Vader op de momd kussen...

30-05-2011 12:16 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat in jullie ogen normaal?

Zag net een fragment van een oude aflevering van Vakantieliefdes, zij kuste haar vader op de mond en hij vond het niet normaal, dat maakte dus dat zij van mening was dat hij niet goed bij zn hoofd was.

Vandaar dat ik me afvroeg, wat vinden jullie?

Ik vind het namelijk zelf errug raar en moet er écht niet aan denken!
Ik kus mijn vader regelmatig op zijn mond. Is al heel lang zo en het is voor mij een teken van genegenheid tussen hem en mij. Mijn moeder is niet zo kusserig, die slaat het hele zoengedeelte vaak over. Behalve bij mijn neefjes, daar voelt ze zich prettiger bij.

Ook mijn beste vriendin krijgt regelmatig een zoen op haar mond. Heeft met een zelfde soort genegenheid en bijzondere band tussen haar en mij te maken.

Het zal ongetwijfeld te maken hebben met wat je gewend bent of niet. Wat mij betreft moet iedereen doen waar hij of zij zich prettig bij voelt.
Wij kussen elkander uitsluitend op de mond.

Eerst bij de ouders, nu bij de kinderen, heerlijk!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Nikki34 schreef op 30 mei 2011 @ 13:15:

[...]

Haha, wellicht! Tilde jouw ex vrouwen ook op als ie ze zag?

Alleen als je (zoals ik bij mijn ex) zeker weet dat er meer achter schuilt zeg ik er wat van. Maar dat is een heel ander gebeuren dan wat hier besproken wordt, dat is gewoon normale genegenheid en dat moet wat mij betreft iedereen zelf weten ookal doe ik het zelf niet.Dat deed ie dan weer niet! Bij mijn ex zat er ook niks achter, bij hun was dat blijkbaar allemaal normaal. Zo heb ik dat dan weer niet, als ik een bekende zie(lees:goede bekende, niet een vage kennis) zoen ik die 3 keer op de wang.
Oh ja, mijn kinderen kus ik ook gewoon op de mond (hoewel mijn zoontje (6 jaar) dat niet altijd meer wil, dan word het een kleintje op de wang)
Je steekt je tong er toch niet in?
Misschien sommige mensen wel dat vind ik dan weer niet normaal
Ik kan me niet herinneren dat mijn ouders me ooit op de mond hebben gezoend. Ik wist niet dat dit zoveel gebeurde.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Mijn man kustte zijn zus&moeder vroeger ook op de mond,ik vond dat heel ongepast en sindsdien doet hij dat niet meer.

Hij vond het de normaalste zaak van de wereld.

Mijn eigen zoon kus ik ook op de mond,maar die is 6 denk niet dat hij dat over 10 jaar nog wil.
quote:Scuba schreef op 30 mei 2011 @ 13:05:

Sterker nog, schaf die drie zoenen op de wang maar helemaal af. Maak er gewoon 1 van, scheelt een hoop tijd
In het kader van het mooie weer en daarbij een grote gezelligheidsfactor een voor iedereen.

Zo, die hebben jullie te pakken.
quote:sandy1974 schreef op 30 mei 2011 @ 13:46:

Mijn man kustte zijn zus&moeder vroeger ook op de mond,ik vond dat heel ongepast en sindsdien doet hij dat niet meer.

Mijn eigen zoon kus ik ook op de mond,maar die is 6 denk niet dat hij dat over 10 jaar nog wil.Ik moet het even kwijt, sorry. Maar omdat jij het niet normaal vind doet hij dat niet meer?
Misschien dat het idd per regio verschilt en dan natuurlijk ook aan de ouder, en de band met de ouder.

Sta er van te kijken dat het zoveel gebeurt, had ik niet verwacht.

Dat ik zei dat ik het errug raar vind, was niet bedoelt als veroordeling, zie nu wel dat het wel zo overkomt.

Uiteraard moet een ieder dat doen waar hij/zij zich goed bij voelt...

Mijn eigen zoon kus ik ook op de mond,maar die is 6 denk niet dat hij dat over 10 jaar nog wil.Dat had ik als moeder nooit geaccepteerd. Je houdt je frustraties maar lekker bij je.
quote:missmiller schreef op 30 mei 2011 @ 13:56:

Misschien dat het idd per regio verschilt en dan natuurlijk ook aan de ouder, en de band met de ouder.

Sta er van te kijken dat het zoveel gebeurt, had ik niet verwacht.

Dat ik zei dat ik het errug raar vind, was niet bedoelt als veroordeling, zie nu wel dat het wel zo overkomt.

Uiteraard moet een ieder dat doen waar hij/zij zich goed bij voelt...Ach wat de één raar vind, vind de ander normaal en andersom :-) Zolang we elkaar maar in waarde laten toch?

Mijn eigen zoon kus ik ook op de mond,maar die is 6 denk niet dat hij dat over 10 jaar nog wil.Nee over 10 jaar krijgt ie een vriendinnetje die dat ongepast vindt en dan doet hij dat niet meer... ook al vindt ie hetzelf de normaalste zaak van de wereld..
Mijn man zoent zijn moeder op de mond, ik vind dat schattig en lief. Een teder gebaar naar elkaar.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 30 mei 2011 @ 12:36:

Ik denk dat als je het van kleins af aan gewend bent, dat er inderdaad niets raar aan is.Ik ben het niet van kleins af aan gewend, sowieso weinig fysieke aanhankelijkheid. Alleen met mijn zusjes altijd juist wel heel kroelerig, tegen elkaar hangen, zoen geven als je thuiskomt/weggaat. Uiteindelijk kwamen mijn ouders ermee dat ze dat toch ook wel graag wilden
Ik kan me überhaupt niet herinneren dat ik mijn ouders kuste, zal niet meer gebeurd zijn sinds ik een jaar of 4, 5 was .....

Ik was van de week op een bruiloft en was verbaasd dat (zelfs vreemde!) mannen en vrouwen elkaar kusten en zelfs mannen die mannen kusten!!! In mijn omgeving is kussen echt een vrouwending. De mannen die ik ken geven elkaar een hand, als ze elkaar écht goed kennen een joviale klap op de rug of schouder ...
Ik kus mijn ouders en broertje ook op hun mond, net als mijn oma. Ook de neefjes van mijn vriend strooien met kusjes op de mond, die kleintjes vinden dat de normaalste zaak van de wereld.
Vind dat heel raar..
quote:mama_lein schreef op 30 mei 2011 @ 13:01:

[...]

Hebben wij dezelfde ex? mijn ex deed dat namelijk ook altijd...zwaar irritant!Hier nog zo'n ex.. vond het ook helemaal niks, ha ha! Straks is het echt dezelfde
Ik zoen mijn moeder gewoon op d'r mond, niet op dezelfde manier als dat haar vriend dat doet natuurlijk Maar gewoon, een subtiele kus.

V.w.b. de kinderen laat ik het helemaal van hun afhangen. Mijn dochtertje (8) heeft er zelf een vast ritueel omheen bedacht en dat doen we al zo lang als ik me kan herinneren, maar gewoon een subtiele kus op d'r mond dus. Doet ze bij d'r moeder ook. Mijn zoon (10) kust me af en toe, maar vaak kussen we elkaars voorhoofd. Geen idee waarom dat verschilt maar hij doet het zo en ik pas me aan.
Niets raars aan. Ik doe het zelf niet, maar mijn nichtjes wel bij hun ouders bijvoorbeeld.

Je hond zoenen, dát vind ik pas raar (totaal off-topic).
quote:LilStar schreef op 30 mei 2011 @ 17:04:

Je hond zoenen, dát vind ik pas raar (totaal off-topic).Ik niet, geef haar altijd kusjes op haar leuke dropneusje .
Ik kus mijn vader ook gewoon op zijn mond. Vind het ook normaal, ben het zo gewend. Maar ik vind het ook niet raar als mensen dat niet doen, ieder zijn ding toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven