The Closer vs veamer/iets anders

29-05-2011 01:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste heb ik geen idee in welk seizoen/welke aflevering van The Closer we inmiddels zitten.

Vanavond gekeken, maar ja... net een 'to be continued aflevering' i.c.m. dat ik volgende week niet kan kijken. Me beetje georienteerd op veamer.nl (nog nooit iets van tv op laptop bekeken) en ik zie daar dingen van seizoen 5 staan terwijl we dacht ik in 6 of 7 zitten.

Wie weet hoe ik de aflevering van 4 juni niet hoef te missen?

Opnemen is geen optie want storing in dvd-recorder.
Op internet kijken

Ik heb alleen geen idee welke aflevering je wilt zien, anders kan ik het voor je opzoeken.
Hi yellow, die ik niet wil missen is die van zaterdag 4 juni en die avond ben ik niet thuis.

Kijk jij het zelf ook?
En ik ben echt een nitwit. Heb laatst voor het eerst iets op internet gevolgd (Ajax-FCT via rtvoost.nl), verder nog nooit
Nou thee dan koop je de dvdbox op www.amazon.com
Ik kijk het soms, vind het wel leuk , maar ik volg het niet echt
thnx! heb de link opgeslagen dus je kunt 'm weghalen al krijg je er volgens mij geen xxx voor

Normaal vind ik het niet erg een aflevering te missen maar met dubbele aflevering wil ik wel graag de ontknoping zien
Begrijp ik hahahah je wilt toch weten hoe het afloopt!

Slaap lekker voor straks!
Jij ook!

p.s. lees je graag en nee dat is niet om te slijmen qua dit advies
Gisteravond was Seizoen 6, aflevering 13: Living Proof: Part One
quote:verademuis schreef op 29 mei 2011 @ 06:24:

Gisteravond was Seizoen 6, aflevering 13: Living Proof: Part OneAh, dank je wel, dan kan ik wat gerichter zoeken (na) volgende week. Ben namelijk toch wel erg nieuwsgierig naar de afloop
Ah wat een lief berichtje van je thee, dankje. Ik vind jouw postings ook altijd attent overkomen

Heb je al gekeken?
probeer www.sidereel.com daar kun je veel buitenlandse series zien. elke serie is per seizoen en aflevering geordend, makkelijk te vinden. je doet dan search links en dan krijg je een heleboel links, waarvan megavideo het makkelijkst kijkt. je kunt dan alleen maar 70 minuten kijken en dan weer half uur wachten. zo volg ik, woon in buitenland, alles. ben met desperate housewives en 90210 al einde van seizoen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven