Mode & Beauty alle pijlers

Hip zwanger! Help!

25-05-2011 21:08 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nu ondertussen alweer 7 maanden zwanger en al maanden op zoek naar een hippe jeans. Wil er graag een met scheuren erin. Dat zie je nu overal maar als je zwanger bent is het een ramp zo'n hippe broek te vinden. Iemand leuke adresjes of een idee waar ik een gescheurde jeans kan halen waar ik met mijn zwangere lijf in pas?? Enorm bedankt!
Bij gescheurde jeans denk ik aan:

Met een dikke buik...ehm, no, pleas..
quote:Ksenija schreef op 25 mei 2011 @ 21:35:

Met een dikke buik, een hippe jeans met scheuren??Ja, wat is daar mis mee?
Mamalicious (volgens mij spel ik de naam verkeerd) heeft ook superleuke trendy jeans voor zwangeren. Te koop bij de meeste positiekledingzaken.
Dus als je zwanger bent mag je er niet leuk of hip uit zien. Waar slaat dat op? Je bent zwanger niet een monster. Liep zelf ook tot de laatste dag op hakken. Gewoon doen waar jij je lekker invoelt. Ook als is het nog maar voor 2 maanden. En voor degene die een joggingbroek aantrekken, ook prima.

http://www.jeansbox.nl/da ... sitie-jeanslegging-2.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb nu een driekwart broek van Mamalicious met wat rafels. Geen scheuren hoor, geen gezicht.

Ik heb hem van een vriendin geleend dus geen idee of deze nu in de collectie zit.
Geen tip, maar wil wel ff melden dat ik vind dat het echt wel kan hoor! Stoere broek met scheuren en daarboven een buik!!!

Ik lees ook ordinair???? Nee hoor. Is hartstikke in de mode!!!!

Ik hoop voor je dat je een leuke vind!
Ik weet niet welke maat je draagt maar ik heb er twee liggen die ik wel wil verkopen. Scheelt je weer geld voor die laatste twee maanden. Het zijn broeken in maat 36/38, eentje van Mamalicious en eentje van River Island. Beide met scheuren uiteraard . River Island heeft trouwens meer hippe zwangerschapskleding, een klein hoekje in de winkel in Amsterdam. Fijne zwangerschap verder!
Ordinair niet en iedereen moet inderdaad lekker dragen waar ie zin in heeft tijdens zwangerschap, maar ik vind die broeken persoonlijk sowieso nogal kleuterig, dus kan me de reacties best voorstellen.
Weet niet uit welke regio je komt, maar in Groningen (en Heerenveen) zit een superleuke positiekledingwinkel: zei lifestyle. Ik ben daar zeer goed geslaagd, ook voor de laatste twee maand! Ik vond het megajammer dat ik de kleding maar twee maandjes kon dragen haha!
@spectral: nogmaals ieder zijn smaak. hoeft niet ordinair te zijn hoor. En de winkels hangen er vol mee.....
Dus omdat de winkels er vol mee hangen is het hip?
Helemaal niet ordinair... En zeker in de mode ja op dit moment !!!
In de mode is wat anders dan hip....

En geloof mij, zo'n spijkerbroek dragen is heel snel ordinair.... dus pas op met wat je erbij draagt.
Maar moet je daar echt nu aan, kan je niet even wachten nog?

Staat je dan toch ook mooier?
quote:Ruza schreef op 25 mei 2011 @ 22:56:

Bij gescheurde jeans denk ik aan:

[afbeelding]

Met een dikke buik...ehm, no, pleas..Precies, ik doe het met mijn platte buik niet eens aan
Spectral wat is dan hip volgens jou? Lijkt mij dat als de winkels er vol mee hangen dat het mode is en mode is hip.

Maar gelukkig ieder zijn smaak, stel dat iedereen ermee zou lopen, dan was er ook niks meer aan.

Bedankt mensen voor de tips en andere bedankt voor het commentaar!
Als de winkels er vol mee hangen dan is het verre van hip.... dan is het aangekomen bij de grote meute cq mainstream publiek.

Vorig jaar is de gescheurde spijkerbroek inderdaad even in geweest (hoewel ik het toen ook vreselijk vond).... er zijn maar weinig mensen die zoiets met flair kunnen dragen.

De trendsetter signaleert de nieuwste mode, geeft er mede invulling aan en draagt haar uit. De ‘trendvolger’ aapt de trendsetter na. De trendvolger maakt daarbij veilige keuzes en kiest de meest draagbare en toch vlotte kleding. De trendvolger bevind zich niet in de ‘underground’, maar in de elite van de mainstream. Hij mikt op status en let daarbij op merknamen. Trendvolgers zijn misschien “hip” in de ogen van mensen die trager reageren; echte hipsters weten wel beter… zij zijn alweer op zoek naar de volgende gril. Intussen is door de selectie van trendvolgers duidelijk geworden wat de nieuwe mode, de nieuwe stijl is. Deze stijl is dan eigenlijk al niet meer hip en kan beter gekarakteriseerd worden als “fris” of “vlot”. Ondernemers en producenten pikken de vernieuwde mode in de mainstream op. Dan pas volgt de massa.
Oke oke dan. Even overnieuw.

Hoi ik zoek een broek met scheuren, ik loop graag met de massa mee. Ben niet hip maar een trendvolger.

Dus als iemand weet waar die te koop zijn dan hoor ik het graag.
Ik had een positie-skinnyjeans met scheuren van de h&m. Ik kon hem de laatste maand van mijn zwangerschap alleen niet meer in en ik vond jeans niet meer lekker zitten. Na de bevalling heb ik hem nog wel een paar keer aangehad, omdat ik nog niet gelijk mijn oude broeken aankon. Nog steeds niet trouwens...
quote:missHK schreef op 26 mei 2011 @ 13:27:

Oke oke dan. Even overnieuw.

Hoi ik zoek een broek met scheuren, ik loop graag met de massa mee. Ben niet hip maar een trendvolger.

Dus als iemand weet waar die te koop zijn dan hoor ik het graag.

Ik ben zelf uitgeteld nu en snap heel goed dat je de puf nu niet hebt om trendsetter te zijn, wat volgens mij toch echt heel iets anders is dan je trendy kleden! Maar ja, behoor missch wel tot de grote meute
Vind btw die eerste v Otto wel mooi!
@spectral: sorry maar ik geloof je niet!!!! Heb deze broeken zelf ook en ik kleed me echtniet ordinair....
Niemand zal van zichzelf zeggen dat ze zich ordinair kleedt!
quote:vikki schreef op 27 mei 2011 @ 15:31:

Niemand zal van zichzelf zeggen dat ze zich ordinair kleedt!Precies... en op een woord geloven we dat natuurlijk niet zomaar ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven