Stalken?

28-05-2011 18:51 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer vinden jullie iets stalken?
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:39:

[...]

Als ik haar een keer tegenkomDus jij gaat elke dag die brief meenemen in de hoop dat je haar tegenkomt? En als je haar dan ziet, ga je niet zeggen dat je haar gezelschap altijd erg gezellig vond en vragen of ze eens samen wat wil drinken, maar de inmiddels verkreukte enveloppe uit je binnenzak/tas vissen en die haar overhandigen?
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:38:

[...]

Ik weet helemaal niet waar ze werkt.

Dus de rest van mijn vermoeden is wel correct.

Is ze van baan veranderd dan, dat je niet weet waar ze nu werkt? Zo niet, dan weet je wel degelijk waar ze werkt.
quote:borderwalk schreef op 28 mei 2011 @ 19:43:

[...]

Dus jij gaat elke dag die brief meenemen in de hoop dat je haar tegenkomt? En als je haar dan ziet, ga je niet zeggen dat je haar gezelschap altijd erg gezellig vond en vragen of ze eens samen wat wil drinken, maar de inmiddels verkreukte enveloppe uit je binnenzak/tas vissen en die haar overhandigen?

Maar laten we TO niet wijzer maken dan hij is. Het lijkt me niet de bedoeling dat dit soort gasten op ViFo z'n strategietjes komt aanscherpen.
quote:borderwalk schreef op 28 mei 2011 @ 19:43:

[...]

Dus jij gaat elke dag die brief meenemen in de hoop dat je haar tegenkomt? En als je haar dan ziet, ga je niet zeggen dat je haar gezelschap altijd erg gezellig vond en vragen of ze eens samen wat wil drinken, maar de inmiddels verkreukte enveloppe uit je binnenzak/tas vissen en die haar overhandigen?Of je kopieert hem 100 keer, als de een versleten is heb je nog een hele stapel nieuwe en een hele stapel enveloppen.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:49:

[...]

Of je kopieert hem 100 keer, als de een versleten is heb je nog een hele stapel nieuwe en een hele stapel enveloppen.Ik mis de smiley.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:42:

[...]

Dat is me eigenlijk niet duidelijk, als ze zou zeggen ik wil geen contact met je. Als ze zo tegen me zou zeggen ik wil geen contact met je, dan laat ik haar verder met rust.

Oke dan zou ik zeggen, hetzelfde als ik eerder schreef:

je wil n brief schrijven, maar hebt geen gegevens

best kansloos dan...?

zou zeggen ga door met je leven, zoals je zelf ook opperde

en mocht je die persoon nog tegenkomen dan spreek je diegene aan om eerst nader kennis te maken, kijk of ze contact wilt, of overhandig je alsnog de 'brief'
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 19:50:

[...]

Oke dan zou ik zeggen, hetzelfde als ik eerder schreef:

je wil n brief schrijven, maar hebt geen gegevens

best kansloos dan...?

zou zeggen ga door met je leven, zoals je zelf ook opperde

en mocht je die persoon nog tegenkomen dan spreek je diegene aan om eerst nader kennis te maken, kijk of ze contact wilt, of overhandig je alsnog de 'brief'We hebben veel contact gehad via haar werk.
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 19:50:

[...]

best kansloosDaar is alles in feite mee gezegd.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:40:

[...]

Andere volgens mij wel een keer, wat ik me kan herinneren.je weet toch zeker wel of iemand je ooit beschuldigd hebt van stalken ja of nee?
ja ja dat weten we nu wel, jullie hebben veel contact GEHAD via werk.

Jongen, je hebt het over nu, je weet niet of ze NU contact wilt etc.

We hebben je uitgelgd wat stalken is, ik zou zeggen, ik hoop dat je nu snapt wat stalken is.

Want hier spreekt een gestalke: een stalker richt enorme schade toe bij de gestalkte! Helaas begrijpen stalkers dat niet.

succes ermee
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 28 mei 2011 @ 19:54:

[...]

je weet toch zeker wel of iemand je ooit beschuldigd hebt van stalken ja of nee?Volgens mij zeiden ze, dat het er op leek.
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 19:56:

ja ja dat weten we nu wel, jullie hebben veel contact GEHAD via werk.

Jongen, je hebt het over nu, je weet niet of ze NU contact wilt etc.

We hebben je uitgelgd wat stalken is, ik zou zeggen, ik hoop dat je nu snapt wat stalken is.

Want hier spreekt een gestalke: een stalker richt enorme schade toe bij de gestalkte! Helaas begrijpen stalkers dat niet.

succes ermeeWat gebeurde er dan?
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:56:

[...]

Wat gebeurde er dan?

Wat er gebeurde? Bedoel je dat ik nu moet omschrijven wat stalken inhoudt?

..Die antwoorden zijn al gegeven, zie posts hierboven !
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 19:59:

[...]

Wat er gebeurde? Bedoel je dat ik nu moet omschrijven wat stalken inhoudt?

..Die antwoorden zijn al gegeven, zie posts hierboven !In jou geval op welke manier werd je dan gestalkt?
Op alle mogelijke manieren. Maar we hebben het hier over jou, en jij blijft maar afdwalen en om de vragen heendraaien.

Oja en de goeie adviezen hier daar luister je ook al niet naar... pffff kansloos idd.

Wens je veel succes kerel
@ano00,

Denk je niet, dat als ze interesse in jou had, dat dan allang had laten weten?
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 20:02:

Op alle mogelijke manieren. Maar we hebben het hier over jou, en jij blijft maar afdwalen en om de vragen heendraaien

Wens je veel succes kerel

Telefoontjes, dreigen, opzoeken op je werk???

Geen van deze dingen doe ik trouwens.
quote:batwom schreef op 28 mei 2011 @ 20:04:

@ano00,

Denk je niet, dat als ze interesse in jou had, dat dan allang had laten weten?Dat denk ik wel, maar ik ben denk ik zelf ook niet echt duidelijk geweest dat ik daarna ook contact wilde.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 20:04:

[...]

Geen van deze dingen doe ik trouwens.Kan niet eens want je weet niets van d'r.
quote:roosies schreef op 28 mei 2011 @ 19:41:

Je kent haar via het werk maar je weet niet waar ze werkt?Ik weet niet wat er verder daarna is gebeurd.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 20:04:

[...]

Geen van deze dingen doe ik trouwens.

Gelukkig dat je die dingen niet doet. Het antwoord op je vragen is reeds gegeven hierboven.

De vraag aan mij in welke vormen ik gestalkt word laat ik verder in het midden.
quote:borderwalk schreef op 28 mei 2011 @ 20:14:

[...]

Kan niet eens want je weet niets van d'r.Als zou ik het wel weten, wat niet zo is dan zou ik het ook niet doen.
quote:ano00 schreef op 28 mei 2011 @ 19:56:

[...]

Volgens mij zeiden ze, dat het er op leek.Volgens mij moet je de dame dan maar uit je hoofd zetten en met rust laten.
quote:panter308 schreef op 28 mei 2011 @ 20:15:

[...]

Gelukkig dat je die dingen niet doet. Het antwoord op je vragen is reeds gegeven hierboven.

De vraag aan mij in welke vormen ik gestalkt word laat ik verder in het midden.Maar je moet het wel kunnen onderbouwen.
quote:mamalief schreef op 28 mei 2011 @ 20:16:

[...]

Volgens mij moet je de dame dan maar uit je hoofd zetten en met rust laten.Exactly! Ga door met je leven (zoals je zelf ook eerder opperde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven