Goede dag, slechte dag .. Deel 3
vrijdag 27 mei 2011 om 21:23
niet dat ik je gevoel onderschat Yellow , want het gaat denk ik vooral erom dat je je niet aantrekkelijk voelt, in allerlei opzichten (je lichaam, of gewoon omdat je allerlei gebreken hebt qua functioneren). En ik voel me namelijk ook vaak zo, voel dat ik 'anders' ben. En das pijnlijk ja. Ik gun dat gevoel gewoon niemand daarom ga ik zo tekeer, want ik gun je zo dat je je gewoon weer mooi en geliefd kan voelen.
vrijdag 27 mei 2011 om 23:14
vrijdag 27 mei 2011 om 23:16
Panter, ja ik hoop dat het 'gewoon' over gaat.
Mijn mail-man had griep, dus dat heerst kennelijk ook. Nou hoop ik niet dat het dat is, want hij was al een week ziek.
Mail-man gaat vroeg naar bed altijd. Dat is beter voor me dan de msn-man (let op het verschil he). Die komt op de meest onchristelijke tijden online en begint dan nog een gesprek ook.
Naja laat ik nou maar niet meteen hoteldebotel raken van de mail-man want dan gaat die straks ook weer zo tegenvallen.
Hij had op zijn profiel staan bij huisdieren dat ie kippen had en pony's. Moet toch eens vragen of dat serieus is...
Wat is het hier rustig trouwens vanavond!
Mijn mail-man had griep, dus dat heerst kennelijk ook. Nou hoop ik niet dat het dat is, want hij was al een week ziek.
Mail-man gaat vroeg naar bed altijd. Dat is beter voor me dan de msn-man (let op het verschil he). Die komt op de meest onchristelijke tijden online en begint dan nog een gesprek ook.
Naja laat ik nou maar niet meteen hoteldebotel raken van de mail-man want dan gaat die straks ook weer zo tegenvallen.
Hij had op zijn profiel staan bij huisdieren dat ie kippen had en pony's. Moet toch eens vragen of dat serieus is...
Wat is het hier rustig trouwens vanavond!
vrijdag 27 mei 2011 om 23:43
Goed zo Panter dat je niet meer over je heen laat lopen.
Je hebt goed je best gedaan vandaag las ik, is ook best wel een werk alles regelen.
Heb je ook kinderen?
Ibi hoe oud is je neefje? Heb je het gezellig gehad met hem vandaag? Dikke van mij
Moon je nieuwe mailman is vast een boer met zijn kippen en pony's.
Heb jij je medicijnen wel gehad vandaag, daar kun je je ook raar van voelen
Je hebt goed je best gedaan vandaag las ik, is ook best wel een werk alles regelen.
Heb je ook kinderen?
Ibi hoe oud is je neefje? Heb je het gezellig gehad met hem vandaag? Dikke van mij
Moon je nieuwe mailman is vast een boer met zijn kippen en pony's.
Heb jij je medicijnen wel gehad vandaag, daar kun je je ook raar van voelen
zaterdag 28 mei 2011 om 00:18
Zal ik iets vertellen.... die mensen van het vrijwilligerswerk.... die liggen nu te slapen in een kartonnen doos.
Dat was de activiteit. Met nog wat dingen er omheen, maar toch.
Een kartonnen doos waar je niet eens languit in kan (ik heb er één geprobeerd). En zo lekker weer is t niet.
Beetje leedvermaak.
Dat was de activiteit. Met nog wat dingen er omheen, maar toch.
Een kartonnen doos waar je niet eens languit in kan (ik heb er één geprobeerd). En zo lekker weer is t niet.
Beetje leedvermaak.
zaterdag 28 mei 2011 om 00:50
Ik spui nog door yell-o-loog
Soms voel ik me gewoon zo alleen, en dan wil ik zo graag een arm om me heen. OF het gevoel hebben dat ik voor iemand bijzonder ben. Ik weet dondersgoed dat de wereld niet om mij draait, en dat mensen niet kunnen ruiken dat ik me kut voel maar soms wil je gewoon even vastgehouden wordne en dat iemand zegt dat het allemaal weer goedkomt.
Ik haat dat ellendige gevoel van binnen, zo leeg. waarom voel ik me zo, wanneer word ik weer normaal, wanneer ben ik weer leuk genoeg
Soms voel ik me gewoon zo alleen, en dan wil ik zo graag een arm om me heen. OF het gevoel hebben dat ik voor iemand bijzonder ben. Ik weet dondersgoed dat de wereld niet om mij draait, en dat mensen niet kunnen ruiken dat ik me kut voel maar soms wil je gewoon even vastgehouden wordne en dat iemand zegt dat het allemaal weer goedkomt.
Ik haat dat ellendige gevoel van binnen, zo leeg. waarom voel ik me zo, wanneer word ik weer normaal, wanneer ben ik weer leuk genoeg
zaterdag 28 mei 2011 om 00:55
Yellow, als je t leuk vind gaan we snel iets afspreken in Amsterdam. Ik ben geen lekkere hunk en ook niet iemand die heel snel knuffelt... maar het lijkt me echt bijzonder om je te ontmoeten.
Dat zeg ik niet tegen alle forummers, er zijn er maar een paar met wie ik 1 op 1 gemeet heb.
Maar voor mij ben je wel bijzonder en dat je me studieadvies geeft dat vind ik helemaal super.
t Is niet DE oplossing maar dan hebben we misschien een paar leuke uurtjes.
Dat zeg ik niet tegen alle forummers, er zijn er maar een paar met wie ik 1 op 1 gemeet heb.
Maar voor mij ben je wel bijzonder en dat je me studieadvies geeft dat vind ik helemaal super.
t Is niet DE oplossing maar dan hebben we misschien een paar leuke uurtjes.
zaterdag 28 mei 2011 om 00:59
quote:_yellowlove_ schreef op 28 mei 2011 @ 00:50:
Ik haat dat ellendige gevoel van binnen, zo leeg. waarom voel ik me zo, wanneer word ik weer normaal, wanneer ben ik weer leuk genoegOch arme schat. Wat ellendig dat je je zo voelt. Maar onthoud één ding: Je bent leuk genoeg. Je bent wie je bent, niets meer en niets minder. Je bent goed zoals je bent. Waar komen deze gedachten nu vandaan? Omdat de mooie wijven zich rond biebhunk scharen? Uiterlijk vertoon! Wat heb je eraan? Jij voelt je minder dan die meiden, maar wees je bewust van jouw authenticiteit. Zoals je hier overkomt: je bent zoooo leuk, lief, slim en bijzonder! Twijfel niet aan jezelf. Voor wie jouw bijzondere ik niet kan zien is jouw aandacht niet waard. Ozo!
Ik haat dat ellendige gevoel van binnen, zo leeg. waarom voel ik me zo, wanneer word ik weer normaal, wanneer ben ik weer leuk genoegOch arme schat. Wat ellendig dat je je zo voelt. Maar onthoud één ding: Je bent leuk genoeg. Je bent wie je bent, niets meer en niets minder. Je bent goed zoals je bent. Waar komen deze gedachten nu vandaan? Omdat de mooie wijven zich rond biebhunk scharen? Uiterlijk vertoon! Wat heb je eraan? Jij voelt je minder dan die meiden, maar wees je bewust van jouw authenticiteit. Zoals je hier overkomt: je bent zoooo leuk, lief, slim en bijzonder! Twijfel niet aan jezelf. Voor wie jouw bijzondere ik niet kan zien is jouw aandacht niet waard. Ozo!
zaterdag 28 mei 2011 om 01:16
Ik ga weer even in de luchtige modus. Ben het helemaal eens hoor, met Chat en Mika.
Ik kan niet slapen. Misschien niet zo gek want ik heb vanochtend heel lang geslapen en weinig gedaan.
En ik heb de hele tijd trek in van alles. Heb dus ook al van alles gegeten maar nu weer trek. Misschien toch nog ff boterham nemen dan, dat ik dan wel kan slapen.
Ik kan niet slapen. Misschien niet zo gek want ik heb vanochtend heel lang geslapen en weinig gedaan.
En ik heb de hele tijd trek in van alles. Heb dus ook al van alles gegeten maar nu weer trek. Misschien toch nog ff boterham nemen dan, dat ik dan wel kan slapen.
zaterdag 28 mei 2011 om 01:17
quote:mika65 schreef op 28 mei 2011 @ 01:13:
Chat je kunt het zo goed verwoorden, ik sluit me daarbij aan.
Yellow ik vind je een leuke meid hier op het forum, dikke
En het geeft toch niet als je een dag niet reageert? Gekkerd
Dank je mika
Wat doe jij nog zo laat op?
Van de zotte toch dat we hier midden in de nacht zitten.
Chat je kunt het zo goed verwoorden, ik sluit me daarbij aan.
Yellow ik vind je een leuke meid hier op het forum, dikke
En het geeft toch niet als je een dag niet reageert? Gekkerd
Dank je mika
Wat doe jij nog zo laat op?
Van de zotte toch dat we hier midden in de nacht zitten.
zaterdag 28 mei 2011 om 01:21
Ik probeer niet eens te slapen Moon. Ik kom 's avonds pas tot leven lijkt wel. Ben 'smorgens nooit te genieten. Dit is er in geslopen toen ik met werken gestopt ben. Niet dat ik nou echt lang uitslaap. Door de week sta ik om 8.30 op. Doe mijn ding, soms best druk overdag en het zou veel beter zijn om bijtijds naar bed te gaan, maar kan ook genieten van de stille uurtjes, lekker op het net, beetje surfen, beetje gamen, beetje forummen, dit is echt onstpanning voor me.
zaterdag 28 mei 2011 om 01:23
quote:mika65 schreef op 28 mei 2011 @ 01:20:
Ik was nog druk bezig met een spelletje. Ben altijd spelletjes aan het spelen
Daarom ben ik ook zo'n coole moeder , andere moeders spelen geen spelletjes. Althans niet die ik speel
*mezelf ff of de borst kloppen*
Hahaha ik ben ook een coole moeder. Jaren terug toen de kinderen nog klein waren kwamen er na schooltijd vriendjes mee. "Ik heb nog nooit een moeder gezien die achter de nintendo zit" was vaak het commentaar.
Nu 20 jaar later game't moeders nogsteeds. Speel nu World of Warcraft. Toch niet normaal als je 50 bent!
Ik was nog druk bezig met een spelletje. Ben altijd spelletjes aan het spelen
Daarom ben ik ook zo'n coole moeder , andere moeders spelen geen spelletjes. Althans niet die ik speel
*mezelf ff of de borst kloppen*
Hahaha ik ben ook een coole moeder. Jaren terug toen de kinderen nog klein waren kwamen er na schooltijd vriendjes mee. "Ik heb nog nooit een moeder gezien die achter de nintendo zit" was vaak het commentaar.
Nu 20 jaar later game't moeders nogsteeds. Speel nu World of Warcraft. Toch niet normaal als je 50 bent!