Parenclub, swingen: vragen, ervaringen etc. Deel 12

04-12-2010 19:49 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat deel 11 al ver boven de 3000 posts zit én ik niet het risico wil lopen dat we geen ervaringen meer kunnen neerzetten, heb ik de vrijheid genomen deeltje 12 te openen.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Mijn advies aan de huidige bezoekers is om vooral in het begin jullie ervaringen met diverse clubs te vertellen, maar ook de vragen te beantwoorden die veel gesteld worden.

Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden. Toevoeging: vanaf pag 9 tot en met 12 zijn een aantal posts uit deel 11 geplaatst.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen, vragen, ervaringen e.d. deel 11
quote:Doris01 schreef op 26 mei 2011 @ 23:53:

Nou, ik vind BGB Best lekker Hulp Verlenen anders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oké nou dan komt het vast goed, ben over het algemeen brutaal/spontaan genoeg. Spannend hoor!! 45 euro is niet duur voor All in. Jammer dat het wel ver rijden is.Mss een Hotelletje bij boeken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 mei 2011 @ 23:18:

[...]

Op een erotisch dansfeest wordt er geen gelegenheid geboden om van bil te gaan.

Geen erotische ruimtes, geen condooms, geen douches, geen handdoeken, etc.

Ook dat is niet eens waar, o[p heel wat feesten is er gelegenheid wat te doen, (darkrooms of ook erotische ruimtes).

het niet willen meegaan van stellen in de club had vaak niets te maken met de aantrekkelijkheid dat ze daarom weigeren, ook in dit topic is toch herhaaldelijk verteld dat stellen naar de fun wilde gaan maar niet met de bedoeling ook wat met anderen te doen.

Die tendens is zo doorgevoerd dat dit dus in de loop der jaren de sfeer heeft veranderd. Veel stellen geven echt zelf aan (hier op het topic en in de club) dat ze niet gaan om iets te doen met een ander stel.

Of het was hooguit vrouw met vrouw.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:Sexy4u4 schreef op 24 mei 2011 @ 23:31:

Wat ik wel opvallend vind, is dat je het allemaal eerst niks leek, niets voor mij, zeg je nog, en je later toch helemaal laat gaan. Beetje tegenstrijdig komt het over, maar misschien moest je gewoon even een knop omzetten.

Ik voelde me juist behoorlijk op mijn plek al vanaf het begin. Tuurlijk zijn al die sexende mensen boven soms iets teveel van het goede, maar de sfeer vind ik top.

De sexende mensen vond ik prima Het wond me alleen niet echt op, was denk ik ook gewoon nog echt afwachtend. Ik zat gewoon echt nog teveel in mijn hoofd. Ook daarna heb ik me trouwens niet echt 'laten gaan' .Ik zat nog steeds in mijn hoofd, vond het wel heel erg leuk dat het gebeurde en was er echt helemaal oké mee alleen opwinding was nog niet op z'n top. Lichamelijk werkte t allemaal wel mee hoor maar ik weet hoe ik me kan voelen, gewoon helemaal van de wereld, en dat was nog niet zo.

Heb al weer zin om nog een keer te gaan en gaat vast allemaal goed komen.
Een weekje later (na bezoek ad Fun voor de 1e keer) vind ik het best jammer dat we met één van de stellen niet wat langer nagepraat hebben. Ik vond dat best een gek moment.We hebben met dat stel wel samen gedoucht en toen natuurlijk ook gekletst (en ons voorgesteld ;)). Toen we allemaal bijna onze lingerie weer aan hadden, heb ik zelf gezegd: wij gaan alvast wat drinken. Toen zagen we ze bij de bar nog even en zeiden zij: wij gaan wat eten. Ik vond het toen wel prima, wilde met mijn man napraten etc en we zijn toen weg gegaan. Nu denk ik: toch jammer, was echt een leuk stel en nu zien we ze waarschijnlijk niet meer.

Denk dat zij in ons hoofd wel bijzonder blijven, de 2 stelletjes die onze eerste keer waren.

Nog heel wat anders, ik lees hierboven regelmatig over het kritisch zijn op met wie je wat doet. En dat vind ik eigenlijk verstandelijk ook wel logisch. Tegelijkertijd was er bij onze ervaring 1 iemand bij die ik zelf niet uitgekozen zou hebben maar terwijl het allemaal aan de gang was, heeft me dat niet dwars gezeten, heb me er niet door laten tegenhouden. Mijn man vond het wel wat minder achteraf maar ik vond die persoon verder wel en sympathieke uitstraling hebben en kon er wel mee omgaan. Hoe is dat voor jullie?
Zeker jammer dat je zo'n stel dan niet meer ziet, al kun je ze gemakkelijk nog eens tegen komen, als het regelmatige fungangers zijn.

Hoezo vond je man het wat minder achteraf? Omdat jij die man niet zo vond of vond hij dat? Je vond zijn uiterlijk niet zo dus bedoel je. Ik heb dat ook wel vaker, maar probeer iemand wel beetje te leren kennen door een gesprekje en of iemand idd er sympathiek uitziet, niet arrogant oid. Je kunt wel hele hoge eisen hebben qua uiterlijk, maar ik vind het belangrijker dat iemand respect voor me heeft, en geen rare dingen doet.

Zoals jullie hebben wij trouwens nog nooit gedaan, wij ontmoeten liever stellen eerst beneden aan de bar, maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk.
quote:Sexy4u4 schreef op 27 mei 2011 @ 19:53:

Hoezo vond je man het wat minder achteraf? Omdat jij die man niet zo vond of vond hij dat? Je vond zijn uiterlijk niet zo dus bedoel je. Ik heb dat ook wel vaker, maar probeer iemand wel beetje te leren kennen door een gesprekje en of iemand idd er sympathiek uitziet, niet arrogant oid. Je kunt wel hele hoge eisen hebben qua uiterlijk, maar ik vind het belangrijker dat iemand respect voor me heeft, en geen rare dingen doet.

Zoals jullie hebben wij trouwens nog nooit gedaan, wij ontmoeten liever stellen eerst beneden aan de bar, maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk.

Achteraf vond hij één van de 4 anderen niet zo aantrekkelijk en vond t soort van jammer dat hij daar dan toch in mee was gegaan. Tegelijkertijd vond ook hij het een super ervaring, het is allemaal wat dubbel zo'n eerste keer en ook best lastig te verwoorden.

Ik vind dat uiterlijk verhaal dus ook, het is zeker belangrijk maar niet het belangrijkste, uitstraling, betrouwbaar gevoel geven doet dus heel veel want ondanks dat ik uiterlijk dus niet meteen aantrekkelijk vond, stond het me absoluut niet tegen.

Ik had vooraf ook gedacht dat we mensen beneden zouden ontmoeten maar denk dat dit voor de 1e keer heel goed uitkwam Anders had het een hele andere avond geweest dan nu.
Hoi allemaal,

Na een hele tijd hier gelezen te hebben en veel bruikbare informatie hier gevonden te hebben willen wij ons ook even voorstellen.

wij, man (37) en vrouw (31) hebben sinds kort ook het fenomeen parenclub ondekt. Inmiddels zijn we al in verschillende clubs geweest o.a. fata, mystique, dolce vita en VIP swingerclub in Nettetal (D).

Hier hebben we leuke, mooie, zwoele en erotische ervaringen gehad samen maar ook inmiddels met anderen (zij).

Nu willen we volgende week een lang weekend naar de Fun & Joy in Allenbach (D).

Zijn er misschien mensen hier die er al eens geweest zijn?

Graag zouden wij jullie ervaringen en of tips horen.

Groetjes,

Jandt
@ SexNJazz

In de Fun lopen echt genoeg gigolo's rond op zo'n avond hoor, en dan niet alleen maar aan het begin van de avond. Er zijn verschillende soorten types. Wat donkere mannen. Wat meer 'slick Rick' types en wat meer jongensachtige types. Voor elk wat wils

@ Ecogirl

Als je een stel meteen in een 'aktie-ruimte' ontmoet, dan is het ook niet vanzelfsprekend dat je daarna nog samen gezellig wat gaan drinken na afloop. (Vind ik ook wel een beetje jammer). Er zijn ook/(veel?) stellen die juist het 'anonieme' van een parenclub fijn vinden, lijkt me, en dan bv. niet bang zijn dat er bij de partnerruil evt. meer gevoelens gaan kijken. Anders ga je misschien meer de richting van polyamorie op...

Ik heb het wel eens gedaan, maar ik vond het vaak wel een beetje ongemakkelijk. Raak je dan bij de drankjes achteraf nog iemand van het andere stel aan ? Of is het puur 'het ene stel' drinkt wat met 'het andere stel' ? Als je aan de bar zit, of op een sofa, dan zitten er met stel-stel toch twee partners aan de uiteindelijk een beetje remi te wezen, als de stellen naast elkaar zitten... Maar misschien heb ik natuurlijk andere ervaringen dan de rest hier
@miyagi75 eigenlijk niet zo over nagedacht als jij het beschrijft, maar wel logisch inderdaad. Heb nog veel te leren

En waarom doe mijn ava het nou niet :(
Ik vond het achteraf drinken altijd een prettige afsluiting, en natuurlijk raak je elkaar dn ook nog even aan, een soort naspel. Heb je net liggen sexen en nu ineens weer ongemakkelijk tegenover elkaar? DAT zou mij een heel vervelend gevoel geven.

Ik mag toch hopen dat je elkaar ook letterlijk wat nader bent gekomen en je nog wat aanhalig bent maar niet meer sexgericht (dus weer een voorspel)

Het remigevoel ken ik ook niet, of de mannen stonden wat achter of tegenover de dames of in een kring en in geval jij beschrijft buigen de uiterste wat meer naar voren om ook het gesprek te kunnen volgen.

Soms heb je echter ook dt stellen het nog even samen af willen maken of die mee willen doen met andere stellen, die er nog niet genoeg van hebben en dan ga je gewoon met je partner samen douchen en wat drinken.
Hoe doen jullie het eigenlijk met voorstellen en namen? Als ik mijn naam en die van mijn man geef, dan is het heel eenvoudig googlen, die combinatie is er echt niet nog een keer. Wij hebben er dus voor gekozen om voor mijn man een andere naam te gebruiken.
Je kan een afkorting gebruiken of juist de uitgebreide vorm. Dan lieg je technisch niet. Of een doopnaam / 2e naam gebruiken.
ja dat kan als jullie inderdaad zo makkelijk te vinden zijn, maar ht zou het voor mij lastig maken om me ineens anders te noemen en dat gaat ook vast een keer fout als jij je man in bijzijn van een stel bij de echte voornaam noemt.

Je bent er allemaal voor hetzelfde, wat heeft die persoon eraan jullie daar mee te belasten? Zouden ze dat zelf waarderen? Ik denk dus dat veel mensen het net als jullie in de club willen laten en dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn.

Onder gelijkgestemde is het gevaar minder groot dan herkenning hier op het forum, het meest te vrezen heb je van mensen die het niet begrijpen of die denken dat er wat te halen is bij je (verkoop aan roddelbladen)

Bewaak hier maar je info, vertel niet te veel dagelijkse dingen di eje ook aan collegas verteld, praat niet over een recente vakantie, je kind die een gevallen is en gips moet dragen, je baan bv en hou je leeftijd wat vaag.

Ik vraag me af wie er belang bij heeft op jullie naam te gaan googlen na een avondje fun.

Ik zelf had nog wel eens moeite me de namen later nog te herinneren laat staan dat ik ze hoefde op te zoeken.

Wil je voorkomen dat men het doet omdat je zo leuk bent, ga dan met een prifiel op een swingerssite als sdc staan, dan kun je de stellen aangeven datje onder die naam een profiel hebt op deze of andere site;s (sdc is wel de grootste en daar zijn de meeste swingers lid van dus ook meer mensen die kunnen kijken op deze site)

Met dit terug kunen vinden kun je al voorkomen dat men hoeft te gaan zoeken op je naam als ze weten dat ze eenvoudig via sdc je kunnen bereiken voor een mail of evt volgende keer afspreken.
quote:doddie schreef op 28 mei 2011 @ 21:31:

ja dat kan als jullie inderdaad zo makkelijk te vinden zijn, maar ht zou het voor mij lastig maken om me ineens anders te noemen en dat gaat ook vast een keer fout als jij je man in bijzijn van een stel bij de echte voornaam noemt.

Je bent er allemaal voor hetzelfde, wat heeft die persoon eraan jullie daar mee te belasten? Zouden ze dat zelf waarderen? Ik denk dus dat veel mensen het net als jullie in de club willen laten en dat je daar niet zo bang voor hoeft te zijn.

Zat ik ook al te denken ja. Wat boeit dat nou?

Wij kwamen de streetdanceleraar van onze kids tegen bij de Fun. Heel even slik je dan maar vervolgens denk je: 'Hij is hier toch ook?'.

Schept juist een band ;)
Zou het ook niet erg vinden om bekenden tegen te komen. Vind het wel een ongemakkelijk idee dat als men ons zou googlen dat dan adres etc ook bekend is. Voor mij is dat eigenlijk de hoofdreden.
En dan?
@llekkerbelangrijk het gaat niet over praktische redenen of gevolgen, het geeft mij een ongemakkelijk gevoel.
Dus wel met anderen rondneuken maar het eigenlijk niet willen weten? Zoiets?
@lllekkerbelangrijk mijn uitleg richting jou stopt hier nu. Respect voor elkaars ideeën is voor mij belangrijk en wij zien dit blijkbaar anders.
ecogirl ik denk dat je altijd uit moet kijken dat wat je op internet zet, het feit dat jullie bijzondere namen hebben en met naam en adres op internet staat maakt je kwetsbaar, wat je ook gaat doen.

Om eerdere redenen vraag ik me af wat die parenclub bezoeker er mee zou moeten, rotte appelen heb je altijd natuurlijk maar zolang je niet beroemd bent en er niet veel geld bij je te halen is denk ik dat het grotendeel daar toch amper in is geinteresseerd.

Ik zou dan kiezen voor een verkorting van je naam, iets verbasteren, als het jullie een prettig gevoel geeft.
Hallo allemaal,

Ik kom hier ook maar even inbreken. Afgelopen vrijdag zijn wij voor het eerst naar de Fun geweest. Heb het erg naar mijn zin gehad en wil eigenlijk de volgende keer alweer plannen. Tegen de verwachting in ook niet 1 keer jaloers geweest gelukkig:)

Wat mij wel tegenviel was een aantal mannen die willen "kroelen" en in je nek staan te hijgen en eentje die zelfs niet op wilde houden terwijl ik een hand had weggeduwd. En verder een aantal keren meegemaakt dat mensen het wel toelieten dat ik iets bij hun deed, maar vervolgens niets terug deden. Hebben anderen dit ook meegemaakt?

Groetjes van Evelyn
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Wij gebruiken altijd onze echte namen, welke er in deze combinatie ook echt maar 1 te vinden is.

Kan er niet mee zitten, al gaan ze ons googelen, en dan? Wat zouden ze er mee kunnen of willen?

We hebben wel eens contact gelegd met een stel op SDC, waarmee we later afspraken in de Fun. leuke mensen, leuk gesprek, totdat hij haar ineens bij een andere naam noemde.

Ik zei huh? tegen wie had je het nou? Eeh ja, we werken met schuilnamen... Nou, dat werk dus niet echt als je die niet eens kunt onthouden.

Ik vond het een afknapper en weinig vertrouwen wekkend en een beetje kinderachtig ook.
Evelyn,

Met mannen heb ik het nooit meegemaakt dat ze zich bleven opdringen nadat ik een toenaderingspoging had afgekapt.

Wel een tijdje geleden met een vrouw. Zij en haar vriend wilden heel graag met ons naar boven, nou prima, maar ik vond haar niet zo leuk. Verder geen probleem want ik vond haar man wel leuk en mijn man vond haar wel leuk.

Ik had vantevoren wel aangegeven dat ik niks met haar wilde (terwijl ik het anders wel erg lekker vind met een vrouw). Tot 3! keer toe heeft ze toch geprobeerd om met me te zoenen en me aan te raken op plaatsen waar ik dat niet wilde.

Niet tof om zoiets mee te maken.

Wij gaan overigens altijd op zaterdag of zondag, dus het vrijdagavond publiek kan ik niet echt iets over zeggen.
quote:toujourssourire schreef op 29 mei 2011 @ 16:58:

Ik vond het een afknapper en weinig vertrouwen wekkend en een beetje kinderachtig ook.Vanuit zo'n gevoel kwam mijn (mss. iets te felle) reactie op ecogirl ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven