Is dit raar?

27-05-2011 01:45 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit met een heel apart gevalletje van liefdesperikelen op dit moment nu. 3 maanden geleden is het uitgegaan met mijn vriend van 2 jaar, ik maakte het uit, omdat ik het gevoel miste en in de laatste 2 maanden gevoelens begon te krijgen voor een andere man, waar ik de dag nadat ik het uitmaakte mee naar bed ben gegaan en 2 maanden 'wat' mee gehad heb. Maar na 2 maanden begon deze nieuwe man hufterige trekken te vertonen en besefte ik me wat voor een vergissing ik heb gemaakt, heb er vrij resoluut een punt achter gezet en na een maand lang aarzelen mijn vriend weer gebeld. Deze reageerde zeer enthousiast en vanavond hebben we samen wat gedronken om het 1 en ander uit te praten, ik besef me nu pas wat ik heb laten gaan en ik wil hem terug. De avond verliep vlotjes, totdat hij me vroeg of ik in de tussentijd een ander heb gehad en ik heb hem alles verteld en hoeveel ik nog van hem hou.

Hij reageerde zeer aangeslagen en zei dat dit voor hem voelt als 'bedrogen worden ook al was het strict genomen uit op dat moment'. Zelf begrijp ik dat het heel naar voor hem is, maar ik heb het wel uitgemaakt dus strict genomen heb ik hem ook niet bedrogen. Hij vertelde dat hij er kapot van is geweest toen het uit was, dag en nacht aan me gedacht heeft en naar mij verlangde en zegt dat hij de gedachte dat ik ondertussen met een ander was terwijl zich ellendig voelde niet kan verdragen. Na dat ellendige gezeik (sorryhoor maar dat was het ook echt) over hoe hij mij onmogelijk terug kon nemen omdat ik een ander heb gehad, kwam hij met de oplossing. Hij kan en wil mij pas terugnemen als hij zelf eerst een scharrel heeft gehad en als dat niet lukt desnoods een paar keer een prostituee bezoekt omdat dan 'de balans is hersteld en wij een gelijkwaardige basis hebben voor een toekomstige nieuwe relatie met elkaar.' Hij vindt dat ik dezelfde pijn moet ervaren als hij heeft ervaren en dan pas is er een basis volgens hem. Ik weet echt niet wat ik hiermee moet, enerzijds hou ik van hem en ik wil hem terug, anderzijds vindt ik ondanks hoe naar het voor hem is geweest dat ik een ander heb gehad een onacceptabele eis dat ik dezelfde pijn moet ervaren (want ik gruwel van de gedachte van hem met andere vrouw, een prostituee al helemaal), ik wil dat hij me vergeeft en me terugneemt ondanks wat ik gedaan heb, het was immers uit, ik heb hem niet bedrogen, maar van de andere kant kan ik me wel voorstellen hoe moeilijk het voor hem is mij terug te nemen, nu hij het zo schetst en op dit moment hebben we niets. Bah wat een rotsituatie, wat vinden jullie hiervan? Is het standpunt van mijn (ex)vriend acceptabel? Wat zouden jullie doen?
Ik vind het wel een geestige grap eigenlijk. Hij is goed genoeg uitgevoerd om een hoop mensen een tijd lang voor de gek te houden

Edit: genoeg fakers die een éénregelig trollberichtje posten om vervolgens niet meer terug te komen. In deze is tenminste wat werk gestoken.
Haha, goede inderdaad.

Geen rare fouten in de verhaallijn waardoor je jezelf verlult, het topic een beetje blijven voeden en er uiteindelijk gewoon voluit uitkomen. Helaas werd het op den duur wat ongeloofwaardig. Maar als nog, thumbs up van mij hoor, haha.
goed gelukt en netjes dat jullie hier voor uitkomen.
Het probleem is dat je nu bij elk nieuw topic jezelf af gaat vragen of het nou echt is of niet. Lady Chatterly heeft zo voor mij dit forum aardig verpest in het verleden, ondanks dat ze haar fake topic heel vermakelijk onderhield.
ach het zou grappig zijn als het wat nieuws was, maar de verziekte relatie is natuurlijk aan de orde van de dag, zowel onder de trollen als onze de echte TO's

Ik mis originaliteit
Ik dacht al dat het een grap was. Miste al wat complexere details over de relatie. Toch best moeilijk: een geoofwaardig verhaal verzinnen, niet waar?
Only dead fish go with the flow
Leuke grap! En sportief dat jullie dit tenminste eerlijk hebben opgebiecht.

Alleen jammer dat de kans dat personen die echt met een probleem zitten door dit soort acties ook niet meer serieus worden genomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven