Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Goedemorgen allemaal.

Ibi, wat lief van je moeder

Ik moet zo naar het UWV en ik wil niet. Gaat over wajong. Maar ergens wil ik het gewoon niet, een wajong. Dan heb ik het gevoel dat ik voor de rest van mijn leven eraan vastzit zeg maar.
Goedemorgen ladies!

Lief van je mams Ibi. Moeders snappen gewoon alles..

Sterkte Yellow. Ik snap dat je geen wajong wil, maar is er momenteel een alternatief?

Ik ga zo ff naar de kapper. Lijkt wel wildgroei op mn hoofd.

Mika, heb gisteren over je bericht heengelezen. Andere zus heeft nu ook problemen met zus. Zegt toch wel iets over haar toch.

Fijne dag allemaal!
Goh wat duurt dat lang zo'n fotoshoot moet zo wel weg want eerst toch Rotterdampas halen en dan mijn neefje van school halen.
Hallo lieverds!

Allemaal lekker geslapen?

Ik weer n kort nachtje gehad helaas...

ga straks jullie ff bijlezen & reageren, moet nog wat dingen regelen voor meneer jeweetwel.

Liefs panter
Panter succes vandaag!

Chat, haha ging gelijk aan mijn eigen haar voelen moet ook echt naar de kapper.

Zo zit in de bus, dan straks de metro, uitstappen en dan pas halen dan weer de metro, dan de tram, uitstappen neefje halen, dan weer de tram, dan de metro, uitstappen en andere metro pakken, dan de bus en dan thuis poeh poeh
Jeetje Iebs.. Klinkt druk..

(Zal aan je denken als ik straks de auto pak en straal dan wat positieve energie jouw kant op )

Ik krijg zo meisje van voormalige therapiegroep hier. Ff kletsen enzo Dan tas pakken, naar man rijden, man ophalen, doorrijden naar vriendje, hem ophalen, boodschapjes doen, eten en dan flink veel zuipen (met mn wodka flessie? ) en heerlijk slapen in zijn heerlijke bed!

Tot later!
*ego*

Ben bang dat ik weer aan het forum geplakt zit de hele dag als ik begin met reageren.

Ben nu pas wakker. Was ook wel te laat gaan slapen. Raar gedroomd, dat ik zwanger was en dat er 2 mogelijke vaders waren (duidelijk teveel geforumd)

Heb nog niet echt ergens zin in. t Is weer om in bed te blijven volgens mij.
quote:_yellowlove_ schreef op 27 mei 2011 @ 01:14:

En de kumbaya is voor dit hele topic he

[afbeelding]

En Zoebie, appel en veraan komen af en toe langsrennen, zie je daar op de achtergrond.

*gaap*

Ik weet niet of ik ergens zin in heb vandaag. Gisteren was ik eigenlijk nog redelijk actief maar vandaag.... bleh.... nergens zin in.

Misschien heb ik dit even nodig

Ik heb eten in huis dus hoef niet per se boodschappen te doen.

Vanavond zou ik evt naar mijn ouders maar dat was nog niet echt afgesproken geloof ik. Dus dat zie ik tegen die tijd wel.
Ik was net bij uwv. Echt n fantastische man!!! Ik zei meteen dat ik eigenlijk geen wajong wilde, omdat ik het idee heb dat ik het jan e.d en dat ziektewet voldoende is momenteel. Ik moet nog wel die toeslag aanvragen. En we hebben een heel goed gesprek gehad , ook dat hij de arts frappant vond met haar plan dat ik 32 uur oer week lopende band werk kon dien als soort therapie.?! Nouja geen wajong dus voor mij. En ik was er eigenlijk blij mee. Niets naars natuurlijk over mensen met wajong maar ik heb get idee dat ik het kan zonder.

Iebs , fotomodel van me, wat een drukke dag!!!

Choco veel plezier met al he date

Panter hoe is het nu

Moon ik had gisteravond ook een forum overload. T was druk hier, maar wel fijn vond ik.
Hi Ibi,

Hier een meelezert. Ik heb alles gelezen vanaf het begin (ook alweer veel vergeten geloof ik). Ik zou graag meeschrijven,maar ik ben een ochtend mens en lig om 22 uur te ronken. Dus dat is een beetje moeilijk :-). Ik lees smorgens alles bij (maar als jullie zo door gaan als gisteren red ik dat niet meer :-))

Ik vind jullie allemaal kanjers!!

Het zal wel vreemd zijn he te weten dat er iemand meeleest :-)

suc6 allen,

S.
oh ja komende twee weken ben ik er niet en ga ik dus niet lezen, dat jullie je dan niet bespied wanen ...
Hoi Sabrina, je bent altijd welkom hoor
Sabrina. Big brother....

Kijk maar, als je mee wilt schrijven, prima. Ik merk dat het moeilijk voor me wordt om op iedereen te reageren, maar dat is natuurlijk ook helemaal niet verplicht. Schrijf wat je schrijven wilt.

Yellow, fijn dat je een goed gesprek had. Welke arts (? je bedoelt een relatief intelligent persoon met een jarenlange opleiding...?) heeft bedacht dat jij achter de lopende band zou moeten?

Je hebt duidelijk issues waar je mee loopt en ik vind dat je alle recht hebt op therapie. Achter die band zou je toch ongelukkig worden....

Het is niet best hier, vandaag. Denk dat ik ook echt ff teveel geforumd heb. Op sommige dagen zit ik zo 'in' het forum dat ik helemaal niet de troep om me heen zie. Ook lekker maar ik zou t ook kunnen gaan opruimen ipv forummen

Vandaag heb ik hoofdpijn, huilbuien, ben moe.... t Is een opstapeling van alles denk ik. Het is ook niet echt erg, maar wel een teken dat het ff anders moet, weer.

Meer in huis doen, minder forum. Vroeg naar bed.

Alle 'projecten' waar ik mee bezig was (studie, bed uitzoeken, nieuwe fiets) zijn me teveel vandaag. Huishouden ook. Ik doe maar rustig aan en huil als ik huilen wil.

t Is ook de sterfdag van opa en hoewel ik denk dat dat niets uitmaakt, doet het dat misschien wel.

Fijne dag allemaal.
Moon Ik hoop dat jij ook een enigzins fijne dag zult hebben

Verder zit ik in de bieb, en ik probeer stiekem een croissantje te eten, maar iedereen is veel te stil en nu maak ik vet smakkende geluiden, en ik heb HONGER.

Bieblekkertje is er ook, ik ben op een hele tactische plek gaan zitten. VRAAG ME MEE UIT
Ha dus je durft weer bij m in de buurt te komen

Heeft ie een ribbroek aan?

Zit te twijfelen of ik wel of niet naar mijn ouders zal gaan vanavond. Na ja, zie ik dan wel.

Hier kan ik janken wat ik wil en dat kan daar niet. Hier kan ik me afsluiten voor alles, daar moet ik wel luisteren naar hun verhalen (please even niet weer over oma...). Misschien beter thuisblijven
En eigenlijk had ik gehoopt op mail van X. Iets van: prima, ik hoor wel wanneer het schikt.

Of: sorry ik had niet verwacht dat mijn mail zoveel zou aanrichten.

Of: je bent welkom vanavond als je wilt, en dan hebben we het een andere keer wel over het meningsverschil.

Maar omdat hij helemaal niks meer heeft gemaild, ga ik me afvragen of ik nu hem misschien boos gemaakt heb of gekwetst. We zijn wel twee. mensen die elkaar goed kunnen aanvoelen en elkaar ook hard kunnen kwetsen, geloof ik. Nu ik niks hoor vraag ik me af dat laatste nu andersom ook gebeurd is.

Niet aan denken Moon... je hebt een niks-dag.
Moontje lieverd, hoe duf het ook klinkt, we weten niet wat hij denkt. Daar komen we vanzelf achter, want we zien hem nog een keertje, maar je kunt jezelf helemaal gek maken met dat soort gedachtes over wat hij denkt, wat jij daar dan van vindt (terwijl je zelf bedacht hebt dat hij iets denkt) etc etc etc .Het zal vanzelf duidelijk worden heus

EN bieblekkertje draagt een spijkerbroek. Misschien moet ik idd voor een ribbroekdragende man gaan, nog nooit gehad trouwens.
Nee dat klopt. Maar een mailtje terug was fijn geweest.

Nou ben benieuwd of de bieblekkert nog iets gaat zeggen
Hij heeft opeens een harem?! Komen allemaal knappe slanke blanke mokkeltjes met hem babbelen en ze hebben samen een opdracht ofzo denkik. Ik vind het stom.
Nou jaaaaaaaaaaah.

Volgende keer moet jij maar een opdracht voor hem meenemen
Het zijn er gewoon VIJF.

Ik vind het niet normaal hoor. Ok er is nog een andere jongeman bij, die lijkt me een beetje de gangmaker van het stel. Maar toch?!
Yellow Fijn voor je dat het gesprek goed is gelopen. En achter de lopende band word je stapel gek dus lijkt me geen fijne therapie.

En ik zing niet vals

Sabrina welkom en ik vind het echt knap van jou dat je alles hebt gelezen. Hier op dit topic zitten niet veel ochtendmensen geloof ik.

Panter hoe is het met je, nog steeds gekloot met je ex? Eikels zijn het.

Choco niet te veel drinken hoor, heb je morgen een megakater.

Chat heb je helemaal gelijk in tis een bitch mijn zus

Iemand vergeten dan krijgt die een dikke
Sorry Mika

Je zingt vast als een nachtegaaltje

GODDAMN wat is die biebman een hunk zeg. Kutharem
Moon volgens mij wil je ook teveel in een keer doen, je huis op orde, je studie

Als jij je nu eens op 1 ding gaat concentreren en dat ook afmaakt en dan pas met iets anders bezig gaan

Want zo heb je van alles in je hoofd en komt er niets uit.

Heb ik ook op therapie geleerd we moesten elke week 1 ding kiezen wat we wilden bereiken die week. En dat hoefde niet iets groots te zijn maar wat voor jou belangrijk was. En dan was je ook trots op jezelf als je het gehaald had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven