Huidige partner

26-05-2011 14:20 82 berichten
Vanaf welke leeftijd zijn jullie met je huidige partner samen en hoe oud zijn jullie nu?

Ben benieuwd op welke leeftijd de partner gemiddeld gevonden wordt
Alle reacties Link kopieren
toen: ik 17, hij 22

Nu: ik 46 hij 51
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Ik was 24 en mijn partner 25 en nu ben ik bijna 33 en hij 34. We naderen de 10 jaar! :-)
26 en 20, nu 23 en 28
hij was 56, ik 49 en dat was 6 jaar geleden...
24 bij relatie start en we zijn nu 17 jaar samen waarvan 15 getrouwd

meestal dolgelukkig met elkaar soms wat wat hobbels op de weg maar na een goed gesprek kunnen we er weer een poosje tegen
Ik was 18 man zij 21 nu ben ik 31 nog steeds samen?
Ik was toen 18, hij 23.

Ben nu 29, vriend 35.
Ik was 17.

Nu ben ik 25 jaar ouder en nog steeds samen met dezelfde man.
quote:knagertje schreef op 26 mei 2011 @ 14:27:

[...]

Ja dat klopt. Ik had het er met iemand over, en zij was van mening dat als je een partner vind voor je 22e laten we zeggen, dat het dan geen kans van slagen heeft en dat het een hele kleine kans is dat dat de persoon is met wie je oud zal worden. Ik was het daar niet mee eens, dus ik was even benieuwd naar de ervaringen hier. Zij is van mening dat je pas iemand kan vinden die bij je past als je klaar bent met studeren en en tijdje werkt, omdat je dan pas weet wat je wilt.

Het schijnt dat juist koppels die al vroeg bij elkaar komen grote kans van slagen hebben op een (levens)lange relatie omdat ze veel belangrijke dingen samen meemaken, uit huis, studeren, etc etc

Hier trouwens, ik 21 hij 19, nu 26 en 24
quote:megapixel schreef op 26 mei 2011 @ 14:42:

We leerden elkaar kennen toen we beide 20 waren en we zijn nu 49.

Het kan dus wel

Dus jullie zijn nu langer bij elkaar dan zonder elkaar :-)

Ik was 27 hij 35, nu ik 36 hij 44.
quote:nina_ schreef op 26 mei 2011 @ 15:26:

26 en 20, nu 23 en 28Dat doen jullie knap:)
quote:nina_ schreef op 26 mei 2011 @ 15:26:

26 en 20, nu 23 en 28The Curious Case of Benjamin Nina Button
Ik was 25 toen ik mijn huidige man leerde kennen. Nu ben ik 34 en hij 36.
Ik was 18 en vriend 27

Nu zijn we ruim 6 jaar later:

Ik nu 24 en vriend 33

Ik kan me wel voorstellen dat het belangrijk kan zijn om samen een beetje een vergelijkbaar leven te hebben. Vriend en ik hadden dat niet, want hij werkte al voordat ik hem leerde kennen en ik zat toen nog op de Havo en heb de afgelopen jaren gestudeerd. Maar veel problemen hebben wij daar nooit van ondervonden. Nu ga ik straks ook fulltime werken en zullen we elkaar waarschijnlijk wel weer opnieuw een beetje moeten leren kennen, want er zullen toch dingen gaan veranderen tov onze huidige situatie. Maar zo zullen er altijd dingen in je leven veranderen en dan zul je daar samen je weg weer in moeten vinden. Je zit samen in een relatie en daar zul je ook samen voor moeten werken. Het ene moment wat meer dan het andere moment. Maar dat het altijd maar vanzelf zou moeten gaan, dat lijkt me haast onmogelijk. Maar wie weet is het wel zo hoor en is een relatie pas perfect wanneer alles vanzelf gaat en zit ik dus wel in een hele foute relatie....
Wij waren 19 en 20 toen we wat kregen, nu 27 en 29 en inmiddels ook een kind. Hoop dus niet dat de theorie van TO opgaat, hoewel ik bijna 9 jaar samen al een geslaagde relatie noem. Samen door de studietijd, reizen, samenwonen en gaan werken en nog steeds niet op elkaar uitgekeken. Waarschijnlijk ontwikkel je jezelf ook een beetje in dezelfde richting als je samen bent en de relatie goed zit. Kan natuurlijk ook zijn dat de ander uiteindelijk heel andere doelen in het leven ambieert, dan zal het na het aanbreken van een nieuwe levensfase (bijvoorbeeld beginnen met werken) wellicht verkeerd lopen.
Ik 17, hij 18. Nu 20 en 21.

Hmm.. klinkt best jong nu ik dat zo typ
We waren allebei 18, nu 38
ik was net 39 toen we elkaar leerden kennen en we zijn nu net 1 jaar samen.

Hij is net zo oud.
Ik was 17, nu na 11 jaar nog steeds samen met mijn, inmiddels, man. Gaat prima samen :-)

Ik denk dat het heel erg ligt aan de personen, of een relatie meer kans heeft als je vroeg begint en samen ouder wordt, of juist elkaar pas tegen komt als je wat ouder bent en al wat meer gevormd bent door het leven.

Zo gaat het toch ook in andere aspecten van het leven? De een leert makkelijk en doet op z'n sloffen een studie, de ander bakt er op school niets van, maar komt in het bedrijfsleven helemaal tot z'n recht, zodat beiden uiteindelijk op hetzelfde punt uitkomen.

Iedereen pakt relaties anders aan en voor iedereen pakken relaties anders uit. Daar is geen stelregel voor te bedenken.
Hij was 22, ik 20. Nu zijn we 26 en 24.
Ik was 28 en hij 31

We zijn nu 37 en 40

Daarvoor een relatie gehad van mijn 14de tot mijn 28ste
Elkaar leren kennen: ik 21, hij 24

Relatie: ik 23, hij 26

Nu, getrouwd en 2 kindjes later, ik 31, hij 34.
Vanaf onze 18de jat samen, 2 jaar geleden getrouwd. Waren beide 27 toen hij overleed maar ik geloof oprecht dat we samen heel oud hadden kunnen waren als alles anders was gegaan
Toen 17, hij 31

Nu 34, hij 48
ik was 22, hij 40.... nu is hij 42 en ik bijna 24.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven