Is dit raar?

27-05-2011 01:45 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit met een heel apart gevalletje van liefdesperikelen op dit moment nu. 3 maanden geleden is het uitgegaan met mijn vriend van 2 jaar, ik maakte het uit, omdat ik het gevoel miste en in de laatste 2 maanden gevoelens begon te krijgen voor een andere man, waar ik de dag nadat ik het uitmaakte mee naar bed ben gegaan en 2 maanden 'wat' mee gehad heb. Maar na 2 maanden begon deze nieuwe man hufterige trekken te vertonen en besefte ik me wat voor een vergissing ik heb gemaakt, heb er vrij resoluut een punt achter gezet en na een maand lang aarzelen mijn vriend weer gebeld. Deze reageerde zeer enthousiast en vanavond hebben we samen wat gedronken om het 1 en ander uit te praten, ik besef me nu pas wat ik heb laten gaan en ik wil hem terug. De avond verliep vlotjes, totdat hij me vroeg of ik in de tussentijd een ander heb gehad en ik heb hem alles verteld en hoeveel ik nog van hem hou.

Hij reageerde zeer aangeslagen en zei dat dit voor hem voelt als 'bedrogen worden ook al was het strict genomen uit op dat moment'. Zelf begrijp ik dat het heel naar voor hem is, maar ik heb het wel uitgemaakt dus strict genomen heb ik hem ook niet bedrogen. Hij vertelde dat hij er kapot van is geweest toen het uit was, dag en nacht aan me gedacht heeft en naar mij verlangde en zegt dat hij de gedachte dat ik ondertussen met een ander was terwijl zich ellendig voelde niet kan verdragen. Na dat ellendige gezeik (sorryhoor maar dat was het ook echt) over hoe hij mij onmogelijk terug kon nemen omdat ik een ander heb gehad, kwam hij met de oplossing. Hij kan en wil mij pas terugnemen als hij zelf eerst een scharrel heeft gehad en als dat niet lukt desnoods een paar keer een prostituee bezoekt omdat dan 'de balans is hersteld en wij een gelijkwaardige basis hebben voor een toekomstige nieuwe relatie met elkaar.' Hij vindt dat ik dezelfde pijn moet ervaren als hij heeft ervaren en dan pas is er een basis volgens hem. Ik weet echt niet wat ik hiermee moet, enerzijds hou ik van hem en ik wil hem terug, anderzijds vindt ik ondanks hoe naar het voor hem is geweest dat ik een ander heb gehad een onacceptabele eis dat ik dezelfde pijn moet ervaren (want ik gruwel van de gedachte van hem met andere vrouw, een prostituee al helemaal), ik wil dat hij me vergeeft en me terugneemt ondanks wat ik gedaan heb, het was immers uit, ik heb hem niet bedrogen, maar van de andere kant kan ik me wel voorstellen hoe moeilijk het voor hem is mij terug te nemen, nu hij het zo schetst en op dit moment hebben we niets. Bah wat een rotsituatie, wat vinden jullie hiervan? Is het standpunt van mijn (ex)vriend acceptabel? Wat zouden jullie doen?
WHAHAHA BGB dat is echt een goeie!!!
ow en zeg dat hij de bananenbar NIET moet overslaan heeft hij ook gelijk gegeten vandaag...Houdoe, daaaag...BAM!!
Serieus????

Je zit te twijfelen wat je moet doen????

Echt???

Goed,even serieus nu

Als jij hierover moet twijfelen dan gaat dat dus betekenen dat hij een hoer gaat neuken,en dat je hem daarna weer terug neemt!

Een ieder ander weldenkend mens had hier namelijk geen seconde over na hoeven denken hoor.

Succes ermee,enne...doe je het de eerst komende tijd wel bijzonder veilig met je vriendjelief?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind trouwens mannen die het hebben over naaien ipv neuken zo libido killend
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
geef hem een vingerhoedje dan...
Ik zou hem natuurlijk laten gaan voor die hoer vanavond/vannacht. En zelf alvast een gezellig restaurant reserveren voor morgenavond, voor jullie goedmakingsavond. Hmmm, romantisch....
Als ik uitgelachen ben om BGB, moet ik vast janken van het hele verhaal, gewoon omdat het TE triest is. En ik me afvraag of dit wel echt is. Aan de andere kant: je moet wel heel ziek en om aandacht wanhopig zijn om dit te verzinnen....

En als ik dan toch iets van advies zou moeten geven, dan stel ik voor dat jullie eerst eens heel snel volwassen gedrag gaan vertonen allebei en vooral nooit meer met elkaar een relatie beginnen !
BGB, dat is positief bedoeld, ik kwam niet meer bij om je gangbang!
Op deze manier denk ik dat jullie beter af zijn zonder elkaar.

Ik sta al een beetje perplex van de gedachtegang alleen al moet ik zeggen.
TO, je reageerd niet op wat andere zeggen. Als je dan reageerd blijk je dus gewoon na te denken over zijn voorstel. Als jij echt serieus nadenkt over het voorstel van hem.........wat voor zin heeft het dan om van ons te horen wat wij ervan vinden?????
misschien is TO wel Babsbed, die ging ook nergens op in...sorry ik krijg conspiracy theory ideeën...
Ik denk dat hij je gewoon duidelijk wil maken dat jij hem wel heel erg gekwetst hebt.

Blijkbaar laat je hem niet echt spijt zien.

Toen mijn ex vreemdging heb ik ook dingen geroepen die ik absoluut niet wilde en zelfs niet kon waar maken.

Maar ik was zo gekwetst en verdrietig dat ik hem op dat moment echt haatte, en ja zijn onbegrip maakte dat nog eens even een veel beetje erger.

En door dat onbegrip ben je geneigd het terug te gaan doen in drievoud.

Wie niet horen wil moet maar voelen, zoiets.
In dit hele verhaal mis ik liefde en respect. Dat je nog serieus over zijn voorstel nadenkt...
quote:zonnebloempje_88 schreef op 27 mei 2011 @ 17:17:

Werd net gesmst door vriendlief, ga helemaal kapot hier. Schrijft ie ''Ik ben zo klaar met werken en ga richting de wallen, heb een date voor vanavond gepland staan met een leuke collega van me en je hebt een 2 uur de tijd om te beslissen : 1 keer een hoer naaien, dan kom ik vanavond naar je toe en is het weer aan tussen ons, als ik voor 19.00 stipt niks meer van je hoor, ga ik een leuke date hebben met mijn collega en valt optie hoeren met 100% garantie weg, dus zul het moeten laten afhangen van een maand scharrelen met mijn collega zonder enige garantie, en als je dit niet pikt ben je me voorgoed kwijt. Je hebt een kleine 2 uur om te beslissen, kies maar wat je wilt, alle opties zijn nog open. Ik hou ontzettend van je, maar dit is de enige manier voor mij, ik hoop en wil dat je dat begrijpt. Ik hou je van je, liefs en kusjes"

Wat moet ik hiermee, wil hem zo graag terug, maar dit vind ik vreselijk. Toch maar terugsmsen dat eenmalig een prostituee hebben ok is? Vreselijk dit

Wat dacht je van hem veel plezier wensen en een fijn leven verder?

Alsjeblieft zeg wat een stelletje kleuters zijn jullie.

Dit komt op mij over als 'jij maakt mijn speelgoed stuk dus dan doe ik dat bij jou,nanananana..'

Hij hoeft jou iig niets meer te verwijten,wat een mafkees zeg.
heb net gekozen voor optie prostituee, pijnlijk maar ach we komen er samen wel uit, liever dat hij eenmalige lustseks heeft gehad, dan dat hij straks gevoelens krijgt voor die collega of een ander en serieus wat met haar krijgt. Het zal niet makkelijk zijn, maar ach over een half uur is alles achter de rug, vanavond is vriendlief weer bij mij. Liever deze 'straf' ondergaan, dan hem voorgoed kwijt zijn.
quote:champoepel schreef op 27 mei 2011 @ 18:45:

Ik denk dat hij je gewoon duidelijk wil maken dat jij hem wel heel erg gekwetst hebt.

.Dat hoop ik, dat dat het is. Anders is het wel héél, heel treurig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vriendLIEF?!!

ok ik denk nu ook dat ut fake is sorry...kan het niet helpen...
Zielig
DIT MEEN JE NIET!!!!!!!!!!!!
Je meent toch niet oprecht dat jij vanavond naast hem ligt????
quote:zonnebloempje_88 schreef op 27 mei 2011 @ 18:49:

heb net gekozen voor optie prostituee, pijnlijk maar ach we komen er samen wel uit,.

Tuurlijk meid.

Groot gelijk.

Ook best wel geloofwaardig, nou ik er eens goed over nadenk.

Héél veel succes en sterkte enzo.

O ja, vergeet je vriendje zijn piemel niet even in een sodabadje te doen voor jullie weer de ultieme goedmakings-bij-elkaar-komst-wip maken.
Nou, geloofwaardigheid is dus echt gedaald naar 0.
Ik zou dat trouwens ook hebben, als mijn (ex)vriend een ander had gehad dan zou ik ook een keer een ander willen. Dan sta je weer quitte voor mijn gevoel, dan zou ik weer verder kunnen evt.

Maar met van die rare SMSjes met als je zolaat niet SMSt ga ik naar een hoer en anders duik ik met mijn collega de koffer in, dan zou ik er snel klaar mee zijn. Dan spoort ie niet.

Voor die collega ook niet echt leuk zo, lijkt me.
Ik hoop voor je dat je vriend in die drie maanden tijd dat het uit was toch ook met iemand heeft liggen rollebollen en dat je daar dan over een poosje achterkomt. Dan kun je toch nog lekker gangbangen met zijn vader,broer én beste vriend.

Als je nou slim bent dan verzin je vanavond iets wat hij niet bij die prostituee had mogen doen. ( gedag zeggen ofzo, maakt niet uit wat, eigenlijk ) en dan pak je hem weer terug.
Wordt een leuke relatie!!!

Misschien kan jij hem nu terug pakken met een leuke collega van jou?

Mag hij daarna met twee hoeren!

Jippie, wat een geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven