Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?
zaterdag 21 mei 2011 om 01:18
Siham ik las deze tekst van jou:
keratin heb ik erin gedaan.
ik zie wel dat het gezonder is aan de bovenkant want heb het al uit gespoeld want je mag binnen 1-48 uitspoelen na 2 uur heb ik het uitgespoeld want ik doe het niet voor te stijlen maar de onderkant was nog steeds stro.
Daarom ging er vanuit dat je het al had uitgespoeld na 2 uur, maar heb je alleen de bovenkant uitgespoeld?
keratin heb ik erin gedaan.
ik zie wel dat het gezonder is aan de bovenkant want heb het al uit gespoeld want je mag binnen 1-48 uitspoelen na 2 uur heb ik het uitgespoeld want ik doe het niet voor te stijlen maar de onderkant was nog steeds stro.
Daarom ging er vanuit dat je het al had uitgespoeld na 2 uur, maar heb je alleen de bovenkant uitgespoeld?
zaterdag 21 mei 2011 om 23:04
quote:Rooss_Oss schreef op 21 mei 2011 @ 08:35:
Siham waarschijnlijk is je haar gewoon dood en blijft de onderkant daarom zo droog
Heb ik zelf namelijk ook en mijn haar is doodJa ik moet zeggen dat ik onderaan ook dood haar heb en dat ziet er nog steeds droger uit dan de rest. Ik moet ook nodig weer naar de kapper.
Siham waarschijnlijk is je haar gewoon dood en blijft de onderkant daarom zo droog

zondag 22 mei 2011 om 17:01
Ik heb afgelopen vrijdag de behandeling gedaan met de Sunliss Choco en heb net (eindelijk) mijn haren gewassen met de conditioner. Ik laat het nu opdrogen aan de lucht en het is ongeveer half droog. Het pluist thank God niet zoals het normaal doet als ik het los laat drogen. Dan is het één grote pluizenkop. M'n haar voelt wel anders dan normaal, het leek een beetje vettig te voelen bij de wortels, maar dat valt nu mee nu het meer droogt. De punten lijken nog wel wat droger, maar m'n haar oogt glanzender. Ik moet eerlijk zeggen dat ik best nog wel sceptisch ben, omdat dit dag één is. Ik ben benieuwd of dit idd maanden zal houden. Het is overigens niet geheel steil, maar dat vind ik zelf wel mooi omdat ik bij mijn gezicht een beetje slag heb. Afwachten dus maar hoe dit de komende maanden blijft. Ik heb bij de Tuinen de olijf shampoo en conditioner van Dr. Organic gekocht omdat ik dan ook meteen natuurlijke producten wil gaan gebruiken. Ben bang dat ik 't met mijn Elvive shampoo weer verpest. Spannend hoor want ik vond mijn haar toch wel een probleem.
zondag 22 mei 2011 om 19:40
zondag 22 mei 2011 om 21:46
maandag 23 mei 2011 om 07:40
quote:BillieJean schreef op 22 mei 2011 @ 21:46:
[...]
Misschien moet je de behandeling herhalen maar dan alleen bij het droge gedeelte.
Dat heb ik gedaan haha.
het zit er nog steeds in ik spoel het vanavond uit maar het heeft niet geholpen want het ziet er het zelfde uit.
maar het is zeker wel zachter het heeft zeker wel geholpen want iedereen zegt je haar is niet meer droog bladibla dus dat is zeker een pluspunt alleen had ik er meer van verwacht door foto's van i-net voor en na.
[...]
Misschien moet je de behandeling herhalen maar dan alleen bij het droge gedeelte.
Dat heb ik gedaan haha.
het zit er nog steeds in ik spoel het vanavond uit maar het heeft niet geholpen want het ziet er het zelfde uit.
maar het is zeker wel zachter het heeft zeker wel geholpen want iedereen zegt je haar is niet meer droog bladibla dus dat is zeker een pluspunt alleen had ik er meer van verwacht door foto's van i-net voor en na.
maandag 23 mei 2011 om 12:03
'k Heb zojuist weer besteld in America, voor mezelf en voor mijn vriendinnetje.
Maar jeetje wat scheelt dat veel met Ned.
Ik heb de choco 500 ml de conditioner 500ml de ultra 250ml en de behandel kam besteld voor ¤187.38 zitten de verzend kosten bij.
In Ned. kost dit ¤320 .
Dus meiden als je het aandurft, zeker aan te raden.
Oké het moet nog binnen komen maar de vorige keer ook na 2 weken binnen gekregen.
Mocht het niet gelukt zijn dan horen jullie het ook, maar 'k ben positief tenslotte is Sunliss. com gewoon een betrouwbaar bedrijf .
Maar jeetje wat scheelt dat veel met Ned.
Ik heb de choco 500 ml de conditioner 500ml de ultra 250ml en de behandel kam besteld voor ¤187.38 zitten de verzend kosten bij.
In Ned. kost dit ¤320 .
Dus meiden als je het aandurft, zeker aan te raden.
Oké het moet nog binnen komen maar de vorige keer ook na 2 weken binnen gekregen.
Mocht het niet gelukt zijn dan horen jullie het ook, maar 'k ben positief tenslotte is Sunliss. com gewoon een betrouwbaar bedrijf .
maandag 23 mei 2011 om 12:09
Over de olijf olie: gebruikte k vroeger ook voor mijn haar .
Deed het op droog haar en liet het een nacht intrekken, en dan is je haar inderdaad wat zachter.
Gebruikte het ook na het zwemmen deed het dan in mijn haar voor het wetlook effect, dan zag het er aardig steil uit en ging het niet pluizen, maar ja het was wel vette zooi.
Maar gelukkig nu met de choco keratine is mijn haar glad en steil, 'k ben er zo super blij mee...
Deed het op droog haar en liet het een nacht intrekken, en dan is je haar inderdaad wat zachter.
Gebruikte het ook na het zwemmen deed het dan in mijn haar voor het wetlook effect, dan zag het er aardig steil uit en ging het niet pluizen, maar ja het was wel vette zooi.
Maar gelukkig nu met de choco keratine is mijn haar glad en steil, 'k ben er zo super blij mee...
maandag 23 mei 2011 om 16:54
Zit al een aantal maanden hier mee te lezen omdat ik graag de behandeling in mijn salon wil gaan doen.
Heb inmiddels alles binnen en training gehad en kan nu dus gaan beginnen bij klanten!
Ik besef dat het bij mij duurder zal zijn, als wat jullie er zelf voor betalen. Wel weet ik 100 % zeker dat deze behandelingen niet chemisch zijn, formaldehyde vrij dus niet schadelijk voor de gezondheid, veel producten die uit america komen bevatten wel deze stoffen. In nl is het zelf verboden.
Ik heb een leuke aanbieding ervan gemaakt en hoop op veel klanten voor deze behandeling. 't is echt een superbehandeling!
Wij gaan allemaal voor mooi glad, glanzend en minder pluizig haar!
Succes met jullie haren
Heb inmiddels alles binnen en training gehad en kan nu dus gaan beginnen bij klanten!
Ik besef dat het bij mij duurder zal zijn, als wat jullie er zelf voor betalen. Wel weet ik 100 % zeker dat deze behandelingen niet chemisch zijn, formaldehyde vrij dus niet schadelijk voor de gezondheid, veel producten die uit america komen bevatten wel deze stoffen. In nl is het zelf verboden.
Ik heb een leuke aanbieding ervan gemaakt en hoop op veel klanten voor deze behandeling. 't is echt een superbehandeling!
Wij gaan allemaal voor mooi glad, glanzend en minder pluizig haar!
Succes met jullie haren
dinsdag 24 mei 2011 om 17:35
@siham;
ja het kan dat heel je haar dood is dus, heb ik ook geloof ik
maar ik moet zeggen hoe vaker ik een behandeling heb gedaan hoe beter het resultaat was. Ik heb deze week de 4e gedaan en wordt echt steeds minder droog (natuurlijk is het in feite nog net zo kapot en droog als daarvoor maar het laagje keratine zorgt ervoor dat dat in ieder geval niet meer lijkt)
ja je kan gewoon amandelolie en olijfolie in je haar doen, doe ik ook. Alleen het nadeel vind ik dat ik het 2/3 x moet wassen om dat er weer uit te krijgen> en dan heb je weer een wasbeurt verspilt want na elke wasbeurt is het effect van de behandeling weer iets minder (bij mij althans)
ja het kan dat heel je haar dood is dus, heb ik ook geloof ik

maar ik moet zeggen hoe vaker ik een behandeling heb gedaan hoe beter het resultaat was. Ik heb deze week de 4e gedaan en wordt echt steeds minder droog (natuurlijk is het in feite nog net zo kapot en droog als daarvoor maar het laagje keratine zorgt ervoor dat dat in ieder geval niet meer lijkt)
ja je kan gewoon amandelolie en olijfolie in je haar doen, doe ik ook. Alleen het nadeel vind ik dat ik het 2/3 x moet wassen om dat er weer uit te krijgen> en dan heb je weer een wasbeurt verspilt want na elke wasbeurt is het effect van de behandeling weer iets minder (bij mij althans)
dinsdag 24 mei 2011 om 20:51
Ik heb een paar weken geleden ook een keratine behandeling gehad. Het resutaat is prima, mijn haar is heel stijl. Door wind en regen gelopen en toch is het effect hetzelfde gebleven. Wat ik me wel afvraag is, hoe kan ik grove krullen in mijn haar krijgen. Kan ik i.p.v. een stijltang een krultang gebruiken?
zondag 29 mei 2011 om 15:39
quote:powerwoman2 schreef op 24 mei 2011 @ 20:51:
Ik heb een paar weken geleden ook een keratine behandeling gehad. Het resutaat is prima, mijn haar is heel stijl. Door wind en regen gelopen en toch is het effect hetzelfde gebleven. Wat ik me wel afvraag is, hoe kan ik grove krullen in mijn haar krijgen. Kan ik i.p.v. een stijltang een krultang gebruiken?Ja, bij die van mij wel. Ik kan er alles mee doen wat ik wil. Ik heb die van Brazilian Blowout gebruikt. Ik heb er geen superstijl haar van gekregen. Wel pluisvrij
Ik heb een paar weken geleden ook een keratine behandeling gehad. Het resutaat is prima, mijn haar is heel stijl. Door wind en regen gelopen en toch is het effect hetzelfde gebleven. Wat ik me wel afvraag is, hoe kan ik grove krullen in mijn haar krijgen. Kan ik i.p.v. een stijltang een krultang gebruiken?Ja, bij die van mij wel. Ik kan er alles mee doen wat ik wil. Ik heb die van Brazilian Blowout gebruikt. Ik heb er geen superstijl haar van gekregen. Wel pluisvrij
zondag 29 mei 2011 om 16:24
Dames, ik vraag me af. Kan ik het ook alleen zeg maar 5 cm van m'n wortels af doen? Ik heb nu al snel vet haar en ben bang dat het met de behandeling alleen maar erger gaat worden! Mij haar is al stijl met een lichte slag erin. Die wil ik gewoon behouden het gaat mij vooral om de pluis die verdwijnt en de glans die je krijgt:)