Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Pfffff, wat zullen we eens gaan doen? Goeie vraag! Was van alles van plan. Maar hier ook zeer brakke nacht. Vito natuurlijk. En nu heeft Tony echt een groots ochtendhumeur. Blegh!
Loretta is De Mol. Punt.
Sjees wat heb ik brak geslapen zeg. Vannacht nog ff liggen neuken, want man wilde zijn zaad verversen, prima hoor. Dus maar een leger verse meuk klaar gelegd. Ligt daarna heerlijk te knorren en ik aan het plafondstaren. Ben dus maar weer ff gaan forummen.

Toch in slaap gevallen en gedroomd dat de IUI niet doorging. Tuurlijk hou je dat gevoel dan de hele dag. Dus koffie in de ogen en maar gaan vandaag.

Waarom ken je niet naar muh avvie kijken Inad? Omdat je weet wat eronder hangt? hahahaha

Sjees morgen zijn we de 1e. Potje met meuk MOET om 8 uur daar zijn. Zo romantisch aan de keukentafel.

Vandaag geen huishouden. Heb geen ruk zin.
Hoppaaaaa en ook hier is de diarree bij moeder en dochter gearriveerd. Hij's fijn.

Moest wel lachen om Kess 'misschien lijkt hij meer op zijn vader dan je denkt'. Wel sneu dat het niet zo lekker gaat met peuterspelen van Raketje.
ow lekker aan de race Star? Wie wint er?
Whoehaha Moon, wat omschrijf je het toch altijd lekker plastisch.
Goed, dan dus we dus collectief helemaal niks vandaag. Gezellig.

Rot, zo;n droom zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Mooncatcher schreef op 17 januari 2008 @ 10:13:

ow lekker aan de race Star? Wie wint er?

Inad en Chica

Of Vish en Nemo, die zijn er ook heel goed in.
Cross met Star. Jij doet dus ook lekker mee met niksdoen vandaag?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik moet eigenlijk wel even naar de winkel Immodium halen
En stofzuigen. Ligt halve hond in de gang. Geen zin. Is ook echt niksdoenerig weer hier.
Sorry dat krijg je als je veel met plastische mensen omgaat, alleen noemen die het gemeenschap, maar dan moet ik weer aan een sekte denken dus dan maar het hondje bij zijn staartje nemen. En trouwens zo'n IUI is plastisch. Zeker als je om half 8 zo'n potje staat te vullen.

Mijn niet aansteken, kan bruine kledder nu niet hebben.
geroosterd brood....heel erg geroosterd brood, met zwarte randjes. Kool helpt tegen diarree.
Kan ik net zo goed Norit halen
das niet lekker, ik vind geroosterd brood lekker, dan met boter zodat het brood verzadigd is met boter. Lekkerrrrrrr ga ik zo ff doen.
Onze kat heette vroeger Norit
Of de openhaardla leegeten. Dat scheelt ook weer schoonmaken.
Loretta is De Mol. Punt.
en als je die niet hebt?
Ehm....dan eet je die van de buren leeg?
Loretta is De Mol. Punt.
allemaal dezelfde huizen dus geen haard hahahaha

ik vind het topic april 2008 stom.
Dan vrees ik dat ik een eind moet lopen. Hier alleen nephaarden vrees ik.

Ik ga lekker een beschuitje met boter nemen en dan in mijn thee dopen. Lekker ranzig
nou pak maar een luier dan hahahaha.
Nou, ik zou zeggen, kom hier lekker een koolbek halen. Mijn haard is jullie haard.
Loretta is De Mol. Punt.
Whaha ik moet lachen om jullie!

Inad ouwe Draagoek Getuige

Hier drugs enzo maar ik heb nog wel even tijd weten te vinden om m`n snor te harsen Nu weer verder als kip zonder kop, heb niet echt het idee dat ik iets contsructiefs doe ofzo. Maar utkomtvastwelweergoed.

voor Raketje en alle Racers en ons TopicEi
Moet ik mezelf als dat Ei rekenen?
Trouwens vraag..... hoe maak ik water te drinken? Vind water zoooooooo vies. Maar als ik er limo doorheen gooi dan is het ook niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven