Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Oh en mijn overpeinzing over jouw overpeinzing:

Ik heb dat ook, maar ik merk ook dat ik daardoor zelf dingen soms verkeerd inschat. Dat ik denk dat ik werkelijk waar de enige ben die het wel allemaal nog begrijpt etc. Daar moet je ook mee oppassen
@moonlight: *zwaai!*
Iris!!

*zwaait terug*
quote:_yellowlove_ schreef op 26 mei 2011 @ 20:25:

Oh en mijn overpeinzing over jouw overpeinzing:

Ik heb dat ook, maar ik merk ook dat ik daardoor zelf dingen soms verkeerd inschat. Dat ik denk dat ik werkelijk waar de enige ben die het wel allemaal nog begrijpt etc. Daar moet je ook mee oppassen

Ja, ik denk dat ik dat nog wel in het oog heb.

Maar bijv die vergadering laatst. Ik zie dan al dagen dat dat onduidelijk afgesproken is. Dan wacht ik heel lang om niet weeeeer degene te zijn die erover begint.

Dan een dag van tevoren stuur ik een mail, de dag zelf nog één.... en DAN gaat de voorzitster eens bellen hoe het eigenlijk zit.

Dat zijn van die dingen.... dat had zij toch ook een paar dagen daarvoor al zelf kunnen bedenken?

Daar word ik dan moe van. Omdat ik soms de dingen al 5 x bedacht heb maar niet steeds overal als eerste over wil beginnen. Dan wordt het voor mezelf ook heel vermoeiend nl, en denkt de volgende keer iedereen: Nou Moon gaat er wel achteraan.

Maar die café's vol intellectuelen, haha, ja gaan we doen

(ik heb steeds het idee dat het een soort droom is die uiteindelijk toch niet door kan gaan... maar keep pushing!)
Moon, we kunnen sowieso een keer in een cafe vol intellectuelen gaan zitten. Of we nou wel of niet studeren
Ohja dat is helemaal een goed idee
We kunnen vast hier interessante woorden gaan bezigen (< ik begin vast)
Dat lijkt me zeer aangenaam.
Ik ben momenteel een televisieprogramma aan het kijken, genaamd Gepest. Het is op RTL4. Het is echt heel erg zielig.... Zo gepest deze vrouw..
Ik heb laatst een fragment gezien.

Was nog aan t lezen over Help mijn man is klusser.

Had t begin gezien maar de rest niet. Die heb ik hier gelezen
Ja die man was ook zielig.

Al die zielige mensen

Ik kijk dus tv en er is nu een reclame op van Dove, waar gezongen wordt over dat je lichaam allemaal dingen aan je vraagt omdat het anders uitdroogt?

Mijn huid zingt nooit hoor
Mijne ook niet, volgens mij.

Ik gebruik momenteel niet veel smeersels en heb eigenlijk nergens last van.

Oja mijn medicatie zorgt wel voor een vettere huid, misschien komt t daardoor.
Ik ben echt geschokt van die uitzending van gepest Wat een gemene mensen zeg.
Hallo allemaal! Even checken of ik goed zit. Was aan het twijfelen of ik een topic zou openen, toen ik op deze stuitte. Ben op vakantie, dus heb niet alle eerdere delen doorgelezen...

Zal zo kort mogelijk mijn situatie proberen te schetsen.

Ik zit de laatste tijd in een dipje en de laatste tijd wordt steeds langer. Dipje is door duidelijke redenen ontstaan: gedoe op het werk en helse verbouwing, wat gezamenlijk effect had op mijn relatie. Maar nu lukt het me niet goed om uit mijn dipje te komen. Heb ingewikkelde jeugd gehad en is me pas op mijn 18e gelukt gelukkig te worden. En nu is dat gevoel dus al een paar maand weg. Vrienden, familie en vriend willen wel helpen, maar ik kan er ook niet precies mijn vinger op leggen wat het is. Vind het ook niet fijn steeds gesprekken erover te voeren. En nu las ik dit topic en de manier waarop jullie kletsen en delen en dacht: dat is een ongedwongen manier die misschien wel helpt. Dus is er nog een plekje vrij?
Ja hoor Sanne, er is een plekje vrij.

(ongeschreven) regels zijn een beetje dat je interesse toont in anderen en uiteraard anderen in hun waarde laat.

En je hoeft niet altijd alles te lezen of op iedereen te reageren, dat zou ook erg veel worden

Als we alleen willen spuien/ van ons af schrijven en verder geen reacties of advies willen, zetten we er even 'ego-post' bij. Of als het niet nodig is dat anderen reageren.

Nou dat was het wel geloof ik
Dat moet wel lukken! Die regels hanteer ik IRL ook. Behalve die ego-optie. Zou soms wel fijn zijn.

Hebben jullie dat café al gevonden?
Hoi sanne, welkom hier.

Ga je psychologische hulp zoeken ? of wil je het zelf aankijken?
Ons intellectuele café bedoel je?

Ik ga er helemaal vanuit dat Yellow thuis is in die wereld
Oh ik ken er wel een paar hoor waar we heen kunnen gaan

Met allemaal van die mannen in ribbroeken die Kafka lezen
Ha meisjes. In een intellectueel café hoor ik niet thuis vrees ik. Ben druk in de weer geweest met de vakantiewas vandaag. En wie zit er nou om een praatje over de was verlegen
Ikke!!!
Ik heb een tijdje geleden van mijn moeder robijn sensation gekregen, wasverzachter. Zo'n groot verschil met die euroshopper troep. mijn was ruikt echt zo lekker!!

En nu had ik 2 flacons gehaald, in aanbieding bij AH. Maar ik had van mijn moeder de roze gehad, en nu heb ik een roze en een groene gehaald, maar die groene is niet zo lekker
Nou dan mogen ze mij vertellen wat ze gelezen hebben want ik weet er niks van.

Raar is dat, hier in de stad bestáán zulke mensen gewoon niet. Iemand met een ribbroek die van Kafka houdt die blijft hier niet wonen, die past hier niet.

In het dorp (niet mijn oude dorp maar het dorp waar ik boodschappen doe) heb je wel wat van zulke types. Ik vind dat leuk

Ben dan wel volledig van boerenafkomst, houd wel van een beetje elitair.
Was? Wasda?

Is dat die stapel in de badkamer die steeds hoger wordt?
Ja, die cafés. Lijkt me echt een uitkomst als ik een keer een intellectueel gesprek wil voeren. Vriend is daar niet zo van. Zijn ze er ook met wat euhm... toegankelijkere mensen?

@yellowlove Ik twijfel er nog over. Ben wel bij de huisarts geweest, maar die maakt zich niet echt zorgen. Vroeger wel eens met psychogologen gepraat, maar werd ik nooit vrolijk van. Ben ook niet depressief (van dichtbij mee gemaakt hoe dat is) maar vind het zonde om meer dan een paar dagen achter elkaar niet gelukkig te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven