Entertainment alle pijlers

Dr Phil

11-01-2008 12:28 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk zo af en toe naar zijn programma, verder niks op aan te merken, maar dan het eind.

Zijn vrouw?, die zit werkelijk elke show in de zaal en loopt dan met hem weg als hij de studio verlaat.

Waar slaat dat op?, of ben ik nu de enige die die wel zo raar vind, of nemen jullie allemaal je man of vrouw mee naar jullie werk?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Die Robin, dies gek.

Ik kijk Dr. Phil elke dag op de amerikaanse tv, en tijdens de aflevering van gisteren kwam ze even 'knuffelen' met de gast van die dag.

Die 'gast' was dus een 16 jarige puber uit zo`n 'disfunctional' gezinnetje en toen beweerde Robin ook nog hoog en laag met d`r strakgetrokken-botox-smoeltje tegenover de moeder van dat joch dat ze nog noooooit haar stem verheven had tegenover haar twee zoons. . Want: 'het is zo`n privelege om moeder te zijn', en: 'ik vertel ze elke dag hoeveel ik van ze houd', en dit alles met bijbehorende krokodillentranen...
Wat ook heel mooi en ontroerend was (lees: braak en walg) was de bruiloft van die oudste zoon (dr. phil look-alike) met Barbie. Oh, wat was ze toch geweldig, en wat werd ze toch geweldig door de hele familie opgenomen, vooral door geweldige schoonmama Robin, die voor de gelegenheid haar gezichtshuid nog iets strakker aan had laten draaien...

Maar toch kijk ik stiekum best vaak, shame on me:(
Ik heb ooit een intervieuw gelezen met zijn ex-vrouw, die vertelde inderdaad dat hij niet zo trouw was, en dat zij in hem niks herkende hoe hij nu op tv is, en dat hij zijn adviezen die hij nu op tv geeft, tijdens hun huwelijk wel had kunnen toepassen.........
quote:caartje2 schreef op 15 januari 2008 @ 20:33:

Ik heb ooit een intervieuw gelezen met zijn ex-vrouw, die vertelde inderdaad dat hij niet zo trouw was, en dat zij in hem niks herkende hoe hij nu op tv is, en dat hij zijn adviezen die hij nu op tv geeft, tijdens hun huwelijk wel had kunnen toepassen.........

Ex-vrouw?

Zover ik weet (en dat is bijna zeker) is Robin toch echt zijn eerste vrouw. Ze zijn al 34 jaar getrouwd en hij is pas in de 50.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja, dat dacht ik ook. Heeft hij voor Robin nog een huwelijk gehad?
quote:Ava0208 schreef op 15 januari 2008 @ 20:15:

Die Robin, dies gek.

Ik kijk Dr. Phil elke dag op de amerikaanse tv, en tijdens de aflevering van gisteren kwam ze even 'knuffelen' met de gast van die dag.

Die 'gast' was dus een 16 jarige puber uit zo`n 'disfunctional' gezinnetje en toen beweerde Robin ook nog hoog en laag met d`r strakgetrokken-botox-smoeltje tegenover de moeder van dat joch dat ze nog noooooit haar stem verheven had tegenover haar twee zoons. . Want: 'het is zo`n privelege om moeder te zijn', en: 'ik vertel ze elke dag hoeveel ik van ze houd', en dit alles met bijbehorende krokodillentranen...

O my God, zit over 12 jaar mijn dochter bij Dr. Phil, want ik heb vorige week dus echt wel tegen haar GESCHREEUWD en ik vond het op dat moment (en trouwens wel vaker niet) helemaal geen privilege om moeder te zijn!!

Ach dat geklets van die Robin; typisch Amerikaans geneuzel van mensen met teveel geld die denken dat ze daardoor 'the perfect citizen' zijn. Dat imago wordt bewust gekweekt en geconserveerd.
quote:Noorderling1 schreef op 13 januari 2008 @ 09:55:

Met uitzendingen over ANS en BS, dan verwacht ik van hem een meer psychologische benadering, maar dat valt dan tegen, is het ook alleen maar sensatie. Maar ik blijf kijken!

Wat zijn ANS en BS?
Dr Phil voorziet wel in een behoefte. Ik vind het knap hoe hij daarop is ingesprongen.

Over dat zijn vrouw bij elke show aanwezig is: ik denk dat dr Phil zonder zijn vrouw compleet weerloos is. Ze heeft meer inbreng in de show dan je zo op het blote oog kunt zien. Het is een familiebedrijfje, en ieder heeft zijn/haar taak.

Zij zijn daar niet zichzelf, en ze geven zich echt niet bloot, ze spelen hun rol met verve. Daar is wat mij betreft niks op tegen, want wat moeten mij met al die inside information over de McGraws. Zij werken volgens een bepaalde formule die zijn succes inmiddels bewezen heeft, en voor een aantal mensen zal dit programma leerzaam zijn. Aan de andere kant krijg ik de rillingen van de standpunten die hij soms debiteert, echt kleinburgerlijk Amerikaans. Daar heb ik niet zoveel mee.
Ja, natuurlijk heeft Robin hier en daar wat gesleuteld met Botox en wat niet. Ik denk Philip (zoals zij hem noemt) ook wel trouwens. Maarre... ik hoor hier over de nieuwe tanden van Dr. Phil. Die heb ik nog niet gezien volgens mij. Fotootje?
Hij is volgens mij ook eerder getrouwd geweest, maar hij had vroeger wel met Robin gedate. Met een ander getrouwd en na de scheiding de draad met Robin weer opgepakt. Maar dat vergeten ze er op televisie gemakshalve bij te vertellen, want dat past niet in het perfecte plaatje...
BS: Britney Spears

ANS: Anna Nicole Smith

Het viel me een tijdje geleden ook op dat hij zijn tanden gebleekt heeft. Dat is volgens mij een standaard behandeling bij Amerikaanse celebrities.
ik weet zeker dat ie nieuwe jackets heeft, want hij had altijd van die kleine tandjes met tandvlees.
ik bedoel veel zichtbaar tandvlees
Ah, t' is ook al duidelijk wat wie BS en ANS zijn!

Laatst zo'n nutcase die zei dat ANS en haar dochter Danielynn(sp) van de duivel bezeten zijn... zucht...
nee robin is zijn eerste vrouw, hij vertelt heel vaak over hun studententijd en het begin van zijn huwelijk
Ja dat dacht ik dus ook altijd, maar...ben nu toch wel benieuwd hoe het echt zit.

*waar een mens zich niet druk om maakt, pffft*
quote:Noorderling1 schreef op 13 januari 2008 @ 09:55:

Ik kijk ook elke dag. Ik vind dat loopje met zijn vrouw op het eind wel apart ja.... Zit ze weer braaf op haar plekje. Nou ja als ze verder een goed huwelijk hebben, wat ik wel aanneem, wot te hek. Ik hou wel van zijn aanpak verder. Al heb ik wel het idee dat de gasten extremer worden en hij meer en slaaf van de kijkcijfers wordt. Met uitzendingen over ANS en BS, dan verwacht ik van hem een meer psychologische benadering, maar dat valt dan tegen, is het ook alleen maar sensatie. Maar ik blijf kijken!

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die man met o.a. zijn nep sterilisatie, die zijn vrouw achtervolgde afluisterde opsloot? God die arme vrouw, kun je niet van zo'n vent af... oh nee, een scheiding op dit moment dat trekt hij niet.... Djeez...Hier kun je zien hoe het verder is verlopen (was zelf ook erg benieuwd!)

http://www.drphil.com/shows/show/897
Op Wikipedia.org kun je lezen dat hij eerder getrouwd is geweest, van 1970 tot 1973 met Debbie Higgins McCall; zijn highschool sweetheart. In 1976 is hij met Robin Jameson getrouwd: zijn college sweetheart. :-)
Vandaar dat hij tegen zijn gasten zegt dat je niet op te jeugdige leeftijd moet trouwen. Hij heeft die fout zelf nl. ook begaan (dat wil niet zeggen dat het altijd misloopt).

Zijn "nieuwe" tanden, witter dan wit!
Dank je voor de foto Naski ! Wauw echt wit die tanden -zonnebril!!!!

Weet je wat ik me ook afvraag; meestal als hij zijn vrouw dan na afloop oppkt uit het publiek, dan lopen ze en dan zegt zij meestal iets tegen hem. Ik ben altijd benieuwd wat ze dan zegt.

Want wat zeg je op dat moment? "Good job Honey" of "Another great show Philip !" of misschien wel "Blow job Honey?"

Tja we zullen het nooit weten, maar Robin wel want die heeft altijd haar woordje klaar.

Je moet denk ik trouwens een schotel ofzo hebben om de uitzending te ontvangen die op dat moment in Amerika uitgezonden wordt te ontvangen? Zeg ik dat nou goed, ja toch?
Ja ik had ook al eerder ergens gelezen dat dit zijn tweede huwelijk was. Is ook niet erg...moet kunnen toch?

Tja , bij sommige van die uitzendingen gaan je haren recht overeind staan, zoals b.v. over Bush en de oorlog in Irak destijds. Maar aan de andere kant zegt hij toch ook soms wel hele rake dingen, dus ik blijf toch nog kijken.

Ik vind hem leuker dan Oprah die soms zo zit te zwammen over de spirituele kant van het leven, de engelen etc. etc.
Goh, het lijkt NL wel... probeer je wat goeds te doen, wordt je weer vervolgd.....

DR PHIL IN DE PENARIE!

http://www.telegraaf.nl/p...aar_Dr._Phi ... p=5,1quote:

De dokter in de penarie

Onderzoek naar Dr. Phil

door onze redactie

AMSTERDAM - Televisie-psycholoog Dr. Phil ligt onder vuur na zich met de familie Spears te hebben ingelaten..

Dr. Phil spoedde zich naar Californië om Britney bij te staan toen ze onlangs weer eens doorsloeg, maar dat komt hem duur te staan. De California Board of Psychology is een onderzoek naar Dr. Phil gestart, omdat hij helemaal geen vergunning heeft om psychologie te mogen beoefenen in Californië.

Ook had hij de toestand van patiënt Britney niet met de media mogen delen. Er is nu zelf een petitie gaande onder psychologen om Dr. Phil van de buis te halen, zo meldt TMZ.com.

Bij wie moeten de op camera´s kickende Amerikanen met een steekje los dán terecht...?
Dan vind ik het wel vreemd dat ie al vijf jaar lang zijn programma presenteert vanuit LA. Dat ligt volgens mij nog steeds in Californië. Waarom mag hij dan wel vijf jaar de tv-psycholoog uithangen, zonder dat andere vakbroeders ernaar kraaien?

Overigens, ik vind die tanden van hem heel erg eng. Het staat gewoonweg niet.
quote:vino schreef op 16 januari 2008 @ 20:25:

ik bedoel veel zichtbaar tandvlees

Zijn dit dan zijn oude tandjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven