Huidige partner

26-05-2011 14:20 82 berichten
Vanaf welke leeftijd zijn jullie met je huidige partner samen en hoe oud zijn jullie nu?

Ben benieuwd op welke leeftijd de partner gemiddeld gevonden wordt
Alle reacties Link kopieren
Ik was 20 toen we wat kregen, hij 21. Nu ben ik 30, hij 31!
Ik 24, hij 40

Nu 31 en 47
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Leren kennen: ik 16 hij 25

verkering 17 - 26

getrouwd. 20 - 29

nu. 40 - 49
quote:knagertje schreef op 26 mei 2011 @ 14:27:

[...]

Ja dat klopt. Ik had het er met iemand over, en zij was van mening dat als je een partner vind voor je 22e laten we zeggen, dat het dan geen kans van slagen heeft en dat het een hele kleine kans is dat dat de persoon is met wie je oud zal worden. Ik was het daar niet mee eens, dus ik was even benieuwd naar de ervaringen hier. Zij is van mening dat je pas iemand kan vinden die bij je past als je klaar bent met studeren en en tijdje werkt, omdat je dan pas weet wat je wilt.Nou voor je statistieken heb je wel iets aan mijn ervaring. Ik was 20 toen ik verkering kreeg met mijn ex man. Op mijn 45ste ben ik gescheiden. Dus ik ben er redelijk oud mee geworden, maar toch niet helemaal de eindstreep mee gehaald.
Ik was eind 44, ben nu 57.

Daarvoor: ik was 16 en ben gescheiden toen ik 44 was.

Ik denk inderdaad dat ik toen veel te jong was om te beseffen welke eigenschappen een partner moet hebben om een goed huwelijk te kunnen hebben.
Wij waren 18 en zijn nu 30.
Ik was 19, hij 21. Nu 10 jaar verder. Ik dacht altijd dat ik een van de weinigen was die er al zo jong aan was begonnen, maar dat blijkt best mee te vallen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven