Vader op de momd kussen...

30-05-2011 12:16 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat in jullie ogen normaal?

Zag net een fragment van een oude aflevering van Vakantieliefdes, zij kuste haar vader op de mond en hij vond het niet normaal, dat maakte dus dat zij van mening was dat hij niet goed bij zn hoofd was.

Vandaar dat ik me afvroeg, wat vinden jullie?

Ik vind het namelijk zelf errug raar en moet er écht niet aan denken!
Ik kus mijn vader ook op zn mond.. Is gewoon bij ons! Altijd zo geweest en zal ook zo blijven. Ik ben nu 22, maar heb het nooit vreemd gevonden.

Hij is,samen met broertje en vriend, de enige man die ooit een kus op de mond krijgt van mij.
Waar heeft hij zijn momd zitten? Dat vind ik wel belangrijk om te weten voordat ik deze vraag ga beantwoorden.
In mijn ogen is het niet normaal.
Ik doe dat niet, maar als dat iemand z'n gewoonte zou ik dat ook heel normaal vinden.
Als je de moNd bedoelt, dan vind ik het normaal. Ik kus mijn vader mijn hele leven al op z'n mond. Mijn moeder en broertje/zusje trouwens ook. Zie het probleem echt niet.....
Snap wat je zegt Chantilly...

En jij bent echt een waus Waus? Hoe grappig?
Ik heb die aflevering ook gezien. Ik vond reacties van beide begrijpelijk enerzijds en ook beetje overtrokken anderzijds.

Zelf moet ik er niet aan denken, bij zoenen anders dan mijn Lief is het 3 'wangzoenen'.
Waarom is dat raar?
Snap alleen niet (zie het nu pas) waarom dit bij psyche staat en niet bij entertainment zoals alle topics over tv programma's.
waarom is dat niet normaal?
quote:missmiller schreef op 30 mei 2011 @ 12:20:

Snap wat je zegt Chantilly...

En jij bent echt een waus Waus? Hoe grappig?

Joh, je kunt toch wel tegen een grapje

OT, ik weet het eigenlijk niet.. Kussen jullie je zoon ook op de mond als moeder? Ik niet, in ieder geval.
Hier doet dochterlief dat ook, bij mama en bij mij, is helemaal niets geks aan (vinden wij dan). Dat is zo gegroeid vanaf dat ze een ukkie was (en er zal best een tijd komen dat ze het stom vind, hoor )
Ik snap ook niet wat daar raar aan is, ik zoen mijn ouders gewoon op de mond. Mijn dochter zoen ik ook op haar mond en als ik een zoon had gehad, deed ik dat ook. Waarom is dat raar?
Een kus op de mond van je vader is normaal ,ja dus.

Het is toch geen tongzoen dus snap het probleem niet!
Da's toch gewoon wat je van jongs af aan gewend bent? 't zijn je ouders hoor, niet je leraar ofzo...
.
Het is eerder raar om er iets bij te bedenken wat niet aan de orde is. Het is gewoon een daad van genegenheid en absoluut gewoon.
Hey Janna, wat heb jij een leuke naam
Ik vind dit net zoiets als je ouders bloot zien, sommige ouders lopen gewoon in hun blootje door het huis (als ze bijvoorbeeld net uit de douche komen, niet de hele dag denk ik), anderen doen dat niet, en doen bijvoorbeeld de badkamerdeur altijd achter zich dicht.
Onze badkamerdeur zit nooit op slot, mijn dochter mag ons gewoon naakt zien. Vind ik ook heel normaal.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 30 mei 2011 @ 12:25:

[...]

OT, ik weet het eigenlijk niet.. Kussen jullie je zoon ook op de mond als moeder? Ik niet, in ieder geval.Ja, ik hier wel. Zoon is nog maar 7, dat wle. Maar ik zoen mijn vader en moeder ook op de mond. En mijn broertjes doen dat ook. Gewoon een kus als je elkaar een tijdje niet hebt gezien. Had ook op de wang kunnen zijn, maar is vanaf kinds af aqan zo gegroeid. Niks raars aan.
Ik doe het ook, mijn vriend vindt dat heel raar. Maar bij ons thuis is het gewoon normaal en gewoonte.
quote:Mundy schreef op 30 mei 2011 @ 12:29:

Hey Janna, wat heb jij een leuke naam
Ik denk dat als je het van kleins af aan gewend bent, dat er inderdaad niets raar aan is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven