Hitteaanvallen na bevalling
donderdag 26 mei 2011 om 14:58
donderdag 26 mei 2011 om 15:04
ik herken het voor een deel wel. Ik heb het niet vaak meer, maar soms had ik dat ook, kreeg ik het erg warm en het zweet brakme uit. Heb ook vaak gegrapt dat het de overgang was. Gelukkig niet zo
Ben gewoon elke maand ongesteld (of nou ja, sinds mij spiraal in oktober niet meer dan) en had tot op die spiraal gewoon mij eisprong, en dat weet ik omdat ik mijn eisprong altijd ontzettend goed voel. Ben er niet mee naar de dokter geweest, dus kan het je niet 100% garanderen, kan ik ook niet voor mezelf, maar mijn gok is toch hormonen. Mijn zoontje is inmiddels 2,5 en heb er sinds de spiraal geen last meer van gehad. Heb overigens dit wel vaker in de omgeving gehoord dat mensen er na een bevalling last van hadden.
Ben gewoon elke maand ongesteld (of nou ja, sinds mij spiraal in oktober niet meer dan) en had tot op die spiraal gewoon mij eisprong, en dat weet ik omdat ik mijn eisprong altijd ontzettend goed voel. Ben er niet mee naar de dokter geweest, dus kan het je niet 100% garanderen, kan ik ook niet voor mezelf, maar mijn gok is toch hormonen. Mijn zoontje is inmiddels 2,5 en heb er sinds de spiraal geen last meer van gehad. Heb overigens dit wel vaker in de omgeving gehoord dat mensen er na een bevalling last van hadden.
donderdag 26 mei 2011 om 15:51
donderdag 26 mei 2011 om 17:45
donderdag 26 mei 2011 om 18:34
Yep, heel herkenbaar helaas. Ik ben acht maanden geleden bevallen en ik zweet er nog van. Mijn cyclus is heel regelmatig en mijn eisprongen voel ik ook, dus niet de overgang in ieder geval. Schildklier was in orde, dus is het ook al niet. Heb de hele winter zelfs gezweet als een otter, geen winterjas nodig gehad.
You know how I know? Because I reeaally think so!