Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Hier ben ik weer.

moon, heftige dag toch morgen Ik heb dat ook, dat ik tegenwoordig gewoon wil weten waar k aan toe ben, dat geeft gewoon heel veel rust. Snap het wel dus.

Iebs, hoe was het met de buren? Ik denk dat ze het wel lief bedoelen, die mensen. Ik vind het zelf ook irritant als ik een voordeeltje misloop omdat die mensen dat niet even vertellen, dus misschien zeggen ze het gewoon altijd tegen iedereen voor de service?
Ja ik word ook gewoon een beetje meer huismiep. Wil bijv weten of ik het eten dat ik over heb moet invriezen of in de koelkast zetten, oftewel, of ik morgen thuis eet of bij mijn ouders word verwacht.

Blij dat je het herkent
Inmiddels broertje gesproken. Hij weet van niks rondom sterfdag opa, denkt dat ze er niks bijzonders aan doen.

En hij wilde tuinfeest geven maar dat gaat niet met dit weer. Wel sneu....

(begin nu te begrijpen waarom ie ineens de tuin onder handen aan t nemen was)
Ah da's wel sneu voor broer (is het een lekker ding toevallig .ik hengel je broertje op hahaha)
Nou als je 18 niet te jong vindt.....

Ik heb er nog twee trouwens.
Man te huur!

Kost je niks (behalve energie), ik kom hem brengen (in gedachte he, hij loopt maar lekker) en als dank krijg je 3 zoenen (en flink wat wartaal want ik ga aan de zuip in de kroeg uiteraard).

Reacties graag! (En adressen!)
Oh yellow, jij bent aan het hengelen? Neem jij hem een dagje?

Mooi. Waar mag ie heen?
What's up? Issie niet leuk meer?

Kan ie klussen?
Amsterdam, kom maar door.
Nee hij kan niet klussen Moon.. (Waarom denk je dat ik alles heb gedaan )

Hij heeft het veelstedruk op het werk en is stikchagrijnig. Maak ik het hele huis schoon, ga ik zo lekker voor hem koken (wok troep, vind ik geen kut aan maar doe het voor hem), belt ie me vanuit de trein met een kuthumeur zeg!

Terwijl ik vanochtend heb gevraagd of ie gezellig wil thuiskomen.. Niet dus
En dan zit ie zo in zn chagrijnie modus dat ie nog vergeet uit te stappen uit de trein ook. Die is dus naar de volgende halte, 20 min verder..

En geloof me.. Nu istie helemaal chagrijnig

Maar als ie niet kan klussen, doe m dan maar door naar Yellow. Gaat zn trein al die kant op?
Jup nu wel weer Moon (hij staat nu in Hoorn, haal dit zo weg).

Hij komt eraan Yellow!

Ik ga de kroeg in!
Ok, ik trek mijn spannende setje aan!!
Nou ik ga aan het eten beginnen..

Als ie dan binnenkomt kan ie meteen eten. Mond dicht en vreten. Kan ie ook niet zeuren

Tot straks!
Dit is pas ware vriendschap, mannen delen.
Nou laat maar uit hoor Yellow.. Zonde van het geld bij hem want zelfs met een vuilniszak aan vind ie me sexy

(Oh help, ik lich in een deuk en dat kan ie zodirect vast niet waarderen )
Hahahahahaha zo erg dat ik in een deuk LICH
Ik ga eten maken. Adem in, adem uit..

(Voel me nu al duo penotti!! Ik lig in een lachstuip en hij is kapot chagrijnig )
Is t dan niet zo als hij thuis komt en jij lacht dat ie weer blij wordt?

(klinkt van niet...)

Nou veel plezier met m
Veel plezier met je man hoor Choco

Mijn hypochondrie speelde gisteren weer een beetje op. Ik moest schrijven op dat tentamen, en ik schreef echt dingen als I wil (ipv 2 ll) en quite ipv quiet. En ik heb best vaak dat ik iets moet doen de laatste tijd in huis (weet ik veel een blikje in de koelkast zetten) en dat ik dat wil doen, en dan ben ik half bezig en dan vergeet ik wat ik moet doen. Gisterenavond had ik de afstandsbediening van de tv ind e woonkamer mee naar bed genomen? Nu snap ik dat iedereen dit gaat gooien op dat ik psychisch moe ben, maar ik denk dat ik een hersentumor heb ofzo
Yellow ik typ ook zo raar de laatste tijd. Heb al heel vaak fouten zitten verbeteren, weet niet of wat ik uiteindelijk post wel normaal is. En laatst ging ik choco SMSen en heb ik in één SMS twee keer de telefoon laten vallen (en toen de rest van de dag geslapen).

Ik gooi het tot nu toe op vermoeidheid, mag toch hopen dat het niks ergers is.

Bij jou is het vast ook vermoeidheid Twee tentamens op een dag is gewoon teveel
Ja stom he, ik schreef laatst zorch ipv zorg? Dat slaat echt nergens op, maar ik heb het meteen door als ik het doe, en dan raak ik beetje in paniek. Ik had zeg maar zorc en ik was die h aan t schrijven en toen dacht ik meteen: Waar slaat dit op?!

Ik hoop ook dat het vermoeidheid is.
Ik vind het ook raar bij mezelf. Maar ik typ heel snel normaalgesproken dus denk niet eens na bij de letters. En nu moet ik soms even letter voor letter gaan typen.

Maar ik denk dat het echt de vermoeidheid is hoor.

Net even gedoucht, dat had ik nog niet gedaan vandaag.

Was een moment van bezinning. Ik typ het even hier zodat ik het hopelijk onthoud om te gaan zeggen.

Ik mis bij het v-werk mensen van mijn leeftijd. En mijn 'soort' om het even arrogant te zeggen. In de zin van, zelfstandig, hoogopgeleid, niet een huis kopen naast dat van je ouders, bij wijze van spreken.

Er lopen honderden mensen daar (de kerk dus, maar haal dat weer weg) maar het merendeel is grijs. En van mijn leeftijd zijn er nog geen hand vol. Echt niet.

Degenen die er zijn die ken ik ook wel persoonlijk, niks mis met die mensen maar die zitten wel in andere fase (kleine kinderen, hard aan t werk). Het zullen geen stapvrienden worden.

Wat ik zeggen wil: Ik mis mensen van mijn leeftijd. Er zijn wel gespreksgroepen maar ik val tussen de wal en het schip. En het zou me best wat waard zijn als ik bij een andere kerk gewoon mensen van mijn leeftijd zou ontmoeten.

Daarnaast, omdat er zoveel gekletst wordt in het dorp, vertel ik veel dingen niet. Weet van veel mensen niet of informatie veilig is bij ze.

In de commissie ben ik gewoon wat slimmer dan anderen. En dat geeft niet, want zij hebben echt heel veel andere dingen in huis, echt waar. En het zijn lieverds.

Maar soms is het moeilijk dat hetzelfde probleem al voor de tig-ste keer voorbij komt terwijl je dat zelf wel zag aankomen maar anderen kennelijk niet. En dat steeds dezelfde dingen mis gaan.

Moet er wel bij zeggen dat sommige mensen heel praktisch zijn en daar kan ik weer niet aan tippen. En ze zijn volhardend: ze doen dit al jaren en ze blijven enthousiast en gedreven. Dat kun je van mij niet altijd zeggen.

Maar ik voel me dus een eenling, soms. En dat mag X ook best weten, dat hoef ik niet anders te maken dan het is.

Zo dat was mijn overpeinzing onder de douche.
Maar straks, kun je met mij heel elitair wauwelen in kunstzinnige cafe's vol intellectuelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven