Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Volgens mij als Choco nu moest blazen mocht ze nog laaaang niet rijden
Heb dit een keer per jaar geloof ik Moon. En heb er weer volop van genoten

Oh ik was douchen he?
Ja jij was douchen.

En je stond in de file.

Ik ben al begonnen met t huishouden. Wat stapels papier aan t doorwerken waarvan t meeste bij t oud papier kan. De afwas voorgespoeld zodat ik zo kan gaan afwassen. Zal ook het fornuis weer eens schoonmaken.

Ben wel beter te pas dan gisteren. Wat voelde ik me raar toen.
Chiooc gek mens dat je er bent! Wel zeker weten dat je veilig auto kan rijden hè?

Zitten nu in de spido neefje is een videospel aan het doen waarbij hij kapitein is en hij mensen op moet halen. Is wel leuk zo.
Ik heb vriendin afgezegd hoor. Ik moet echt nog ff wachten! Pfff dit is wel echt heeeeeel lang geleden dat ik me zo voelde. Heb al een liter melk op en wil nog meer. Melk kick gewoon haha!
ben nog niet helemaal bijgelzen, reageer even op wat ik heb gelezen en wat er nu in me opkomt

Chat, mooi gezegd n.a.v Yellow's post, natuurlijk zo zou je het moeten zien; wie mij niet wilt /ziet staan is mijn aandacht ook niet waard. Dat is een van de vele motto's die ik mijzelf ook dagelijks probeer in te prenten. en: ik verdien beter, ik ben het waard net zo veel als iemand anders het waard is, dat soort dingen. Het is alleen soms heel moeilijk om het te laten doordringen, vooral op die momenten als je je gewoon hartstikke klote en leeg voelt, zoals Yellow omschrijft.

Wat ik nu probeer is mijn waardevolle ik weer terug te vinden (klinkt zweverig, weet ff niet hoe anders te verwoorden). Richten op je sterke punten en kwaliteiten, op wat je wel goed doet of aanpakt. Om je gevoel van eigenwaarde / 'ik tel ook mee' proberen weer wat op te krikken. Want niemand functioneert helemaal perfect en niet iedereen is een fotomodel. Bijv. dat ik nu doorzet in dit drama met ex, dat ik een hoop dingen heb geregeld nu, terwijl ik dacht dat lukt me nooit en ik kon het gewoon niet opbremgen eerst zo uitgeput dat ik was. Of, welke kwaliteiten heb ik die waardevol zijn.. bijv. een ander lief kunnen hebben, inlevingsvermogen, zorgzaam, mensen graag willen helpen die in de shit zitten, integer omgaan met informatie die mensen geven, relativeren en humor. En Yellow, jij hebt ook zoveel kwaliteiten!

Ik kan op zich goed alleen zijn (in het algemeen), al hoop ik toch altijd nog de ware eens tegen te komen. En het is ook het feit dat ik maar tegen dingen blijf aanlopen in het leven, steeds weer een terugval in functioneren, dan weer pieken en succes boeken, dan weer terug naar het nutteloos voelen en niet mee kunnen met de rest / het gevoel dat ik het allemaal niet bijhoud.

Mika, ik heb geen kinderen. Zou wel graag kinderen willen, maar ook daar twijfel ik aan, of ik dat zou kunnen 'handelen'. Omdat er te vaak periodes zijn geweest dat ik totaal niet functioneerde.

Heb nog niet alles bijgelzen en moet er zo weer vandoor.

Tot laters!

voor jullie!
Een aantal dingen die je schrijft zijn heel herkenbaar Panter.

Ik heb mijn keuken onder handen genomen. Eindelijk eens alle afwas weggewerkt. Er blijft bijna altijd wel iets staan en dan is mijn sop vies en denk ik: dat laatste komt andere keer wel.

Maar dat aanrechtje stond altijd wel iets, maar nu is het LEEG.

De rest van het huis is nog steeds een bende maar ik heb ff pauze.
Hee Moon, voel je je vandaag al wat beter? Of nog steeds de duizelingen? En goed ff pauzes nemen, idd luisteren, zul je, naar je lichaam!!

Tsja het blijft een gevecht, we zitten vast niet voor niets hier op dit topic! Maar het helpt wel om te lezen dat er nog meer van die gekken als ik rondlopen het schept n band, zak maa zeggen!

Ben net langs mn vader geweest, eea gepraat gezien hij de situatie ietswat onderschatte. Is ook moeilijk te begrijpen voor iemand die nooit in hetzelfde schuitje heeft gezeten. Maarja ik ben alweer gaar van dat gesprek. Gevoel dat ik me moet verdedigen, dat ik zo dom ben geweest weer ns verliefd ben geworden op de verkeerde. En dat ik er niet eerder uit ben gestapt. Ja dat weet ik, ik had er eerder uit moeten stappen maar was al zo ver heen dat ik geen kant op kon. Tja hoe leg je dat uit.. Het belangrijkste heb ik voor nu wel kunnen zeggen tegen mn vader, de rest komt later wel weer.

Choco hoe ist met de kater?

IBI nog gezellig bezig met je neefje?

Yellow hoe gaat het vandaag, heb je de boel wat kunnen laten bezinken?
Ja Panter, het gaat veel beter dan gisteren. Best veel gedaan al, niet meer duizelig. t Kwam misschien toch door de stress.

Baal er alleen van dat ik soms van die 'instortdagen' heb.

Lastig dat je vader het niet goed begrijpt, maar wel goed dat je toch hebt kunnen praten.

Het is hier een echte binnen-blijf-dat. Het regent ook eindelijk weer eens. Had me nog gedoucht en aangekleed zodat ik evt boodschappen kon doen (om niet weer hetzelfde te eten) maar blijf liever binnen. Eet wel weer hetzelfde

Was even wat papieren aan t uitzoeken, administratie enzo. Sommige dingen liggen al een half jaar op mn bureau. Heb ook sommige dingen wel afgehandeld maar niet eens goed gelezen, zie ik nu.

Hoe is het met iedereen? Hoop dat het een goed teken is dat het hier zo rustig is, dat iedereen vandaag een Leven heeft.
quote:Moonlight82 schreef op 28 mei 2011 @ 18:01:

Hoe is het met iedereen? Hoop dat het een goed teken is dat het hier zo rustig is, dat iedereen vandaag een Leven heeft.

ja volgens mij ook, misch maar n nieuw topic openen voor de mensen die geen leven hebben?

Ok gelukkig en fijn dat je wat dingen hebt kunnen doen ook! Herken dat, ik heb vaak ook dat ik - vooral papierwerk - veel te lang laat liggen zo suf!

Ik heb nog wat nuttigs gedaan vandaag, nog meer zooi uit huis weggegooit, dingen van vroeger ook die ik niet meer wil hebben. Ruimt lekker op.

liefs aan allemaal!
Hallo, ik was naar verjaardag van een vriendin, en haar kindje.

Ben even niet zo top. Wil gewoon slap bazelen denk ik niet toegeven dat het slechter gaat.
Oh nuttig Panter. Ik wil altijd veel te veel bewaren. Moet ook eens wat meer weggooien.

Nouja vandaag al redelijk bezig geweest dus.

Yellow, t mag allebei wat mij betreft. Slap bazelen mag, maar toegeven dat het slechter gaat ook
Mij maakt t ook allemaal niet uit hoor!! missch straks wel maar als het me niet zint dan trek ik me wel ff terug ;)
yellow, ik wil toch nog even het onderwerp 'taken' aankaarten. Wat heeft je doen besluiten geen taken meer te verdelen?

...of was je er gewoon op uitgekeken, kan ook natuurlijk..
Oh je hoeft je niet schuldig te voelen hoor Panter, maar ik kon niet meer goed inschatten of ik mensen nou echt belastte met de taken enzo.

Het was gewoon een grapje, niet bedoeld alsof ik de meesteres wilde zijn, en ik denk dat het anders overkwam.
Haha ik voel me ook niet meer schuldig, het was eigenlijk nu ook als grapje bedoeld
was eigenlijk stiekum nieuwschierig welke afgrijselijke taak ik nu weer zou krijgen....
Oh en chat, ik weet wel dat jij ouder bent , maar dat maakt mij helemaal niets uit hoor! Ik ben een oude ziel enzo, en jij gamed, dus ik ben waarschijnlijk nog ouder dan jij haha
Zullen we anders ophouden over de taken? Het was gewoon als grapje bedoeld echt waar, en sorry, en zoals ik al zei, ik zal het niet meer doen.
Doe wat goed voelt Yelloowtje. Als je er behoefte aan hebt om flink op het toetsenbord te rammelen moet je dat gewoon doen. Wij vinden niet snel iemand een zeur hoor..
o jammer dan zal ik het nooit te weten krijgen, die taak..

nee juist geen sorry, ik vond het wel grappig!

En Yellow ben jij een oude ziel, volgens mij zie ik alweer n overeenkomst.. ik voel me vaak ook oud, tegelijkertijd ook jeugdig maar te oud voor de snelheid/bewijscultuur van het ''nu", zoiets en nog wat v die dingen...
Hoe is het verder met iedereen?
Ik ben ingestort....

Na het eten toch nog een dip gekregen. Geeft niet hoor, heb geen verplichtingen vanavond dus lig nu te relaxen.
ik ga neefje ff naar bed schoppen vertel zo over mijn dag.
Kon ff niet reageren bij gebrek aan internet (nog op vakantie) maar wil jullie in ieder geval allemaal wat zon toesturen!

Nu ff bijlezen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven