Zag net een fragment van een oude aflevering van Vakantieliefdes, zij kuste haar vader op de mond en hij vond het niet normaal, dat maakte dus dat zij van mening was dat hij niet goed bij zn hoofd was.
Vandaar dat ik me afvroeg, wat vinden jullie?
Ik vind het namelijk zelf errug raar en moet er écht niet aan denken!
Anoniem_100594
maandag 30 mei 2011 om 12:17
Ik kus mijn vader ook op zn mond.. Is gewoon bij ons! Altijd zo geweest en zal ook zo blijven. Ik ben nu 22, maar heb het nooit vreemd gevonden.
Hij is,samen met broertje en vriend, de enige man die ooit een kus op de mond krijgt van mij.
Anoniem_118548
maandag 30 mei 2011 om 12:18
Waar heeft hij zijn momd zitten? Dat vind ik wel belangrijk om te weten voordat ik deze vraag ga beantwoorden.
Ik doe dat niet, maar als dat iemand z'n gewoonte zou ik dat ook heel normaal vinden.
Anoniem_6403641f9f8f4
maandag 30 mei 2011 om 12:20
Als je de moNd bedoelt, dan vind ik het normaal. Ik kus mijn vader mijn hele leven al op z'n mond. Mijn moeder en broertje/zusje trouwens ook. Zie het probleem echt niet.....
Hier doet dochterlief dat ook, bij mama en bij mij, is helemaal niets geks aan (vinden wij dan). Dat is zo gegroeid vanaf dat ze een ukkie was (en er zal best een tijd komen dat ze het stom vind, hoor )
Ik snap ook niet wat daar raar aan is, ik zoen mijn ouders gewoon op de mond. Mijn dochter zoen ik ook op haar mond en als ik een zoon had gehad, deed ik dat ook. Waarom is dat raar?
Ik vind dit net zoiets als je ouders bloot zien, sommige ouders lopen gewoon in hun blootje door het huis (als ze bijvoorbeeld net uit de douche komen, niet de hele dag denk ik), anderen doen dat niet, en doen bijvoorbeeld de badkamerdeur altijd achter zich dicht.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 30 mei 2011 @ 12:25:
[...]
OT, ik weet het eigenlijk niet.. Kussen jullie je zoon ook op de mond als moeder? Ik niet, in ieder geval.Ja, ik hier wel. Zoon is nog maar 7, dat wle. Maar ik zoen mijn vader en moeder ook op de mond. En mijn broertjes doen dat ook. Gewoon een kus als je elkaar een tijdje niet hebt gezien. Had ook op de wang kunnen zijn, maar is vanaf kinds af aqan zo gegroeid. Niks raars aan.