Good Luck
dinsdag 31 mei 2011 om 11:15
Star, hoe is het met Pokje? Is het een beetje te doen? Zelf weer opgeknapt?
Compu, ik vond het ook knap zoals de ouders van Dex het deden. Lijkt me erg slopend ook voor je relatie.
Enka, hoe gaat het met jullie?
Jinny, wat raar dat ze zoveel eisen hebben aan een schooltas
Leuke laarsjes Mamax! Blijf je niet kijken bij zwemles, dat vind ik wel een beetje ontaard hoor geintje
Ik ben een beetje half aanwezig, V is aan het regelen denk ik, slaapt 's nachts nu al 2 nachten door, maar is overdag het ritme kwijt met slapen en eten. beetje zoeken weer
Compu, ik vond het ook knap zoals de ouders van Dex het deden. Lijkt me erg slopend ook voor je relatie.
Enka, hoe gaat het met jullie?
Jinny, wat raar dat ze zoveel eisen hebben aan een schooltas
Leuke laarsjes Mamax! Blijf je niet kijken bij zwemles, dat vind ik wel een beetje ontaard hoor geintje
Ik ben een beetje half aanwezig, V is aan het regelen denk ik, slaapt 's nachts nu al 2 nachten door, maar is overdag het ritme kwijt met slapen en eten. beetje zoeken weer
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 31 mei 2011 om 13:01
haaai,
Jin is goed, ik lees het van de week wel.
Compu nee hoor niet gemist. De 16e pas. al... snik.
Die tassen en snoepzakken Erg grappig.
Leuke laarzen Mamax.
Badpak Compu? Ga je zwemmen of is het voor het strand?Ik zet bikini.
en wil je toch een badpak (warm!!) dan heeft of had H&M leuke met ribbeltjes op de buik enzo voor camouflage
Bam, wakker?
Mal, lekker hoor al doorslapen! Dat doet ie goed!!!
K*tterdek*t, fiets van oudste is gestolen. Man had hem naar school gebracht op de fiets maar dat wist ik niet. Dit was woensdag. Dus ik vraag ineens zondag; waar is je fiets? Nou, op school dus. Maar ondertussen al niet meer.... ik baal zo onwijs. Wie jat er nou een kinderfiets? Ik ga zo maar even door het park lopen, want ik heb het idee dat er een paar 15 jarigen op zijn gaan crossen en hem daarna in de bosjes hebben gegooid ofzo. Gister al rond de school gekeken maar niets. Nu baal ik van de bebosde omgeving hier . Veel te veel dumpplekken.
Jin is goed, ik lees het van de week wel.
Compu nee hoor niet gemist. De 16e pas. al... snik.
Die tassen en snoepzakken Erg grappig.
Leuke laarzen Mamax.
Badpak Compu? Ga je zwemmen of is het voor het strand?Ik zet bikini.
en wil je toch een badpak (warm!!) dan heeft of had H&M leuke met ribbeltjes op de buik enzo voor camouflage
Bam, wakker?
Mal, lekker hoor al doorslapen! Dat doet ie goed!!!
K*tterdek*t, fiets van oudste is gestolen. Man had hem naar school gebracht op de fiets maar dat wist ik niet. Dit was woensdag. Dus ik vraag ineens zondag; waar is je fiets? Nou, op school dus. Maar ondertussen al niet meer.... ik baal zo onwijs. Wie jat er nou een kinderfiets? Ik ga zo maar even door het park lopen, want ik heb het idee dat er een paar 15 jarigen op zijn gaan crossen en hem daarna in de bosjes hebben gegooid ofzo. Gister al rond de school gekeken maar niets. Nu baal ik van de bebosde omgeving hier . Veel te veel dumpplekken.
dinsdag 31 mei 2011 om 14:21
Sorry, over de waterpokken heen gelezen, Star! Is het vervelend voor haar?
Amalia, ik zeg badpak (zwembad).
Oja, H&M even checken nog..
Mal, jij weet als geen ander hoe slopend een kind met special needs zou kunnen zijn voor je relatie.
Wat doet dit kindje voor jullie (drie)? Vast veel goeds? Of is het nu even taai en kun je dat niet volmondig zeggen misschien..
Amalia, ik zeg badpak (zwembad).
Oja, H&M even checken nog..
Mal, jij weet als geen ander hoe slopend een kind met special needs zou kunnen zijn voor je relatie.
Wat doet dit kindje voor jullie (drie)? Vast veel goeds? Of is het nu even taai en kun je dat niet volmondig zeggen misschien..
dinsdag 31 mei 2011 om 17:15
quote:Maleficent schreef op 31 mei 2011 @ 11:15:
's Nachts doorslapen is wel lekker denk ik?
We mogen niet blijven kijken. Ze hebben 1 keer in de maand een kijkles, dan mag je de laatste 10 minuten kijken, verder zwemmen ze zonder publiek, heerlijk
's Nachts doorslapen is wel lekker denk ik?
We mogen niet blijven kijken. Ze hebben 1 keer in de maand een kijkles, dan mag je de laatste 10 minuten kijken, verder zwemmen ze zonder publiek, heerlijk
dinsdag 31 mei 2011 om 22:15
Zo, zal ik even wat stoers vertellen: Jeetje gaat als morgen alles goed gaat aanstaande zondag afzwemmen!
En was dat met die tassen?! Jin, serieus? Een tas van 160 pleuro? Oké dan... Wat ze al zeiden: rare jongens die Duitsers....
Kom ik aan met het zwemtassie (staat wel gezellig haar naam op, ook leuk ).
Hoest met Pokje?
Mamax wat leuk dat huis zo snel gaat. Moet je wel vaak langs voor de foto's maar is te doen toch?
En hoest op werk? Heb je het leuk?
Jin, doe jij nog werken trouwens? Ben het even kwijt... Wel toch? 2 dagen?
Bammie, jij werkt vast te hard. Hoe lopen de zaken? Goed?
Amaal, stom van fiets! Ik moet ook maar eens lot kopen voor Jeetje...
Hoe groot zijn fietsen bij jullie nu? Al 20 inch? Ben nu aan het Marktplaatsen omdat we wel wat verder fietsen en dan zijn grotere wielen wel lekker voor Jeetje denk ik. Schiet het tenminste een beetje op.
Enka, ik ga eens even lezen op groep hoe het bij jou gaat.
Hier verder alles rustig. Zal update op groep zetten over gezeik.
En was dat met die tassen?! Jin, serieus? Een tas van 160 pleuro? Oké dan... Wat ze al zeiden: rare jongens die Duitsers....
Kom ik aan met het zwemtassie (staat wel gezellig haar naam op, ook leuk ).
Hoest met Pokje?
Mamax wat leuk dat huis zo snel gaat. Moet je wel vaak langs voor de foto's maar is te doen toch?
En hoest op werk? Heb je het leuk?
Jin, doe jij nog werken trouwens? Ben het even kwijt... Wel toch? 2 dagen?
Bammie, jij werkt vast te hard. Hoe lopen de zaken? Goed?
Amaal, stom van fiets! Ik moet ook maar eens lot kopen voor Jeetje...
Hoe groot zijn fietsen bij jullie nu? Al 20 inch? Ben nu aan het Marktplaatsen omdat we wel wat verder fietsen en dan zijn grotere wielen wel lekker voor Jeetje denk ik. Schiet het tenminste een beetje op.
Enka, ik ga eens even lezen op groep hoe het bij jou gaat.
Hier verder alles rustig. Zal update op groep zetten over gezeik.
dinsdag 31 mei 2011 om 22:49
Suze, vast een hele leuke zwemtas! Ik geloof dat ik op de schooltas van oudste maar "Prada" borduur . Jep ik werk, maar liefst officieel één dag, maar vliegende keep veel, dus in praktijk is het ietsje meer. Wat een knappe Jeetje heb jij toch, wat stoer!!!!!
Mamax, leuke laarzen. Waar draag je die bij?
Mal, ik wilde een beetje hetzelfde vragen als Compu, kun je een beetje balans vinden met z´n vieren?
Star, hoe zijn de pokken?
Amalia, wat klote zeg! Getsie, wat zal hij geschrokken zijn!
Hel, leuke plannen op je vrije dagen?
Compu, heeft cg al meer losse tanden? Vindt ze dat gek in haar mond?
Mamax, leuke laarzen. Waar draag je die bij?
Mal, ik wilde een beetje hetzelfde vragen als Compu, kun je een beetje balans vinden met z´n vieren?
Star, hoe zijn de pokken?
Amalia, wat klote zeg! Getsie, wat zal hij geschrokken zijn!
Hel, leuke plannen op je vrije dagen?
Compu, heeft cg al meer losse tanden? Vindt ze dat gek in haar mond?
dinsdag 31 mei 2011 om 22:52
woensdag 1 juni 2011 om 10:25
Jinny, heb je nog een oud spijkerjasje ofzo? Daar kan je dan studs in slaan, of een soort graffiti aan de achterkant.
Dit is wel een grappige punker. Hij heeft ook een ketting met een slot om zijn nek. :
Amalia, heb je de fiets al gevonden? Stom dat mensen een kinderfiets meenemen zeg.
Suze, wat knap van Jeetje
Compu, wat ik bedoelde bij de ouders van Dex, die wisselden elkaar constant af in de zorg en zagen elkaar amper nog, dat lijkt me echt moeilijk in je relatie. Wij kunnen in principe niet zo vaak met zijn tweetjes wat doen, maar thuis hebben we genoeg tijd samen. En wij kunnen ook met zijn vieren nu van alles ondernemen (mits rekening houden met voeding en slaaptijden enzo)
Dit is wel een grappige punker. Hij heeft ook een ketting met een slot om zijn nek. :
Amalia, heb je de fiets al gevonden? Stom dat mensen een kinderfiets meenemen zeg.
Suze, wat knap van Jeetje
Compu, wat ik bedoelde bij de ouders van Dex, die wisselden elkaar constant af in de zorg en zagen elkaar amper nog, dat lijkt me echt moeilijk in je relatie. Wij kunnen in principe niet zo vaak met zijn tweetjes wat doen, maar thuis hebben we genoeg tijd samen. En wij kunnen ook met zijn vieren nu van alles ondernemen (mits rekening houden met voeding en slaaptijden enzo)
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 1 juni 2011 om 10:49
Jeetje, een punk outfit... Zwart, veel zwart, met veel veiligheidsspelden. Een kettingslot om z'n nek idd, schminck a la Johnny Rotten. En blauwe gel is natuurlijk the icing on the cake!
Maar wat een gekkigheid met die tassen daaro. Gaan ze er dagmarsen met bepakking mee lopen ofzo?
Go Jeetje, go Jeetje, go Jeetje!!! Wat onwijs stoer zeg, nu al afzwemmen! En dan te bedenken dat ze het in het begin helemaal niks vond. Coole chick!
Maatje gaat ook goed op zwemles, ze heeft nog maar 1 kurkje om en duikt en doet dat het een aard heeft. Maar afzwemmen zie ik voorlopig nog niet gebeuren hoor, echt vet knap van Jeetje.
Zaten ook al over grotere fiets te denken want de 16' wordt erg klein (wat gaat dat toch snel...). Vond handig overzichtje:
De juiste maat
De maat van een fiets wordt doorgaans uitgedrukt in de vorm van de bijbehorende bandenmaat (in inches). Die loopt redelijk parallel met de kledingmaat:
kledingmaat 104-110 > bandenmaat 16 inch
kledingmaat 110-116 > bandenmaat 18 inch
kledingmaat 116-122 > bandenmaat 20 inch
kledingmaat 122-128 > bandenmaat 22 inch
kledingmaat 128-140 > bandenmaat 24 inch
kledingmaat 140-152 > bandenmaat 26 inch
We gaan wel eens proefritjes maken bij een fietsenboer, want als dit klopt moeten we aan een 22 inch (vorige week bij ha gemeten, kind is 123,5 cm ).
Mmm, moet iemand bellen voor werk maar zit 't voor me uit te schuiven... Heb vanochtend al Evy les 20 gelopen, de was opgevouwen en m'n haar gewassen dus ik vind dat ik eigenlijk niks meer hoef.
Maar wat een gekkigheid met die tassen daaro. Gaan ze er dagmarsen met bepakking mee lopen ofzo?
Go Jeetje, go Jeetje, go Jeetje!!! Wat onwijs stoer zeg, nu al afzwemmen! En dan te bedenken dat ze het in het begin helemaal niks vond. Coole chick!
Maatje gaat ook goed op zwemles, ze heeft nog maar 1 kurkje om en duikt en doet dat het een aard heeft. Maar afzwemmen zie ik voorlopig nog niet gebeuren hoor, echt vet knap van Jeetje.
Zaten ook al over grotere fiets te denken want de 16' wordt erg klein (wat gaat dat toch snel...). Vond handig overzichtje:
De juiste maat
De maat van een fiets wordt doorgaans uitgedrukt in de vorm van de bijbehorende bandenmaat (in inches). Die loopt redelijk parallel met de kledingmaat:
kledingmaat 104-110 > bandenmaat 16 inch
kledingmaat 110-116 > bandenmaat 18 inch
kledingmaat 116-122 > bandenmaat 20 inch
kledingmaat 122-128 > bandenmaat 22 inch
kledingmaat 128-140 > bandenmaat 24 inch
kledingmaat 140-152 > bandenmaat 26 inch
We gaan wel eens proefritjes maken bij een fietsenboer, want als dit klopt moeten we aan een 22 inch (vorige week bij ha gemeten, kind is 123,5 cm ).
Mmm, moet iemand bellen voor werk maar zit 't voor me uit te schuiven... Heb vanochtend al Evy les 20 gelopen, de was opgevouwen en m'n haar gewassen dus ik vind dat ik eigenlijk niks meer hoef.
woensdag 1 juni 2011 om 11:15
Hallo,
Zo nog een half dagje en dan lekker vrij. Heb er zin in. Ga morgen met zusje en de kids naar het hemeltje lief festival
en misschien gaan we van het weekend nog wel wat leuks doen, zag allemaal leuke dingen staan hier
Vanmiddag nog even naar de internist maar da zal wel alleen een gesprek zijn.
Wij zijn ook aan het kijken voor een andere fiets die van T wordt ook echt te klein. Handig lijstje Hel!
Hel, hoe bevalt de auto? Jullie hebben hem nu toch gehaald? En al les 20 Ik ga vanavond les 16 doen.
Suze, knap zeg van je Jeetje! Wow echt super snel. Gaan jullie nog door voor B?
Amalia, wat klote zeg van de fiets. Al nieuws?
Mamax, leuke laarsjes! En wat leuk dat er zo snel vooruitgang te zien is bij het huis.
Mal, Heeft V vannacht weer doorgeslapen? Wel lekker snel.
Compu, voor jou toch weer even een stiekeme
Star, hoe ging het vannacht met jullie stippenmeisje?
Jinny, spijkerbroek met scheuren, zwart shirt met verf bekladden en veiligheidspelden er in, ketting met slot, blauw haar en zwart oogpotlood en klaar
Nou ik ga nu nog maar even wat doen...
Zo nog een half dagje en dan lekker vrij. Heb er zin in. Ga morgen met zusje en de kids naar het hemeltje lief festival
en misschien gaan we van het weekend nog wel wat leuks doen, zag allemaal leuke dingen staan hier
Vanmiddag nog even naar de internist maar da zal wel alleen een gesprek zijn.
Wij zijn ook aan het kijken voor een andere fiets die van T wordt ook echt te klein. Handig lijstje Hel!
Hel, hoe bevalt de auto? Jullie hebben hem nu toch gehaald? En al les 20 Ik ga vanavond les 16 doen.
Suze, knap zeg van je Jeetje! Wow echt super snel. Gaan jullie nog door voor B?
Amalia, wat klote zeg van de fiets. Al nieuws?
Mamax, leuke laarsjes! En wat leuk dat er zo snel vooruitgang te zien is bij het huis.
Mal, Heeft V vannacht weer doorgeslapen? Wel lekker snel.
Compu, voor jou toch weer even een stiekeme
Star, hoe ging het vannacht met jullie stippenmeisje?
Jinny, spijkerbroek met scheuren, zwart shirt met verf bekladden en veiligheidspelden er in, ketting met slot, blauw haar en zwart oogpotlood en klaar
Nou ik ga nu nog maar even wat doen...