Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 16 januari 2008 om 19:46
quote:Xander68 schreef op 16 januari 2008 @ 19:43:
Idd....
Doe es niet zo irritant lieve Xan
Haa Denise, hoest?
En Vleertje moet inderdaad gewoon keuzes maken, en daar dan voor gaan. En vooral niet stiekum PK-la opentrekken, zodat af en toe andere PK'tjes naar buiten ploppen.... Dusssss... keuzes maken! Tsjakka enzo
Idd....
Doe es niet zo irritant lieve Xan
Haa Denise, hoest?
En Vleertje moet inderdaad gewoon keuzes maken, en daar dan voor gaan. En vooral niet stiekum PK-la opentrekken, zodat af en toe andere PK'tjes naar buiten ploppen.... Dusssss... keuzes maken! Tsjakka enzo
Peas on earth!
woensdag 16 januari 2008 om 19:51
woensdag 16 januari 2008 om 19:58
woensdag 16 januari 2008 om 20:24
Nou Vleer, jij hebt heul veul (vleer-taal) dates en jij kunt daar niet iemand die aan jouw eisenpakket voldoet vinden?!!! Tsjeeeuuuuhhhh wat ben jij kieskeurig zeg!
Zoenen met ogen dicht is nog wel te doen. Vind ik ook lekkerder trouwens, kun je er beter in opgaan. Maar kun je dan wel seks hebben met RP-man? Dan kun je toch moeilijk de hele tijd je ogen dicht houden lijkt me (haha, ik zie het al voor me, met de ogen dicht alles aftasten haha).
Denise, EXENLA DICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoenen met ogen dicht is nog wel te doen. Vind ik ook lekkerder trouwens, kun je er beter in opgaan. Maar kun je dan wel seks hebben met RP-man? Dan kun je toch moeilijk de hele tijd je ogen dicht houden lijkt me (haha, ik zie het al voor me, met de ogen dicht alles aftasten haha).
Denise, EXENLA DICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woensdag 16 januari 2008 om 20:41