Vaginisme

30-05-2011 16:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik vraag me af wie hier nog meer last van heeft? Ik ben er na 4 jaar achter dat ik dus last heb van vaginisme, en dat daarom sex heel moeilijk gaat.

Volgende week heb ik een afspraak bij een sexuloog. Meer mensen ervaring?
nee helaas geen ervaring, maar ik heb er wel eens van gehoord! Het is toch het verkrampen van spieren??

Misschien dat er meer reacties komen en dat ze je iets meer kunnen vertellen..?!
quote:lipton schreef op 30 mei 2011 @ 17:32:

nee helaas geen ervaring, maar ik heb er wel eens van gehoord!Ik mag hopen dat je dit anders bedoelt dan dat je nu schrijft? Is niet echt een luxe hoor.
was niet lullig bedoeld ... Sorry klinkt heel lullig idd, maar was meer in de trant van dat ik je helaas niet kan helpen.. Sorry...!!!
andrinaandrea, gooi het woord eens in de zoekfunctie hier naast, genoeg te vinden hierover.
Wat rot voor je TO. Heeft je huisarts of gynaecoloog dit vastgesteld of denk je zelf dat je dit hebt?
Hoi,

Ik heb ook al jaren vaginisme. Ben bij de huisarts geweest, toen de gynaecoloog. Zij verwees me door naar de bekken bodem therapeut. Dat hielp niet veel. Toen gesprekken bij de sexuoloog. Ik werd daar niet vrolijk van...al dat gegraaf in je verleden. Heb me er toen bij neergelegd. Heb nu bijna 4 jaar een andere relatie en ben weer bij de bekkenbodem therapeut geweest. En dat heeft onwijs goed geholpen!! Ben nu bijna zover dat ik geen pijn meer voel!! Het was een lange weg, maar de moeite waard!! Veel succes en sterkte!!
Hey TO,

Ik heb hier ook jarenlang last van gehad en sinds een jaar of twee gaat het goed!

Ik wil je hier graag meer over vertellen, maar ivm herkenbaarheid kun je me beter mailen: lorelaiflower@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven