Ervaringen Wehkamp?

25-05-2011 14:33 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dit wel in de juiste pijler staat of bij lijf&lijn of geld&recht hoort... Maar goed, hier mijn vraag:

Heeft iemand van jullie al eens wat bij Wehkamp besteld?

Ik heb daar namelijk een hometrainer gevonden die ik graag wil hebben, maar ik heb nog nooit wat bij Wehkamp besteld.

Wat zijn jullie ervaringen?
quote:plops schreef op 25 mei 2011 @ 21:39:

[...]

Sommige klanten laten ze permanent vooraf betalen. Waarom? Geen flauw idee..... Ik weet wel dat ik er helaas één van ben. Zelfs bij bedragen van een paar tientjes moet ik vooraf betalen. Elke keer weer.

Ja, dat heb ik ook!

Snap er niets van, want ik kon vroeger gewoon achteraf betalen.

Ik ben nooit te laat met betalen geweest of zo, maar opeens moet ik altijd van tevoren betalen.

Om eerlijk te zijn houdt me dat nu wel tegen om er iets te bestellen.
quote:Chubbyxxl schreef op 25 mei 2011 @ 22:27:

[...]

Ja, dat heb ik ook!

Snap er niets van, want ik kon vroeger gewoon achteraf betalen.

Ik ben nooit te laat met betalen geweest of zo, maar opeens moet ik altijd van tevoren betalen.

Om eerlijk te zijn houdt me dat nu wel tegen om er iets te bestellen.

Dat vind ik ook vreemd, die willekeur. Ik weet van mijzelf dat ik altijd een betaalopdracht klaar zet als ik wat terug heb gestuurd, en dan op de een-na-laatste vervaldatum mijn rekening betaal.

Maar ik kan rustig voor 300 euro kleding bestellen, en dan krijg ik daar keurig een acceptgiro voor.

Sorry!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat houdt mij dus ook tegen Chubby. Ik heb geen zin om voor 4 rokjes te betalen terwijl ik ze allemaal wil proberen om er 1 te kiezen.... En dan weer het gedoe om je geld terug te krijgen. Pfff....ze kunnen het dak op.
quote:plops schreef op 25 mei 2011 @ 21:39:

[...]

Sommige klanten laten ze permanent vooraf betalen. Waarom? Geen flauw idee..... Ik weet wel dat ik er helaas één van ben. Zelfs bij bedragen van een paar tientjes moet ik vooraf betalen. Elke keer weer.Nog nooit meegemaakt, ik betaal altijd achteraf per girokaart.
Ik heb de hometrainer gisteravond besteld en hij is vanmorgen om 8:45 bezorgd. Super!

Nu wel nog even wachten op de acceptgiro. Hoefde gelukkig niet vooraf te betalen, kon kiezen tussen Ideal, acceptgiro of gespreid betalen.
quote:hgjb schreef op 26 mei 2011 @ 09:26:

[...]

Nog nooit meegemaakt, ik betaal altijd achteraf per girokaart.Ik kan er ook niks aan doen hoor Heb voldoende centen, geen negatieve bkr-notering en toen iedereen nog wel gewoon met acceptgiro kon betalen heb ik altijd netjes optijd betaald.
Ik ben erg tevreden over Wehkamp.

Goede service toen er eens iets fout gegaan was met mijn bestelling, dit werd meteen opgepakt en geregeld.

Ooit een bed daar besteld die binnen iets van 2 maanden stuk ging

Werd niet moeilijk gedaan niks, ze kwamen hem gelijk ophalen en kreeg netjes mijn geld terug.
quote:plops schreef op 26 mei 2011 @ 21:37:

[...]

Ik kan er ook niks aan doen hoor Heb voldoende centen, geen negatieve bkr-notering en toen iedereen nog wel gewoon met acceptgiro kon betalen heb ik altijd netjes optijd betaald.

Ik zou ze eens bellen om te vragen hoe het zit. Als je er nog wat wilt bestellen, natuurlijk.

Ook heb ik wel eens gehoord dat er 'gediscrimineerd' wordt op woonwijk: als er veel wanbetalers zijn, moet iedereen vooraf betalen. Maar wat daar van waar is weet ik niet. Ik zou dat ook erg vreemd vinden..
Misschien ga ik dat wel een keer doen Himalaya. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!

Dat heb ik ook weleens gehoord. Geen flauw idee of het waar is eerlijk gezeg....
Ik heb ze even een mail gestuurd.....ben benieuwd!
quote:plops schreef op 27 mei 2011 @ 13:04:

Ik heb ze even een mail gestuurd.....ben benieuwd!

Ik ook!

Ik woon ook niet in de meest welvarende buurt (kuch..), dus zou dan wel benieuwd zijn waar ik mijn metacceptgiroachterafbetalen-status aan verdiend heb
Ik laat hier wel even weten wat ze te melden hebben Binnen 2 werkdagen zou er antwoord moeten zijn.

Ik woon in een gemixte buurt......veel studenten, sociale huur maar ook dure koopwoningen.
Hierboven zei ik dat ik een broek had ipv een shirtje..

Nou dat was nu afgelopen keer.. ik spullen retour gedaan.. erbij gezet dat ik een broek kreeg ipv een shirtje...

En nu staat er dat ie niet retour gedaan is... dat ik m nog moet betalen..

wil k ze bellen, kan dat dus maar tot 19.00..

Zucht, maar weer wachten tot maandag
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Moet je de verzendkosten alsnog betalen wanneer je iets retour stuurt? Ik heb een koffiemachine binnen een week retour gestuurd. Ik zou met een acceptgiro betalen maar heb dat niet gedaan ivm de retourzending. Dat is op het betaaloverzicht keurig verrekend maar de verzendkosten staan nog steeds open.
quote:kaaskopje_ schreef op 28 mei 2011 @ 13:27:

Moet je de verzendkosten alsnog betalen wanneer je iets retour stuurt? Ik heb een koffiemachine binnen een week retour gestuurd. Ik zou met een acceptgiro betalen maar heb dat niet gedaan ivm de retourzending. Dat is op het betaaloverzicht keurig verrekend maar de verzendkosten staan nog steeds open.Ja, natuurlijk. Of denk je dat de vrachtwagen gratis heen en weer rijdt?
Had het beter meteen op de website van wehkamp op kunnen zoeken! Is dus itt jouw reactie Himalaya, wel gratis en ja, die vrachtwagen rijdt dus gratis heen en weer...

"Je kunt je bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen gratis retourneren mits je aan de spelregels voldoet. Als je de gehele bestelling retourneert, betaal je geen verzendkosten. Behoud je een deel, dan betaal je voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van je bestelling een bijdrage afhankelijk van het dagdeel, artikelsoort en -gewicht. Zijn de verzendkosten nog niet afgeboekt na het retourneren van de gehele bestelling? Wij vragen je je eerstvolgende rekeningoverzicht af te wachten. Op de pagina hieronder lees je alles over retourneren"
(Ben het forum ontwend, dus het zal aan mij liggen, maar wat een snibbige reactie trouwens op een vraag waarvan jezelf het antwoord klaarblijkelijk ook niet wist, Himalaya! Is dat de manier waarop het tegenwoordig gaat?)
Goede ervaringen met Wehkamp.

Zowel met kleding als met de zonnebank die ik er 2 jaar geleden bestelde
quote:kaaskopje_ schreef op 28 mei 2011 @ 13:27:

Moet je de verzendkosten alsnog betalen wanneer je iets retour stuurt? Ik heb een koffiemachine binnen een week retour gestuurd. Ik zou met een acceptgiro betalen maar heb dat niet gedaan ivm de retourzending. Dat is op het betaaloverzicht keurig verrekend maar de verzendkosten staan nog steeds open.Nee hoor, als je niks koopt hoef je ook geen verzendkosten te betalen
die verzendkosten moet je dus wel betalen hoor.
Nee, niet meer. Dat is onlangs gewijzigd. Staat op de info-pagina's van de site.
Ik heb gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens iets bij Wehkamp besteld, maar ik baal er wel een beetje van dat ze tegenwoordig niet meer thuisbezorgen. Of liever gezegd; dat je daar nog eens een euro meer voor moet betalen (terwijl ik ¤4.95 toch al meer dan genoeg vind, eigenlijk). En die DHL-servicepunten bij mij "in de buurt" vind ik helemaal niet zo in de buurt bij mij. Ik heb iets besteld voor ¤29,95, dus dan zijn die verzendkosten in verhouding nogal hoog, en moet ik daarvoor ook nog eens een paar kilometer omfietsen. Maar goed, het is niet anders (heb me suf gezocht of ik hetzelfde artikel ergens anders kon krijgen, maar helaas).
Nothing happens for a reason
Erg goede ervaringen met Wehkamp.. Laatst nog dit matras besteld.. Eerst nog de klantenservice gebeld maar die zeiden dat het product niet meer op voorraad was.. Werd een week later alsnog geleverd. Top dus!
Wat ik me dan af vraag he Truus, hoe kom je er bij om in een topic van bijna 4 jaar oud te reageren?

Dacht je vanmiddag bij een kopje thee 'goh, laat ik eens mijn ervaring met Wehkamp delen, eens googlen waar ik dat allemaal kan doen?'

Om vervolgens speciaal een account aan te maken daarvoor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven