus mensen in klinieken zijn allemaal straatarm.
Gek hè hoe dat scheelt ik denk per instelling. Goh begin nu echt moe te worden als ik ineens niet meer reageer dan ben ik als een blok in slaap gevallen
Ik vond het wel een fijne avond hier. Gelachen als een gek oa toen ibi me ophengelde, Mika Chat terugverwelkomde als roker En vind het echt fijn dat ik ook opeens even mijn 'zielige' verhaal kan doen.

Jullie zijn allemaal kanjers,vergeet dat niet

En ik heb net die spreekwoorden en uitdrukkingen zitten lezen. Hilarisch. Voel me alleen wel in de aap gelongeerd.

Bij mij in de kliniek zaten ook wel mensen die een week daarvoor nog een heel normaal leven hadden (met baan en geld) maar ff pech hadden.

En ook mensen die niks hadden. Maar dat drong bij mijn toen niet zo door, denk ik. Dacht dat iedereen thuis wel de rest van zijn spullen had liggen..... maar sommige mensen hadden ws heel weinig.
Ze hebben in die kliniek vast gedacht dat ik arm was, ik had niets bij me, geen geld en geen tabak. Moest steeds van anderen roken totdat mijn dochter mij geld bracht vind ik wel lol
ik val opeens om, ik moet nu slapen, nu ben ik lekker abrupt

welterusten lieverds
Oja die spreekwoorden. Weten jullie al wat het spreekwoord is? En yellow jij bent echt wel slim he, ja ik hheb het wel gelezen. Jij hebt koppie koppie

Trouwens dat ze zo'n vooroordeel hebben als je zwart bent. Dan moet je gelijk 10 kinderen hebben en de kont vol schulden? tsss
Trusten Yellow lekker slapen
Ik ga ook weer een poging wagen. Ben nu nog moeier dan net!
Ik ga ook slapen trusten allemaal
Ik ben weer wakker. Zou me nog wel even willen omdraaien, maar in t kader van mijn ritme probeer ik maar wakker te blijven.

Goedemorgen.
Ha forum doet het weer. Maar ziet er nog wel anders uit dan anders.
Ben aangekleed en heb ontbeten, wilde 'vroeg' boodschappen doen.

Maar heb nog beetje last van mijn darmen. Vrees dat als ik straks in de winkel loop ik ineens naar t toilet moet. En dat kan daar niet.

Dus ik wacht het thuis nog even af.
Hallo!

het forum ziet er bij mij hetzlefde uit. denk ik.

Ik ga kijken of ik al vriendjes kan maken, Moon , ik ga je uitnodigen
Ok waren ze dat aan het repareren?
Ha en dan zie ik in mijn hotmail dat jij dat verzocht hebt?

Die is nog dicht
Nee, in je profiel geloof ik ...

Maar misschien krijg je dan ook een mail, ik weet het niet eigenlijk ...

Ohja, de hotmail . Wil je er al aan? Of zeg je neuh
Nog even niet. Even genieten van mijn eigen gedachten vanochtend, na de dag van gisteren. Straks boodschappen doen en daarna zal ik wel een keer de mail gaan openen.

Niet dat ik er echt bang voor ben, meer dat ik er nog even geen behoefte aan heb. De mail van X, maar ook dat ik die BBQ nog moet afzeggen, en weet ik veel wat ik verder nog voor rommel in mijn mailbox heb.

Nog even Moon-time nu

Kijk wel met een goed gevoel terug op gisteren.
Met gisteren bedoel je UvA neem ik aan ? Dat was idd goed voor je, dat je weer iets hebt straks om 'voor te gaan', en waar je je hele leven profijt van zult hebben.

Ik moet aan studie, maar heb geen zin, en ik moet naar de supermarkt, maar heb geen zin, maar ik heb ook geen zin om in bed te blijven met laptop...
Ja, UvA en het feit dat ik daar gewoon WAS. In een leuke stad, beetje rondlopen met mijn kaartje. Zomaar wat eten in t universiteitsrestaurant.

En uiteraard niemand die zegt: hey een Wajonger die al jaren niet meer studeert.... zit die hier zomaar te eten?!

Nee ik kan er gewoon tussen gaan zitten en ben niks anders dan anderen. Alleen wat ouder maar dat zie je ook niet.

Vorig jaar rond deze tijd (nouja vanaf 1 juni) had ik kort een kamer in Amsterdam en dat was dus een tijd dat het niet zo goed ging. Toen zag ik Amsterdam als door een grijze bril. Ik zag het wel: ook dat alles groen was en de bloemen bloeiden en de mensen blij waren.... maar ik kon er niet blij van worden of deelnemen aan dat leven.

En nu ziet het er weer zo uit (groen, bloemen, blije mensen) en deze keer had ik wel het idee in dezelfde wereld te lopen als de andere mensen. En dan wordt de rare ervaring van vorig jaar een stukje uitgewist.

Want het kwam niet door de stad, het kwam door mijn depressie. Maar deed me wel ernstig twijfelen of ik het daar wel leuk zou kunnen vinden.

Ik ga eerst maar lunchen voor ik boodschappen ga doen. t Waait weer heel hard dus ik zal wel weer heel hard moeten trappen.

Succes met de studie Yellow. Hoever zit je erin nu ongeveer, ben je al op de helft?
Ik heb mijn hotmail geopend...

Barbecue afgezegd. Heb van X geen mail. Misschien omdat ik aangaf dat ik zou zeggen wanneer ie op bezoek kan komen, wacht ie dat nu af.

Yellow, ik heb nog geen verzoek van je. Had wel een ander vriendenverzoek. Ik vermoed achteraf dat het van de paardenmeisjes was.

Ik had gevraagd of een pony ook goed was. Het halve forum snapt dat.... maar nieuwe mensen niet natuurlijk

Dus vermoedelijk hadden ze interesse in een pony.
Haha moon die paardenmeisjes ook hè

ik zit in het gemeentehuis te wachten tot ik aan de beurt ben voor het halen van mijn rotterdampas. Duurt erg lang en over een half uur zijn oude buren er.
Ow lastig, moet het echt vandaag?

Nouja kan me ook voorstellen dat je niet volgende keer weer zo lang wilt zitten.
Ja bij voorkeur vandaag want morgen komt mijn neefje en wil met hem dingen doe met de rotterdampas. Welgeteld 1 persoon geholpen hier
Bah frustrerend is dat.

En zijn je buren al onderweg denk je? Als je ze nu belt dat t later wordt, zou dat erg zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven