Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mee eensch...Vleer MOET wel, anders blijft Vleer single. Hoewel, Vleer kan ook kiezen voor "de andere sexe"...of zal Vleer daar ook KK (kieskeurig) in zijn?
Dag allemaal!

Weer even terug van weg geweest! En moet ik nu echt 25 pagina's teruglezen?? Poeh zeg!
quote:Vleermuis28 schreef op 16 januari 2008 @ 20:44:

Collegas van vleer vragen dagelijks hoe het met Vleers Projectjes gaat..

Vleer zegt steeds goed en collega's vragen dan om welk projectje t nu weer gaatOwwww Vleer...dit kan écht niet heur! "projectjes" [kots-emoticon]
quote:liefmeisje2 schreef op 16 januari 2008 @ 20:49:

Dag allemaal!

Weer even terug van weg geweest! En moet ik nu echt 25 pagina's teruglezen?? Poeh zeg!Hey! LM...fijn u weer te zien hier! Hoest?
Hey Xan! Goed hoor! Heb ik hier nog wat gemist?
Hyves is leuk!
Peas on earth!
Heej liefmeisje! Een paar pagina's geleden vroeg ik me nog (hardop) af hoe het met je ging, en daar ben je al

Hoest?
Peas on earth!
Vleer is niet vies van der eigen sexe hoor . *smile* daar is een nog ergere eisenlijst
LM welkom weer hier ;)

Vul je weer even t lijstje in je bent zo lang niet geweest ;)
Hahaha...sorry ben even weg geweest! Leuk te horen dat jullie me gemist hebben! Ik jullie ook hoor!! Alles goed met me... ben een lang weekend wezen skien en ben druk met RP meneer dus ben even druk (geweest)! Met jullie alles goed?
quote:liefmeisje2 schreef op 16 januari 2008 @ 20:59:

Hey Xan! Goed hoor! Heb ik hier nog wat gemist? Hahaha!, neuhhh...'t gaat altijd over hetzelfde hier....mannen en daten! Dus...niks gemist hoor!
Lm vertel over je RP meneer , toch niet iemand die Pop of ik gedate heb ?
Ik hoop het niet... haha... nee het is erg gezellig... lijkt al bijna of we samenwonen...haha zo vaak is hij hier. Toch heb ik nog wel twijfels, weet niet of ik helemaal hoteldebotel ben, maar het is wel heel erg leuk en gezellig met hem! Zelfs al een weekendje weg geboekt voor over een paar weken... eng!!!!!
Hey, LM, leuk je weer te zien!!

Vleer, je moet niet zo zeuren over je eisen. Maar ja, ik heb ook van die eisen, maar de man waarop jeverliefd wordt, voldoet nooithelemaal precies, en dan vind je het plotseling niet zo erg meer. Dus, of snel verliefd worden, of snel een andere man opduikelen.

(En zoenen met je ogen dicht is prima, maar met RPM moet je misschien oppassen dat je niet duizelig wordt, gnagna) RPM ziet er overigens prima uit!

"Projectjes" klinkt echt errrrugg!

(Ikweetnietmeerwiehetzei) Fysiotherapeut heb ik de afgelopen jaren regelmatig bezocht. Helpt goed, is nu nog niet erg genoeg om terug te gaan. Goed plat liggen helpt vaak al. Ik heb ook een beetje een verkeerde houding met mijn beroep.

Denise, exenla dichtdoen. DICHT!!! en stop hem dan in de ijskast. Werktyook voor Sun!
Oh, LM, waar komt je RPdate vandaan? Misschien kennen Vleer en ik hem

wel :P
Pop hahahaha .. zou toch wat zijn zeg haha dat er nog iemand is waar wij mee gedate hebben..

Popje heb met millitairman gedate.. hihihi

Heb em trouwens gevraagd of hijvaker had gedate.. Hij had t wel over jou maar ik heb wijselijk mijn mond gehouden, maar van binnen moest ik heeel erg gniffelen.. *hij heeft geen verkeerd woord over je gezegd hoor*
waarom klinkt projectjes eng ?

Collegas weten vaak wel de namen van die dates, maar we spreken over projectjes op hyves...das makkelijker
LM dat klinkt goed zeg! Leuk weer wat van je te horen!

Vleer, ik noem het ook projectjes hoor! Je bent niet de enige :-)

Denise, ijskast werkt idd ook errug goed! En bijkomend voordeel: als je ijskast opentrekt dan heb je er nog niks aan. Is ie bevroren en voordat ie ontdooit is heb ik em alweer teruggestopt!
Denise; prop die laha dicht! Je weet potverdikkie best dat dat moet en dat dat kan! (want moeilijk is het!)

Vleer heeft idd veel eisen... Al heb ik die meestal ook, heb wel een idee over mijn droomman LJ heeft daar redelijk wat van weg: donkerblond haar, een babyface, een mooi ontwikkeld lijf, maar niet te gespierd, smalle heupen, lekker kontje...

Maar (let op Vleer!) hij heeft ook dingen die ik nu helemaal niet erg vindt, maar officieel niet kloppen met mijn lijstje: redelijk grote tepels (ik vind kleine tepels bij jongens nou eenmaal mooier), geen piemel van minimaal 15 cm, vaak hele nette kleren aan.

Uhm, dat was natuurlijk alleen nog maar uiterlijk, Vleer heeft het ook nog over karakter. LJ is sportief (errug sportief, met gewichten op zijn slaapkamer...), hij is zelfstandig/ onafhankelijk, hij is intelligent, hij heeft humor, hij is verbaal sterk (is wel handig bij mij, anders wals ik er overheen ). Uhhhh... minpuntjes in zijn karakter; hij is soms wat geremd, en ik denk dat hij heul koppig is. Verder kom ik niet .

Dus Vleer, lever wat in en je houdt een hele leuke jongen over!

Ik heb vanavond weer heel actief gesport (gebokst), al viel het niet mee na een week of 6 niks doen.

We hebben een hele schattige trainer, net 19 geworden en op een één of andere manier heeft hij ook wel iets extra's met mij en mijn vriendinnetje. Toen ik vroeg hoe het was, deed hij een beetje vaag over terwijl hij er niet zo vrolijk uitzag. Maar niet doorgevraagd en na de training (toen alleen wij nog aan bar zaten ), vertelde hij dat kerstavond een beste vriend van hem is overleden door een auto ongeluk. Deze jongen is de zoon van een collega van mijn vader, dus ik kende het verhaal... Ik had het echt met hem te doen.

Net wel vol vermaak gezien hoe ajax afgemaakt werd in het bekertoernooi en genoten van het doorgaan van een amateurploegje, echt heel leuk hoe ontzettend blij ze er mee zijn.

En helemaal verliefd vanavond, LJ smste namelijk dat ie me vannacht zou missen . Allemaal primeurs , de 1e keer dat ie dat zegt!

Zo nog even lekker douchen, ik zal morgen wel spierpijn hebben! Dus ik weet niet of je dan tijd hebt Xan?

Weltrusten iedereen!
Goodmorning, hallo Liefmeisje ook.

Haha Halvemaan, wat ben jij open over je wensenlijstje

Tja, die dingen kunnen je erg in de weg zitten, lijstjes. Voldoet jouw RP-jongen aan je wensenlijstje, Liefmeisje? Ben ik wel benieuwd naar, omdat je ergens toch een beetje twijfelt. Maar dat zal dan meer te maken hebben met gevoel, en daar kun je qua lijstjes niet zoveel mee denk ik.

Zo, mijn afspraak met ongeïnteresseerde RP-man is van de baan, vonden we allebei het betere plan, en ik geloof dat ik nu zaterdag een andere RP-man ga zien, eentje die eruit kwam rollen toen ik eens wat nauwkeuriger ging zoeken op mijn wensenlijstje Ben benieuwd!
Goedemorgen.

Ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, want ik heb net mijn nieuwe telefoon besteld. Ben er helemaal happy mee
Ook goedemorgen!

Ik heb spierpijn!!!! Oh echt overal... in mijn kuiten, mijn schouders, mijn bovenarmen, bovenbenen... En de 2e dag is altijd nog erger! Eens kijken of ik LJ dan kan overhalen tot een massage

Denise, ik kan daar altijd ook heel blij van worden! Maar dat heb ik volgens mij met alles dat ik koop
Ik heb trouwens vannacht liggen nadenken wat ik LJ moet geven voor zijn verjaardag.

Ik ben in ieder geval van plan (nog even kijken of dit stiekem uitvoerbaar is) om op de dag van zijn verjaardag (gewone werkdag) zijn ontbijt te maken met bvb sterretjes en lekkere dingen mee te geven voor op zijn werk (croissantje, broodje met iets lekkers, minitaartje, mandarijn met iets leuks erop geschreven).

Maar ik weet echt niet wat ik voor hem moet kopen! Iemand nog goede tips???
Wat een lief plan van dat ontbijtje, Halvemaan.

Wat zijn LJ's hobby's?
Uhh zijn hobby's.. Alles over 2e wereldoorlog en sowieso geschiedenis (maarja dat is ook zijn werk), sporten, voetbal kijken, dvd's, varen op de boot, Italië, Spaanse taal leren...

Ik zat al te denken aan een boek ofzo over italië, maar ik heb hem laatst ook al een boek gegeven...

Misschien moet ik eens kijken of er dvd's zijn met de mooiste italiaanse voetbalmomenten ofzo.

Verder een dvd(pakket) geven is niet zo handig want ik heb geen idee wat hij allemaal al heeft.

Dusuh Puck, jij naar aanleiding hiervan nog ideeën?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven