Burnout! Het vervolg

09-02-2011 17:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burnout? Het begin.

Hier kunnen we verder. Verder met onze verhalen, verder met troostende woorden, verder met goede adviezen, verder met 'klagen', verder dingen van ons afschrijven. Kortom verder met het schrijven over ons leven met een burnout en het herstel daarvan.
Ik ben er ook bij!

Zon, 5 uur overdag slapen? Slaap je 's nachts nog wel dan? Lekker dat je straks 2 weken vrij bent!

Abc, ga je een nieuwe auto kopen?

Ik heb tagliatelle gemaakt met spekjes, ui, knoflook, paprika en een tomatensalade. Heb expres wat meer gemaakt zodat ik er morgen of zondag ook nog van kan eten!
Jeeeemig... wat ziet Steesie eruit! en waar is gordon??

Jeetje Abc, dat vind ik nogal wat hoor, zo'n vol weekend en dan maandag werken! Hoeveel uur? Of even zien hoelang je het volhoudt?

Ik vond het op zich wel fijn hoor, die mensen die ik vandaag heb gesproken. Heb met hun het gedoe op mn werk besproken en vind het wel prettig om ook van anderen te horen hoe zij daartegen aan kijken. (waren 2 vriendinnen, mn broer, en mn ouders kwamen eten, die had ik de hele week niet gezien omdat ze op vakantie waren)
Ik bedoelde 5 uur per dag werken, choco
Klinkt goed, Choco.

Als de auto zo mooi is als die lijkt en goed rijdt, dan gaan we inderdaad een andere auto kopen.

Wat een vreselijk ding heeft Stacey aan.
Toppers concert, dit weekend!

Wat is Rochelle toch goed...
Pssst... als jullie in de reclame nog even op hyves willen kijken bij mn werkdillemma, zou ik dat heeuull tof vinden
Oh ja, toppers. Ben ik ook twee keer geweest, best een heel leuk feestje!
Aah, nu heb ik het eerste stuk gemist doordat de telefoon ging

Wat zien Wendy er lekker zomers uit trouwens!
Maandag drie uur werken, dinsdag ook en dan aansluitend een etentje met mijn collega's.

Ik heb nog heel weinig gezien van X-factor dit seizoen, dus ik ken de kandidaten niet, maar Rochelle was wel goed. Die oorbellen/piecings zijn wel lelijk.
Oef, Abc dat zal pittig zijn voor je maar wel leuk. Hopelijk ben je maandag niet helemaal uitgeput.

Maris, jij bent volgens mij echt zo'n gezelligheidsbeest

Jouw favoriet is nu aan de beurt...
Dag allemaal!

Heb hier n jaar geleden ook wat geschreven.

Na 2,5 jaar ziek zijn werk ik weer een paar uur in de week. En gisteren kreeg ik mijn eerste salarisstrookje :-) WHIEHOE

Heb n fles dure whiskey gekocht om t te vieren.

Maar vandaag moest ik m'n werk afzeggen (ik haal de dag maandag in)

Dat viel me zo zwaar. Ik wil zo graag betrouwbaar zijn. Vooral omdat ik ook met kinderen werk. Hebben jullie dat ook?

Ik weet dat het goed voor me was om niet heen te gaan. Maar wanneer mag je weer eens 'doorzetten'... Ik kan weer zoveel doen. Ben eigenlijk niet meer ziek, maar ook nog niet beter. Vind het lastig nu te bepalen waar ik 'zit'

M;n nieuwe mantra 'goed is goed genoeg' blijf ik omarmen, maar ik moet het ook hierin weer vormgeven ofzo. Hoop dat jullie dit wat snappen.

Liefs voor m'n mede sterke vrouwen

Croissant
ga meteen even kijken Maris
Hm, Pyke is ook wel goed vandaag!
Nu vergeet ik Choco helemaal. Die tagliatelle klinkt erg lekker.

Heb je al een nieuwe kamer op het oog?

Komen je ouders dit weekend alweer terug?

Pyke zong goed maar ik vind zijn stem echt zo irritant klinken.

Ik heb er helemaal niks mee.
*glijdt van de bank*

Croissant, ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren (het is me ook niet echt duidelijk of het je bedoeling is dat we op je reageren) ik schrik me alleen wild van die 2,5 jaar!! Heftig....
Heb helaas nog geen kamer gevonden. Heb het afgelopen week even op een lager pitje gezet. Mijn ouders zijn gisteren pas weggegaan, komen volgend weekend pas weer thuis.

Ik vraag me echt af hoe lang Pyke is trouwens...
Ik vind hem niks (sorry, Maris), veel te veel uithaaltjes en bibbers.
Haha, Maris hou je het droog?
Wie is dat blonde meisje in die voorstukjes?
Ik ben ook geschrokken van de 2,5 jaar :-) december 2008 werd ik ziek. Dus bijna 2,5 jaar.

Mede dank zij mijn geweldig vent, waar ik nog maar n half jaar mee had ben ik niet depressief geworden. ben hem zo dankbaar dat als ik er aan ga denken ik vol schiet. Hij heeft het nu heel zwaar met zijn werk, (dat raakt hij kwijt)

Reactie is fijn. Ik was inderdaad niet heel duidelijk. Ik hoop dat er mensen zijn die me kunnen bevestigen dat het goed is dat ik voor mezelf koos

Wat herkenning. Ik hoor vooral om heen: "Doe rustig aan". Die zin kan ik echt niets mee. Ben n harde werker.

Ahh fan van Adlicious. dit is ook n lekker bummer, luisterde ik vroeger :-)
WHAAAAAAAAHHH ADLICIOUS!!! Geweldig!!!
bummer = nummer :-)

Ruud zit nog niet helemaal lekker in het programma
Ik vind Pyke qua zang ook niet de beste hoor. Qua looks wel

Choco, ik denk dat Pyke ongeveer 1,90m is, heb hem een paar weken terug in het eggie gezien. En Shirley heeft ook heus putjes in dr mooie lange benen
Haha, bedankt voor de extra info Maris. Doet me goed te lezen dat ook Shirley dus niet de perfectste benen heeft

Croissant; ik herken je schuldgevoel heel erg. Maar je hoeft je niet zo te voelen. Je hebt besloten thuis te blijven vandaag omdat je het even niet trok. Dan heb je er goed aan gedaan, je hebt je grens getrokken. Ook al denk je misschien dat je misschien toch had kunnen werken. Ik heb onlangs iets geleerd wat mijn "mantra" is sindsdien: Gedachten zijn geen feiten.
@ chocolate:

Mooie mantra.. Om ff kritisch te zijn:

Hoe bepaal je wat de feiten zijn?

En waar blijft je gevoel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven