Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
He getver het waait zo hard. Voor een keer is dat niet erg maar t is al bijna de hele week zo.

En als we nog gewoon een supermarkt hadden op een normale afstand van mijn huis *zucht*.
Hoop dat je ondertussen geholpen bent iebs en een fijne dag hebt met oudburen

Ik ben nog steeds thuis, t is duidelijk een slechte dag
yellow

Misschien ook gewoon ff moe? Je had een korte nacht dinsdag op woensdag en gisteren een hartstikke lange dag.

(niet betuttelend bedoeld, haha, maar zelf zie ik zulke dingen soms niet en pas later als ik ga terugdenken snap ik waarom ik me zo gevoeld heb)
Ik heb de woonkamer, slaapkamer en badkamer gepoetst. Net gestofzuigd, nu nog ff dweilen en dan ben ik weer klaar. (Ik heb na yoga steeds zulke spierpijn dat ik het tegen ga met poetsen 2 vliegen in 1 klap )

Gister niks gekocht. Heb patatjes gegeten en ben daarna gaan slapen. Gisteravond yoga en dat was hilarisch. Ik bleef maar omvallen

Zo dus dweilen, was in de droger, douchen en ik denk ff naar het tuincentrum. Ben toe aan een plant. En daarna boodschappen. En dan koken voor man. En dan is de dag weer voorbij.

Ik reageer later nog op gisteren. Moet het van me afschrijven maar nog niet nu ik in deze flow zit.

Einde ego post.
Hai moon, baai moon.
Ben terug van de boodschappen. Er liggen zelfs afgewaaide takken op de weg, het stormt hier echt een beetje.

Ik had eerst de gewone dingen van AH gekocht.

Toen ging ik langs een notenwinkeltje (kaas/wijn) waar ik nog niet eerder geweest was. Dan sta ik altijd even te twijfelen of ik dat wel zal doen... weet niet waar alles ligt enzo.

Maar toch gedaan en nootjes gekocht. Was best onder de indruk van de vrouw die daar werkte. Heel mooie vrouw, vriendelijk, ze straalde iets uit....

Ik heb dat dus niet alleen bij mannen, soms ook bij vrouwen
Nou Choco goed bezig. Als je weer eens zo'n bui hebt kom je maar langs hoor!
Ik snap niet wat er aan de hand is met me... waarom voel ik me nou zo naar. Ik ben gewoon een beetje bang voor het alleen zijn, ik voel me gewoon eenzaam denk ik
:yellow: Dat kan toch, dat je eenzaam bent.

Niet iedereen in je omgeving zal ook begrijpen wat je hebt, qua gezondheid en dat kan je nog eenzamer maken.

Helemaal niet raar als je je daardoor ff rot voelt.
Ik zit zo te klooien met die emoticons.

Ik bedoel natuurlijk yellow.

Is al de zoveelste keer dat ik het fout doe.
Dankje Moon ook voor jou.

Het is gewoon, ik ben zo dik geworden, ik schrok vandaag weer van mijn lichaam. En daar voel ik me dan ook zo kut over, dat ik het weer zo ver heb laten komen, na al die moeite die ik gedaan heb om 50 kg af te vallen toen. En dan nu dit weer. En daardoor ben ik ook bang dat ik nooit meer iemand krijg, want we kunnen wel blaten over dat het allemaal nietuitmaakt maar dat is gewoon niet waar. En ik ben eerlijk gezegd bij mannen ook nog nooit op een dikke jongen gevallen. Wel eens op een wat dikker meisje, maar die was lang niet zo dik als ik nu ben
Okee dat is weer een ander probleem. Maar dat kan ik me ook voorstellen dat dat niet fijn is. Nouja dat het gewoon kut is.

Heb je nog kleding die nu past? Een mooie jurk bijvoorbeeld?

Want ik vind het eerlijk gezegd een heel verschil of iemand dik is en loopt in kleding van: het kan me allemaal niks schelen, ik ben toch lelijk - of heel mooi gekleed gaat. (even extreem gesteld)

Ik kan me voorstellen, als bijv alles net niet past, dat het dan heel vervelend is iedere ochtend om je erin te wurmen (toen ik net studeerde had ik dat, steeds grotere kleding kopen en dan werd dat ook weer te klein...)

Het is dan een verademing als je een paar mooie dingen hebt zodat je in ieder geval wat leuks hebt om aan te trekken.

(Maar als je krap bij kas zit is ook dat misschien ff lastig nu)

Ik hoop dat ik geen verkeerde dingen zeg, probeer alleen aan te geven dat je misschien met mooie kleiding je iets mooier kunt voelen.
Ja ik heb nog wel wat kleren die passen, ik draag meestal jurken in een A lijn omdat ik (of ik nou dun of dik ben) altijd een pens heb. En die jurken pas ik meestal nog wel, alleen heb ik nu wat meer tiet gekregen.

Maar heti s gewoon, dan voel ik me dus een soort van en dik, en gek, en niet aantrekkelijk, en dom en etc

Teveel en

ofzo

En ja, ik doe nu wel weer mijn best, maar soms loop ik er idd bij als een zwerver zo van het maakt toch nits meer uit
Ja ik kan me het wel voorstellen dat je dat allemaal voelt... maar tegelijkertijd... ben je zo leuk

Ik lig in een scheur om je af en toe op het forum en heb ook veel aan je, als het om serieuze dingen gaat zoals die studie.

Maar ik denk dat je 'binnenkant' nu gewoon even aandacht nodig hebt zodat je jezelf ook weer gaat waarderen en dan is het gewoon hartstikke zonde dat je die hulp nu niet krijgt.

Tja ik kan wel roepen gewicht maakt niet uit blabla, maar weet van mezelf dat ik me echt veel beter voel dan toen ik 15 kg zwaarder was. Dus het zou een beetje schijnheilig zijn als ik nu ging beweren dat het allemaal niet uit maakt: denk dat veel mensen zich lekkerder voelen als ze minder kilo's hoeven mee te dragen.

Nou ja klaag er even lekker over. t Zal er niet morgen allemaal van af zijn maar klagen helpt misschien al.
Dank je voor de complimenten

Ik moet maar zo naar de supermarkt, ik zal toch iets moeten eten als avondeten he. En ik heb geen energy drink meer

Wat gaan jullie snel! Deel drie alweer!Dat had ik even helemaal gemist!
nou is niet gelukt want buren belde dat ze er al waren. Kijken of ik hem morgen ergens kan kopen.

Trouwens ook zo stom als je minder dan een bepaald bedrag verdiend kun je hem voor 12.50 krijgen en als je meer verdiend kost het 60,00 euro. Dus ik zeg ik wil een rotterdampas kopen. Heeft u een pasfoto bij u? Jazeker. En uw inkomensgegevens? Nee. Ow ja dan kunt u hem niet krijgen. Dus ik zeg waarom niet: nee dan is die te duur. Echt vaag ik heb niet het idee dat ik eruit zie als een zwerver maar toch word ik telkens zo denigerend behandeld. Maar ja toch maar gezegd dat ik hem voor de volle mep wil en toen kreeg ik zuchtend een nummertje.
he appel lang niet gezien!

Yellow even een voor jou heb weinig tijd ieder moment kan de taxi er zijn.
He IBI wat een groot verschil in prijs dan? En zij gingen er dus vanuit dat jij die pas niet kon betalen??

Heb je de buren nu gezien? Ik kan het even niet volgen of jullie elkaar misgelopen waren of niet.

appel
I wil net naar buiten, gaat het nu regenen. Bah.
Iebs, moon en YL!

Wat een gedoe met die pas Iebs!
Oh das verder wel goed, tegen de droogte!

Maar voor jou balen idd...
Hoi Appel

Ik ga nu toch even door de regen ...
Nee nee buren zijn geweest hier met mij erbij!

12,50 met korting en 60,- zonder moon

yellow, ik zat ook in de regen op de fiets gemeen hè!
O leuk IBI dat je je buren wel gezien hebt. Hoe was het?

Morgen is de sterfdag van mijn opa (1 jaar geleden). Ik weet alleen niet of het de bedoeling is dat we er nog iets aan doen.

Mijn ouders zijn op vakantie (morgen terug) en het zou me moeite kosten om ze te bellen, want dan moet ik eerst via via een nummer achterhalen en daarna is het maar afwachten of ze m wel aan hebben staan.

(ho wordt ineens aangesproken door een hele ouwe date... waarom heb ik die niet verwijderd)

En als ik ze zou spreken en ik zou ernaar vragen, zouden ze t waarschijnlijk verdraaien en zeggen dat IK graag iets aan opa's sterfdag wil doen.

Wat niet per se hoeft, maar wil wel weten als er een plan is, met tantes ofzo.

Geen enorm probleem, maar wil graag weten waar ik aan toe ben. Dat heb ik vaker laatste tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven