Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xander68 schreef op 17 januari 2008 @ 15:08:

[...]

Onzin Prinses...geen van beiden is nodig...je bent prima zo!

Dropballen/Daim mag dus ook gewoon NIET verboden worden Kijk, het bewijs dat Prinses van overdrijven houdt! Prinses hoeft helemaal niet naar de sportschool, Prinses mag dus gewoon zeebanket, droptwist en daim blijven eten! Das pas goed nieuws
quote:sunshineforever schreef op 17 januari 2008 @ 15:07:

[...]

Ah zie je reactie wat te laat! Gelukkig Je humor bestaat ook nog. (Ik denk al, Prinses valt toch niet voor niets op Xan)Prinses valt inderdaad niet zo op humorloze kerels...dus moest me even van mijn beste kant laten zien... (Xan rolt ondertussen lachend van zijn bureaustoel.... )
quote:sunshineforever schreef op 17 januari 2008 @ 15:10:

[...]

Kijk, het bewijs dat Prinses van overdrijven houdt! Prinses hoeft helemaal niet naar de sportschool, Prinses mag dus gewoon zeebanket, droptwist en daim blijven eten! Das pas goed nieuws Hahaha! Dáár is Prinses inderdaad erg goed in: overdrijven!
quote:Xander68 schreef op 17 januari 2008 @ 15:11:

[...]

Prinses valt inderdaad niet zo op humorloze kerels...dus moest me even van mijn beste kant laten zien... (Xan rolt ondertussen lachend van zijn bureaustoel.... )

Jaja, dan moet je wel he

*Sun zit zich helemaal voor te stellen hoe het eruit ziet als Xan rollend van zijn bureaustoel valt. Lijkt me lastig, want ik ga er vanuit dat Xan een bureaustoel met armleuningen heeft. Ik zit het zelf te proberen hoe Xan dat dan in de praktijk doet, maar mijn eigen bureaustoel heeft geen armleuningen dus geeft toch niet helemaal het juiste idee van hoe het bij Xan gaat...*
Maar Xan houdt toch van judo? Daarbij rol je natuurlijk ook over de grond en Xan is natuurlijk geoefend in valtechnieken, dus het zal vast een spectaculair gezicht zijn geweest hoe Xan lachend van zijn bureaustoel is gerold.
Hehehe Prinses rolt nu WEL lachend van bureaustoel-ZONDER-armleuningen omdat Sun echt heelll grappig is
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 17 januari 2008 @ 15:15:

[...]

Jaja, dan moet je wel he

*Sun zit zich helemaal voor te stellen hoe het eruit ziet als Xan rollend van zijn bureaustoel valt. Lijkt me lastig, want ik ga er vanuit dat Xan een bureaustoel met armleuningen heeft. Ik zit het zelf te proberen hoe Xan dat dan in de praktijk doet, maar mijn eigen bureaustoel heeft geen armleuningen dus geeft toch niet helemaal het juiste idee van hoe het bij Xan gaat...*Armleuningen zitten inderdaad in de weg....Xan rolt voorover van zijn bureaustoel af * Xan ziet nu voor zich hóe Sun bedenkt HOE Xan van zijn stoel afpleurt!, en moet daar vreselijk om lachen..*
Prinses rolt overigens ook vaak onbedoeld van bureaustoel, omdat bureaustoel al tijden 4 wieltjes heeft in plaats van de benodigde VIJF wieltjes...

Prinses heeft Xan al bijna vermoord door dat missende wieltje....
Peas on earth!
Pffft ik ben dus weer lekker niet met mijn studie bezig. En dat is niet de bedoeling. Zit wat in een dipje (alhoewel ik aardig opgefleurd ben). Moet zoveel dingen doen maar ik kan me er niet goed toe zetten. Ik blijf maar uitstellen. Heel slecht. Laat ik mezelf dan maar even dwingen om van half vier tot vier nog even te studeren (kan ik nog een paar minuten irritant doen), vier uur boodschappen en daarna weer studeren.

Moet mezelf even een schop onder de kont geven.
Prinses houdt helemaal niet van humor.

Bah humor...
Peas on earth!
Prinses praat weer in de derde persoon
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 17 januari 2008 @ 15:16:

Maar Xan houdt toch van judo? Daarbij rol je natuurlijk ook over de grond en Xan is natuurlijk geoefend in valtechnieken, dus het zal vast een spectaculair gezicht zijn geweest hoe Xan lachend van zijn bureaustoel is gerold.

Zozo, jij hebt een goed geheugen!...of is dat euhhh...waar het hart vol van is???

Xan kent z'n valtechnieken nog steeds erg goed, en Xan's collega's zagen nét een spectaculaire valbreek
Grrrrr en ik flikkerde zojuist dus bijna ECHT weer ondersteboven van bureaustoel... tegelijk internetten, cdtje met afstandsbediening aandoen en een chocoladekoekje eten EN kat aaien is NIET verstandig als je maar vier wieltjes hebt...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 januari 2008 @ 15:21:

Prinses rolt overigens ook vaak onbedoeld van bureaustoel, omdat bureaustoel al tijden 4 wieltjes heeft in plaats van de benodigde VIJF wieltjes...

Prinses heeft Xan al bijna vermoord door dat missende wieltje.... Echt ongelooflijk! Je gaat lieve Xan toch niet vermoorden!!! Haha! Dat doe je mij niet aan hoor! Ik kan echt niet meer zonder Xan! Maar dat verhaal van die wieltjes herken ik wel. Had ik met mn vorige bureaustoel. Ouders waren bang dat ik mijn nek ging breken en hebben mij een nieuwe stoel cadeau gedaan. Lief he?
Er zijn drie opties:

* prinses koopt dit weekend een nieuwe bureaustoel MET 5 wieltjes

* prinses leert valtechnieken van Xan

* prinses leeft door met 4 wieltjes, maar maakt het niet lang meer
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 17 januari 2008 @ 15:24:

Echt ongelooflijk! Je gaat lieve Xan toch niet vermoorden!!! Haha! Dat doe je mij niet aan hoor! Ik kan echt niet meer zonder Xan! Maar dat verhaal van die wieltjes herken ik wel. Had ik met mn vorige bureaustoel. Ouders waren bang dat ik mijn nek ging breken en hebben mij een nieuwe stoel cadeau gedaan. Lief he?Zucht... mijn vader heeft me alleen vermanend toegesproken, vervolgens een halfslachtige poging gedaan mijn bureaustoel te repareren, en daar bleef het bij. Grrr.... :(
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 17 januari 2008 @ 15:23:

[...]

Zozo, jij hebt een goed geheugen!...of is dat euhhh...waar het hart vol van is???

Xan kent z'n valtechnieken nog steeds erg goed, en Xan's collega's zagen nét een spectaculaire valbreek

Combinatie van twee dingen he

Dus Prinses, maak je borst maar nat! Rollebollen met Xan! \\:-)//

Nee hoor, Sun zal niet meer flauw doen.

Prinses die niet van humor houdt. Hahahahahha Das pas humor!
Prinses houdt ook niet van rollebollen.

Bah rollebollen....
Peas on earth!
Sun mag nog twee minuten grappig doen... en das ook beter voor mij, want Prinses is beetje baldadig en puberig aan't doen

Moet nodig huis opruimen, boodschapjes doen, bedenken wat ik ga eten, und so weiter.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 januari 2008 @ 15:26:

[...]

Zucht... mijn vader heeft me alleen vermanend toegesproken, vervolgens een halfslachtige poging gedaan mijn bureaustoel te repareren, en daar bleef het bij. Grrr.... :(

Dat is nogal een understatement voor het aanspreken op het bijna vermoorden van je toekomstige echtgenoot/ de toekomstige schoonzoon van je vader.

't Zou toch zonde zijn als je eindelijk een leuke man tegenkomt en die dan per ongeluk vermoord. Ik zou zeggen: nieuwe bureaustoel!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 januari 2008 @ 15:28:

Prinses houdt ook niet van rollebollen.

Bah rollebollen....Nee, bah, houdt Sun ook niet van hoor. Sun ligt het liefst op het randje van het bed en partner op het andere randje van het bed. Misschien judo-man voor Sun wel een goed idee voor het geval partner uit bed valt? Goede valtechnieken zijn dan wel handig
Whahahaha

Vermanend toespreken vond plaats VERRRR voor (zelfs virtuele) ontmoeting met Xan (moet je dus nagaan hoe lang die stoel al zo is...). Per ongeluk vermoorden van PK's inderdaad niet slim, daar heeft Sun een punt! En Sun ook boos dus als ik Xan per ongeluk vermoord (of, voor juridische Sun: dood door schuld ).

Okeeokeeokee... Dit weekend wordt er een nieuwe bureaustoel gekocht, MET voldoende wieltjes
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 januari 2008 @ 15:34:

Whahahaha

Vermanend toespreken vond plaats VERRRR voor (zelfs virtuele) ontmoeting met Xan (moet je dus nagaan hoe lang die stoel al zo is...). Per ongeluk vermoorden van PK's inderdaad niet slim, daar heeft Sun een punt! En Sun ook boos dus als ik Xan per ongeluk vermoord (of, voor juridische Sun: dood door schuld ).

Okeeokeeokee... Dit weekend wordt er een nieuwe bureaustoel gekocht, MET voldoende wieltjes Eh Prinses, in dit geval zou ik zelfs doodslag kunnen zeggen. Want ik denk dat er sprake is van voorwaardelijk opzet. Als je weet dat je iemand op deze manier zou kunnen vermoorden en het al een keer bijna gebeurd is... Tsja, ernstiger dus dan dood doos schuld Prinses! En op doodslag staat een fikse straf!
quote:sunshineforever schreef op 17 januari 2008 @ 15:32:

Nee, bah, houdt Sun ook niet van hoor. Sun ligt het liefst op het randje van het bed en partner op het andere randje van het bed. Misschien judo-man voor Sun wel een goed idee voor het geval partner uit bed valt? Goede valtechnieken zijn dan wel handig Prinses heeft daar een uitstekende oplossing voor, waarbij je gewoon in het midden van het bed kunt slapen en alle risico op rollenbollen minimaal wordt. Prinses draagt gewoon een huidskleurige oma-onderbroek in maat 52. PK's rennen meteen naar het logeerbed/bank en Prinses kan ongerollebold en ongestoord slapen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 januari 2008 @ 15:38:

[...]

Prinses heeft daar een uitstekende oplossing voor, waarbij je gewoon in het midden van het bed kunt slapen en alle risico op rollenbollen minimaal wordt. Prinses draagt gewoon een huidskleurige oma-onderbroek in maat 52. PK's rennen meteen naar het logeerbed/bank en Prinses kan ongerollebold en ongestoord slapen

Fantastisch!!!! Hahahahaha!!!! *Thee gaat bijna over toetsenbord.*

Exvriendjes en exdates zouden zich rot schrikken als ze mij in huidskleur omaonderbroek zouden zien! Sun heeft nl een lingerietik en zorgt dagelijks voor goedgecombineerde setjes. Standaard!

Vind het echt geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven