Bepaling Milf-gehalte
donderdag 19 mei 2011 om 23:43
Een vrouw met kort haar, tuinbroek, puisten en een bos okselhaar, borsten als theemutsen, en een hobbezak bipsheeft een milfgehalte van 0.03%.
Het milfgehalte van particia paay is erg hoog 75%
Linda de Mol is ook een topmilf.die geef ik 80%
Ik ben benieuwd welke bekende nl ers julllie een laag en hoog milfgehalte geven.
De winnaar geven we een the Ulimate Milf ttropy (en een neukbeurt van de TO)
De verliezer een rondleiding in een varkersstal
Ik ben benieuwd welke bekende nl ers julllie een laag en hoog milfgehalte geven.
De verliezer een rondleiding in een varkersstal
donderdag 26 mei 2011 om 16:17
quote:datwelja schreef op 19 mei 2011 @ 23:43:
Een vrouw met kort haar, tuinbroek, puisten en een bos okselhaar, borsten als theemutsen, en een hobbezak bipsheeft een milfgehalte van 0.03%.
De verliezer een rondleiding in een varkersstalNeem maar van mij aan dat die dames echt niet op jou zitten te wachten. Nare post van je, waar ligt jouw frustratie
De verliezer een rondleiding in een varkersstalNeem maar van mij aan dat die dames echt niet op jou zitten te wachten. Nare post van je, waar ligt jouw frustratie
donderdag 26 mei 2011 om 17:23
Je snapt het nog steeds niet datwelja, in het topci "milf hunter (de milfjes houden je wel bezig he als 46 jarige maar op die leeftijd moet je toch echt in de leeftijd van gilf kijken om over ":mother" te kunnen spreken ) zeg je "wij bepalen of je een milf bent of niet" nu die milf bepaald met wie ze WIl neuken en die milf realiseerd zich allang dat ze eerder de hoofdprijs is van een milf hunter.
Om dat te weten hoef je alleen maar vrouw te zijn van die leeftijd.
BN die aantrekkelijk zijn en van rijpe leeftijd, zijn er genoeg, maar ik noem geen namen, daarvoor moet ik eerst weten of ze wel blij zouden zijn met een dergelijke "hoofdprijs" voor paay ben je vrees ik al te oud die valt op jonger.
Om dat te weten hoef je alleen maar vrouw te zijn van die leeftijd.
BN die aantrekkelijk zijn en van rijpe leeftijd, zijn er genoeg, maar ik noem geen namen, daarvoor moet ik eerst weten of ze wel blij zouden zijn met een dergelijke "hoofdprijs" voor paay ben je vrees ik al te oud die valt op jonger.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
donderdag 26 mei 2011 om 18:39
Blair hmmmmmm.
Top NILF wat mij betreft.
En ach....zoals ik al eerder zei Iin het andere MILF topic: ben vorige week nog voor Milf uitgemaakt op straat, terwijl ik niet eens mijn 1,5 kind in de bakfiets had. Ben een hippe bakfietsmoeder zonder bakfiets en kinderen dus het is wat mij betreft zo relatief als de pest.
Enne...in welke varkensstal spreken wij af?
Top NILF wat mij betreft.
En ach....zoals ik al eerder zei Iin het andere MILF topic: ben vorige week nog voor Milf uitgemaakt op straat, terwijl ik niet eens mijn 1,5 kind in de bakfiets had. Ben een hippe bakfietsmoeder zonder bakfiets en kinderen dus het is wat mij betreft zo relatief als de pest.
Enne...in welke varkensstal spreken wij af?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
donderdag 26 mei 2011 om 18:47
Deze uitdrukking is er toch ook alleen als je het over bv de moeder van je maat ((vriend) hebt dan spreek je over een moeder die je wel ziet zitten. (oke fucken, maar vind dat zo'n naar plat woord )
als je beseft dat er ook 18 jarige moeders zijn dan weet je toch dat het niet gaat om die vrouw die een kind heeft gekregen maar over die moeder die tot je verbeelding spreekt en die je kent, de moeder van....., die moeder van 1 van je vrienden.
Want die leuke rijpe vrouw hoeft helemaal geen kinderen te hebben en je hebt ook piepjonge tiener moedertjes.
dus zul je in de vriendengroep moeten kijken naar die moeders die leuk zijn en bn'er.
als je beseft dat er ook 18 jarige moeders zijn dan weet je toch dat het niet gaat om die vrouw die een kind heeft gekregen maar over die moeder die tot je verbeelding spreekt en die je kent, de moeder van....., die moeder van 1 van je vrienden.
Want die leuke rijpe vrouw hoeft helemaal geen kinderen te hebben en je hebt ook piepjonge tiener moedertjes.
dus zul je in de vriendengroep moeten kijken naar die moeders die leuk zijn en bn'er.
donderdag 26 mei 2011 om 23:52
vrijdag 27 mei 2011 om 00:06
quote:datwelja schreef op 26 mei 2011 @ 23:45:
Dit was een heel serieus *MILF* topic hoor.
Ik krijg alleen gefrustreerde reacties terug, van dames zonder Milfgehalte.
Grappig topic!
DILF:
Ik krijg alleen gefrustreerde reacties terug, van dames zonder Milfgehalte.
Grappig topic!
DILF:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 27 mei 2011 om 06:12
vrijdag 27 mei 2011 om 06:30
quote:datwelja schreef op 26 mei 2011 @ 23:45:
Ik krijg alleen gefrustreerde reacties terug, van dames zonder Milfgehalte.Nou mocht je me ooit eens toevallig tegenkomen en van gedachten zijn veranderd, dan zal ik je aan deze woorden helpen herinneren.
Ik krijg alleen gefrustreerde reacties terug, van dames zonder Milfgehalte.Nou mocht je me ooit eens toevallig tegenkomen en van gedachten zijn veranderd, dan zal ik je aan deze woorden helpen herinneren.
vrijdag 27 mei 2011 om 06:44
quote:doddie schreef op 27 mei 2011 @ 06:12:
[...]
Je bent niet aardig dus wil hij jou niet meer neuken. Had je maar liever moeten zijn.
precies, je had je kirrend aan zijn voeten moetn vleien, zwaar vereerd omdat hij je wil neuken.
Als je dat niet wil ben je meteen een verzuurde dolle Mina, snap dat dan .
(wat een fijne plaatjes dames, ga zo door. Ik pleit trouwens voor de termen WILF en MILF (resp woman en man I like to fuck) zijn we meteen af van dat gezemel over moeders/rijpere vrouwen)
[...]
Je bent niet aardig dus wil hij jou niet meer neuken. Had je maar liever moeten zijn.
precies, je had je kirrend aan zijn voeten moetn vleien, zwaar vereerd omdat hij je wil neuken.
Als je dat niet wil ben je meteen een verzuurde dolle Mina, snap dat dan .
(wat een fijne plaatjes dames, ga zo door. Ik pleit trouwens voor de termen WILF en MILF (resp woman en man I like to fuck) zijn we meteen af van dat gezemel over moeders/rijpere vrouwen)