Het nieuwe forummen....
vrijdag 27 mei 2011 om 12:14
Blijkbaar kunnen we andere forummers blokkeren, wat vinden we daar van?
Hieronder een aardig geval, ik spreek iemand aan op paniekzaaierij (ze beschuldigt iemand onterecht van coke-handel incl staffen) en vervolgens word ik door haar geblokkeerd omdat het antwoord haar niet aan staat....
Babybox vervoeren van NL naar Zuid-Spanje
Hieronder een aardig geval, ik spreek iemand aan op paniekzaaierij (ze beschuldigt iemand onterecht van coke-handel incl staffen) en vervolgens word ik door haar geblokkeerd omdat het antwoord haar niet aan staat....
Babybox vervoeren van NL naar Zuid-Spanje
vrijdag 27 mei 2011 om 12:50
Ja ik wel.. Starshine.
-vreemd-
-vreemd-
enn wijzigde dit bericht op 27-05-2011 12:50
Reden: Kijk zie je? Kan er ook nog wat in tikken enzo....
Reden: Kijk zie je? Kan er ook nog wat in tikken enzo....
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 27 mei 2011 om 12:51
vrijdag 27 mei 2011 om 12:53
quote:MEFS schreef op 27 mei 2011 @ 12:51:
En hoe kan ik geblokkeerde forummers deblokkeren?Op bekijk bericht aan de rechterkant (pijltje drukken ), het vinkje weer van het block icoontje af halen en verder gaan.
En hoe kan ik geblokkeerde forummers deblokkeren?Op bekijk bericht aan de rechterkant (pijltje drukken ), het vinkje weer van het block icoontje af halen en verder gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 27 mei 2011 om 12:53
quote:Starshine schreef op 27 mei 2011 @ 12:53:
aha, opgehelderd. Je moet dus de reden opgeven en dan staat er dat en wanneer er gewijzigd is.
Nee hoor...
Edit: Kijk maar
aha, opgehelderd. Je moet dus de reden opgeven en dan staat er dat en wanneer er gewijzigd is.
Nee hoor...
Edit: Kijk maar
vrijdag 27 mei 2011 om 12:54
vrijdag 27 mei 2011 om 13:08
Ik dacht al, geen OP, maar die is dus van jou Spectral.
Ik vind het heel erg dat je dit doet, mij zo zwart maken.
Jij lijkt overal mij op te zoeken in topics, om me daarna zwart te maken. Ik hou daar niet van. Daarom heb ik je geblocked, ik zag dat het een nieuwe functie was (is) en kon 'm zo meteen proberen.
Wil je er alsjeblieft mee ophouden mij zwart te maken? Ik heb al de eerste stap gezet, door jou te blocken, zodat ik jouw berichten niet hoef te lezen.
Bedankt Spectral!
Jij lijkt overal mij op te zoeken in topics, om me daarna zwart te maken. Ik hou daar niet van. Daarom heb ik je geblocked, ik zag dat het een nieuwe functie was (is) en kon 'm zo meteen proberen.
Wil je er alsjeblieft mee ophouden mij zwart te maken? Ik heb al de eerste stap gezet, door jou te blocken, zodat ik jouw berichten niet hoef te lezen.
Bedankt Spectral!
vrijdag 27 mei 2011 om 13:09
vrijdag 27 mei 2011 om 13:10
quote:SeptemberGirl schreef op 27 mei 2011 @ 13:08:
Bedankt Spectral!Het helpt nog niet helemaal dat blocken
Bedankt Spectral!Het helpt nog niet helemaal dat blocken