Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Hallo, compleet leuke avond gehad, maar nu toch volledig in elkaar gestort thuis. Beetje jammer. Teveel prikkels en herinneringen denk ik, wat een slappe hap he. Maar jeetje, bij deze raad ik het wonen en/of werken in het buitenland niet aan. Vooral niet doen. Blijf lekker bij je thuishonk, veilige haven. Beter.

Trusten!
Oh en ik wil even in alle oprechtheid zeggen dat jij, Looola, niet zeurt. Ik vind het fijn om je te lezen en waardeer je aanwezigheid op dit topic. Zonder jou zou het anders zijn. Dus blijf vooral vertellen wat je bezighoudt. Je komt op mij altijd zo over als zo'n krachtig mens. Zo'n nuchtere en realist. Menigeen kan daarvan leren. Je zit nu in een ontzettende rotperiode en ik hoop dat je de steun vindt bij de juiste mensen. Ook hoop ik dat wij daarin wat kunnen betekenen. Ik weet zeker dat we allemaal met je meeleven en dat we het allemaal even ongelooflijk vinden en zo oneerlijk voor jou. Lieve Looo, keep ya head up. Op mijn koelkast hangen verschillende spreuken en deze relativeert altijd wel: "So many men, so many reasons to sleep alone".

En jij VG: natuurlijk ben je niet dik! Ik ben overigens van het 'iets teveel' dan het 'iets te weinig' principe. Hou niet van graatjes, niet bij mannen, niet bij vrouwen. Jij bent goed in mijn ogen, sowieso al omdat je een ontzettende persoonlijkheid uitstraalt en een mooie kop heb, echt. En daar gaat het om. Fuck die Fitness-gast met z'n BMI. Makes no sense. Blijf vooral wie je bent, je bent echt zo leuk!

Weet je nog toen wij elkaar troffen op een of ander topic over expat verzekerigngen en besloten dit topic te starten? Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat het zou veroorzaken wat het nu doet. Kijk nu eens wat voor een leuk clubje we bij elkaar hebben gesprokkeld. Sterker nog: wij hebben elkaar wel twee keer ontmoet! Wat een bijzondere wereld is de wereld van de internetmedia. Ook dankzij het clubje dat Outsiders heet, mede dankzij jou.

Pino, hoe is het met jou? Ik wilde jou nog even zeggen dat je natuurlijk niet zo gek moet doen met je bezwaard voelen met het schrijven hier, blijven doen! Ook jou zou ik niet willen missen hier! Ik heb zoveel aan onze emailwisseling, over het delen van gemis, ongeloof, teleurstelling en verdriet. Ook jou vind ik een cool wijf, waarin ik zoveel doorzettingsvermogen zie. Terugkomen naar NL is geen makkelijke keuze geweest, maar je deed het wel, dat verdient respect. Heb dat ook voor jezelf, altijd, jij bent blijkbaar namelijk in staat om een bepaalde grens te bewaken voor jezelf en voor jezelf te kiezen. Dat deed je Pien! Toen jouw ex je vertelde dat hij niet meer van je hield koos je voor jezelf door te vertrekken. Wat ben jij een wijf met ballen. Er zijn er maar heel erg weinig die dat je nadoen. Wees trots op wie je bent, daar heb je echt alle recht toe.

Net zoals Maj en SD, ook al horen we daar nu even wat minder van. En klinkt misschien stom, maar ook Flamenco is nog in mijn gedachten. Ik hoop nog altijd dat zij weer komt schrijven.

SD, ik mis je verhalen over onze gezamenlijke passie. In de afgelopen periode is er maar een ding wat mij daadwerkelijk staande heeft gehouden. En hoe triest dat ook klinkt, het was mijn paard. De liefde moest groeien, maar dit gebeurde. Ik heb tegenwoordig een 600 kilo wegend dier onder me die alles doet wat ik wil en juist dit gevoel en samenwerking maakt dat ik daar zo van kan genieten. Zitten op een paard is pure ontspanning voor mij, er mee door de bossen galopperen geeft een nog veel intensiever gevoel. De volmaakte ontspanning is met paarden zijn en ik denk dat jij dat als geen ander begrijpt SD. Ik blijf benieuwd hoe jij dat ervaart en hoe het momenteel met je gaat. Of het met je dochter goet gaat en ook met je man. Ik ben ook nieuwsgierig hoe je nu in het Caribische leven staat, je scheen er wat twijfels over te hebben. Ik gun jou ook heel veel goeds SD en ben bij jou ook altijd benieuwd achter de vrouw achter de verhalen.

Maj, het is al even geleden dat je hier uitgebreider schreef. Hopelijk lezen we je snel weer. Je bent terug in S en ik vraag me af hoe dat voor je is. Je twijfels over eventuele terugkeer of blijven in S...heb je er nog over nagedacht? En hoe is de situatie nu met je vriend? Merk je dat je dat je meer naar elkaar bent toegegroeid sinds jullie bezoek aan NL?

Het lijkt me eigenlijk best een wirwar aan emoties, maar hopelijk is het eenvoudiger voor jou. Kom je het met ons delen?

Heidel, lest best je bent zo'n lieve, leuke vrouw die zo'n positieve invloed heeft op dit topic. Heidel met d'r lekkere zelfgebakken taarten, d'r lieve kinderen en d'r man die ze ontmoette toen haar knie gekraakt moest worden. Heidel die een heel gezin draaiende houdt in een ander land, ook al lijkt het dan zo dichtbij. Ik heb respect voor je. Ik vind je een hele nuchtere, oprechte en krachtige vrouw. Voor mij ben je een ontzettende meerwaarde op dit topic met je eeuwige optimisme en wereldkennis. Super leuk dat je hier meeschrijft!
Dank je wel, Philein, ik vind jou ook atiijd zo leuk om te lezen. Contact met paarden is zo heerliijk down-to-earth, helemaal goed. Het leven in de Caribbean is intens, smoorheet nu in dit jaargetij en we zijn altijd hard aan het werk. Veel feestjes, ook nog.

Het gaat hier wel goed, over 2 maanden gaan we hopelijk verhuizen naar drie huizen verderop, voor maar een derde van de prijs voor een vergelijkbare hut, ik hoop zo dat het doorgaat!

Verder wou ik alleen maar ff naar jullie allemaal zwaaien, het is al laat en ik doe zo het licht uit om lekker te gaan slapen.
Hey SD! Wat leuk om je weer te lezen. En wat leuk dat jullie binnenkort misschien kunnen gaan verhuizen, klinkt als een goede ruil! Scheelt een hoop geld.

Heidel, jij bent er ook weer vroeg bij, hoe bevalt het meer werken je eigenlijk?

Mijn 'reunie' was erg leuk gisteren, vandaar dat ik pas laat postte hier. Nu een relaxdagje!
Goeiemorgen!

Forum was hele tijd uit de lucht, jullie ook last van?

En ik wilde zo graag reageren op Phileins ontzettend lieve post!

Ja, wij hebben een bijzonder clubje hier met z'n allen.

Ik beschouw jullie inmiddels toch ook echt als vriendinnen.

Is dat raar?

En Phil, ik vind jou ook ontzettend lieve en mooie meid, die het allerbeste in haar leven verdient en ik hoop dat je heel gauw weer gelukkig bent. Hopelijk in de liefde, maar ook zonder een relatie is er heel veel geluk in het leven.

Geniet lekker van je paard, een dier geeft pas echt onvoorwaardelijke liefde!

Ik snap dat je reunie leuk, maar ook zwaar was. Veel herinneringen aan een ontzettend mooie tijd, die nu eigenlijk over is.

En wat je zegt over niet naar het buitenland gaan, ja, daar kan ik me nog in vinden ook. Als je eenmaal gaat, ben je dan ooit weer 100% gelukkig? Waar ik ook ben, ik mis iemand of iets.

Hier in London mis ik natuurlijk altijd mijn familie.

Ben ik bij mijn familie, dan mis ik mijn leven in London.

Ik mis mijn fijne tijd op het schip, mijn tijd als reisleidster, mijn jaren in Amerika, de jaren dat ik mijn rugzakje in mijn uppie rond de wereld trok........Maar oh, wat een mooie herinneringen! Wat heb ik veel fantastische mensen ontmoet. Mooie dingen mogen aanschouwen en mogen proeven van heerlijke culturen. Wat heeft het mijn wereld vergroot en mij geweldige kansen in het leven gegeven.

En ja, ik mis nu veel mensen, maar als ik niet gereisd had, had ik die mensen nooit leren kennen en was mijn leven een stuk leger geweest. En natuurlijk had ik nooit mijn vriend ontmoet.

Ik snap dat jouw post iets sarcastisch was, maar je hebt een punt, maar ik weet zeker dat je het ook met mij eens bent

Looola, je zeurt niet! Echt niet.

Philein praat na al die maanden ook nog over haar ex, en die zeurt toch ook niet?

We praten met elkaar over dingen die ons bezig houden. Hier kun je gewoon alles kwijt, ook de minder leuke dingen.

Dus blijf gewoon lekker van je afschrijven, ik hoop dat je dat soms goed doet.

Ik wens je een fijne tijd toe in Nederland, ik hoop dat het je goed zal doen.

Heidel, bedankt voor je woorden.

Ik ben het helemaal met je eens.

Niet raar doen, gewoon gezond eten en melk is goed voor je.

Je moet gewoon niet elke dag naar de McDonalds gaan en elke dag een zak chips leeg eten.

EN je moet bewegen, en dat ontbrak erbij mij aan. En sinds ik met deze baan begonnen ben, heb ik heel veel leuke reisjes gehad, waar heel lekker gegeten werd. Beetje te lekker allemaal.

Ik heb ook geen streefgewicht, of maat, maar ik wil gewoon de beste versie van mezelf zijn. En dan moet er toch echt wat veranderen. Ik ben maar klein, dus iedere kilo is te zien!

SD, wat fijn dat je je even weer komt melden.

We denken aan je hoor.

Je (hopelijk) nieuwe huis klinkt goed! Ik hoop voor jullie dat dat gaat lukken.

Ja, ik ben ook benieuwd hoe het met Flaminco gaat.

En Avianflu poste hier ook ooit.

Majmaj en Mevr. Zonneschijn komen zich vast binnen kort wel meer melden.

Ik hoop dat Majmaj het gewoon druk heeft met haar praktijk en met haar vriend.

En Mevr. Z. is gewoon lekker aan het genieten van Nederland.

En nu ga ik weer aan het werk!
Hi lieve VG, ja natuurlijk heb je gelijk en koester ik al mijn momenten die ik in het buitenland heb beleefd. Mijn opmerking was dan ook meer cynisch bedoeld inderdaad. Ik vond het etentje gisteren niet zwaar, juist erg fijn, maar erna zorgde het toch weer voor wat kortsluiting in mijn kop. Heb ex toen gesmst met de mededeling dat ik het heel erg gemeen vind hoe hij met me omgaat, waarop hij gelijk belde. En dat begon van mijn kant redelijk sterk, maar uiteindelijk werd het weer een grote huilbui. Voor het eerst vond ik hem ook oprechter eigenlijk. We hebben lang gepraat, dan wordt er weer gezegd hoeveel we van elkaar houden, maar hoe ingewikkeld het is. En weer over het elkaar zien. Hij wil mij graag zien, maar is bang dat het alles zal verergeren, omdat hij niet weet hoe het erna moet gaan. Ik ook niet, maar of het de dingen zal verergeren, dat betwijfel ik echt. Maar goed, dit heb ik een tijdje geleden al met jullie gedeeld toen ik overwoog hem te gaan zien. Ik wil dat het duidelijk wordt: gaan we elkaar nog een keer zien of niet. Hij zei dat hij me vandaag weer belt om alles te bespreken, de batterij van zijn telefoon was leeg.

Dat liefde zo diep kan zitten he, ongelooflijk. Gelukkig blijf ik ook wel bezig met andere dingen, ben niet compleet kansloos ofzo, maar verdriet en gemis valt niet ineens weg te nemen, helaas.
Hm, het forum is weer wat veranderd. Moet ik steeds wel weer aan wennen. Je ziet alle pagina's nu ook onder de topictitel in de lijst. Chaotisch wel.
Phil, ik ben het met je eens, er moeten beslissingen gemaakt worden. Hoelang wil je door gaan met het afwachten?

Ik snap dat het moeilijk is. Ik denk dat het elkaar weer zien heel goed is. Er zal dan toch meer duidelijk worden?

Wie weet is de liefde wel over als je hem weer ziet. Heb je hem veel te leuk gemaakt in je herinneren Ik denk het niet hoor, maar het zou zo maar ineens kunnen. Je weet gewoon niet van te voren hoe je je gaat voelen.

En hij moet ophouden met zijn ge-maar. Knoop door hakken, dit heeft lang geduurd. Zeg gewoon dat je al een ticket geboekt hebt, lekker bluffen en kijken hoe hij reageert.

Ik ga nu even lunchen.
Hij heeft zelf nu al een paar keer gezegd dat ie een ticket voor me wilt regelen, maar of ik die kant op moet gaan is juist de vraag. Laat 'm maar lekker hier komen, hebben we mijn huis, privacy en het comfortabele van Nederland. Als ik daarheen ga, dan zit ik weer in dezelfde siatuatie, met al die lui daar in huis enzo, hij aan het werk. Schiet niet op.

En weet je, ik zal heus niet helemaal op hem afknappen, maar misschien kan het elkaar zien ook wel een eyeopener zijn door dingen evt. echt af te sluiten. Thanks voor listening. IK ben pas aan het zeuren inderdaad!
Nu moet jij even goed luisteren, Phil! Ook jij bent niet aan het zeuren! Dus knoop dat even goed in je oren! Oke?

Ja, hij moet naar Nederland komen! Dat vind ik nog een veel beter idee!

Is hij er ooit geweest? O ja, hij is op familie bezoek al geweest toch? Vlak voor dat je daar heen ging verhuizen.

Zoals jullie het nu doen, veel contact maar elkaar zien, werkt dus niet. Je laat elkaar niet los, maar je bent ook niet samen.

Dus of contact verbreken, of elkaar zien en kijken wat er nog te redden valt. Das mijn advies. Maar wie ben ik? Ik heb echt 0,0 relatie ervaring......ik wil alleen dat jij weer gelukkig bent

Ik ben al een tijdje stil over mijn vriend geloof ik. Weinig te melden eigenlijk. Gaat allemaal heel erg goed. Tikje weinig contact laatste tijd. Ik was steeds weg en hij werkt nu hele andere uren, dus minder tijd op Skype. Maar we laten de telefoon nog altijd bijna ieder uur even weer over gaan, dus ik weet dat hij altijd aan me denkt.

Ik hoop eind juni of begin juli die kant weer op te gaan. En in auagustus wordt hij oom, dus dan wil ik die kant op.

En in september gaan we samen naar Nederland. Ook leuk.
Aaaaaaargh een heel verhaal getypt en weg!!!!

Klote forum
Come fly with me on a jetplane
Dat gebeurd mij dus ook steeds de laatste tijd! Heel irritant.

Hoe gingen je sollicitatie's?
Dussss

Lieve Phil Thanx maar dat geldt toch ook voor jou!!!! Ook jij hebt die stap genomen!

Shit zeg ik had echt een mega verhaal getypt....ongelooflijk....

SD goed van je te horen!

Solli gesprek gisteren ging goed,dinsdag 2 e gesprek,dus denk dat dat een goed teken is....hoop ik!

Die van vandaag ook ok,maar die functie heeft veul te weinig uren,jammer.

Ik ben zooooooo opgefokt jongens,niet normaal...

Wat doe ik nou maandag??? Ga ik naar die ellendebaan ,en laat ik hen investeren in mij, of bel ik t hele zaakje af,wat VOLLEDIG tegen mijn principes indruist....

Morgen en zaterdag vakantie dagen, en ik weeet niet wat ik moet doen! Kan me totaal NIET ontspannen.....K ga natuurlijk wel trainen,maar verder?? Vriendinnen zittten allemaal met de kinderen,en of school,dus moet iets voor mijzelf verzinnen

Enne, kreeg net een chat bericht van ex.....Weggeklikt,ben er klaar mee....Applaus!!!! [ voor mezelf hihi] Heb wel wat anders aan mijn hoofd....
Aan allen: Dankjulliewel voor het luisteren/lezen...

Meen ik echt....X
K vind het zo gaaf dat wij allemaal zeggen '"sorry voor het zeuren" hihihihi en ik vind t super hoe we allemaal naar elkaar luisteren

Ben leeeeeeg , moe van het denken,denken,en denken......later meer...
Applaus voor jou !!!!! Voor het wegklikken van het bericht van je ex.

Dan ben je er echt klaar mee!

Ben je stiekem niet nieuwsgierig wat er in stond?

Zou ik wel zijn.

En die baan voor maandag.

Moeilijk.

Ik zat in dezelfde situatie. Ik was een week op die nieuwe baan en ik vond het helemaal niks. Ik wilde de week erop ook niet weer heen. Ik was ook helemaal gestressed, zat in de zenuwenen. Ik wilde niet meer! Ik heb toen zoveel gejankt, zo verschrikkelijk vond ik het daar.

Ik ben toen wel tegen mijn principes in gegaan en ik ben 's maandags niet weer heen gegaan.

Ik had een spaarpotje achter de hand en kon me wel even redden. Kun jij dat ook? Hoe lang ongeveer? Wil je dat risico nemen?

En je hebt al 2 sollicitaties gehad! Oke, 1 ervan was dus te weinig uur, maar bij die andere mag je op een 2e gesprek komen! Helemaal goed!

Volgens mij heb jij zo een andere baan, dus ik zou maandag niet gaan.

Tenzij je denkt dat er nog een kans in zit dat die baan mischien wel leuk is, maar dat denk ik eigenlijk niet. Een verijdelde schoonmaakster noemde je het toch?

Weet je al wanneer je op 2e gesprek mag komen? En wanneer de eventuele baan begint?

Mischien kun je toch eerst aan die andere baan beginnen, om het financieel even te overbruggen en dan ontslag nemen.

Ja, zo zit ik ook niet elkaar, maar het is een harde business! Ze sturen jou ook zo de laan uit als dat hun beter uit komt.

Is een vriendin van mij hier ook net overkomen, en die zit nu zonder werk. Was aangenomen voor een hele leuke functie, dus oude baan opgezegd, vol goede moed begonnen en toen bleek dat er 2 personen voor dezelfde functie waren aangenomen en aan het einde van de week gingen ze iemand kiezen. Dat is dus die andere geworden.

Dus denk aan jezelf.

Succes met beslissen!
Dank je VG. Het 2e gesprek is dinsdagmiddag...

En ik kan wel even financieel vooruit,maar ja dat heb ik nog nooit hoeven doen,dus dat voelt zo vreemd..!

Als ik er alleen al denk maandag....yak.Precies, een veredelde schoonmaakster....

Je hebt helemaal gelijk, ze sturen mij ook zo weg als hte ze uitkomt...

Ik had het bericht van ex wel gelezen,het was alleen maar "hey w'hat's goin on'" Pffffff
Dus 2e gesprek al dinsdagmiddag. En ik neem aan dat als je maandag bij die andere baan begint, je niet dindsdag al vrij kan krijgen. Dan zou je dus niet op het 2e gesprek kunnen.

Ik zou maandag niet aan die baan beginnen.

Solliciteer er dit weekend nog even op los! Er is zeker werk te krijgen, helemaal met jouw ervaring en doorzettings vermogen.

Als je maandag wel begint, volgens mij zit je er dan toch een beetje vast. Zeker als je eerst een andere baan wilt hebben. Hoe flexibel ben je dan om op een sollicitatie gesprek te gaan?

Op zich ben ik ook het verstandige type hoor, je geeft een baan zo maar niet op. Maar je hebt zo een andere baan weer.

Wat een simpele mail van je ex!

Na z'on lange tijd!

Had ik ook genegeerd!
---
Zwaai en knuffel terug!

Deel je gedachtes met ons, wij denken graag met je mee
Pino, ik zou niet gaan en wachten op een betere optie. Hier word je bij voorbaat al erg ongelukkig van, dus dat belooft niet veel goeds..! Blijven doorsolliciteren dus inderdaad en wie weet wordt het wat met die andere baan, dan kun je er dinsdag ook op gesprek gaan.

Stom bericht van je ex inderdaad ook, lekker oppervlakkig weer. Goed dat het hebt genegeerd.

Maj, ben benieuwd naar jouw verhalen, hoop dat het goed gaat met je.

Ik heb een rotgesprek gehad met ex, terwijl ik hoopte dat het wat zou opleveren. Ik zal al mijn hoop moeten laten varen , hij wilt zich niet binden, hij wilt hoe dan ook geen relatie op afstand en ziet ons niet op een andere manier samen zijn. Elkaar zien ziet hij dus ook niet zitten. Mijn hart doet zo'n zeer. Ik kan de woorden niet eens vinden om het te beschrijven
----
---

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven