Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa had ook al teruggemaild

Nou veel wandelen dus, goed voor je
Hier een zieke Mini. We zouden eigenlijk naar de sauna vandaag (6 jaar getrouwd ), maar Mini had gisteravond om 22.30 40 graden koorts. Maar even kijken hoe het vandaag gaat, als het een beetje gaat komt oma vanavond hier oppassen en gaan we samen uit eten.

Mal, dat zijn heftige nachten Hoe doe je dat dan met V als je gaat fietsen?

Compu, knappe dame die CG! Leuk hoor dat ze het zo goed doet! En eens met Star, volgens mij doe jij het hartstikke goed als moeder!

Star, wat jammer dat Ceetje niet lekker werd gisteren! Waar waren jullie, Apenheul? Wij zitten volgende week een weekendje in Brabant, willen dan eigenlijk wel naar Beekse Bergen.

Ik had Enka al gemaild over de spam, ze heeft er naar gekeken, maar ik kreeg er net ook weer 1. Van m'n schoonzus ook al, dezelfde.
Nog niet helemaal bijgelezen was bij spam mail van Compu, wat staat er? Kreeg al een mail van mamax dat er iets vanuit mijn mail werd verzonden.

vanauit mijn online adres? Ben even aan het uitzoeken wat het is maar ben nog niets tegen gekomen
Oh mosterdpost...
Ik heb wel mijn wachtwoord gewijzigd nu en de mail box opgeschoond, had van bv Jinny 5 mail adressen???

Ik hoop dat het zo is opgelost, anders graag even melden. Ik kreeg ze zelf ook al binnen, ik haaaaat spam.

Compu, knap zeg van CG! En leuk om straks samen te fietsen.

Mal, ik wens jou straks een lekker slaapuurtje toe in de tuin.

Star, heeft het bij Ceetje nog doorgezet de oorpijn?

Het festival gisteren was leuk, de mannetjes vonden alles prachtig, met vrienden van zus in een bootje door de grachten van A'dam gevaren, toen het IJ over en gezellig op het festival rondgehobbeld.

Vandaag of strand of zwembadje in de tuin, ik weet het nog niet... Ben nu ook met de Lego aan het spelen, dus druk druk druk

Voor iedereen een gezellige, warme dag gewenst X
Lekker aan het lego-en Enka?

Jee Mal, dat zijn inderdaad heftige nachten.

Nou zeg Star, heb je twee zieke kinders, sneu voor de popjes.

Jin, medaille hoort geen kadootje bij, logisch toch. Maffe kinderen...

Gisteren erg gezellig bij Suus. Huis is echt super geworden, enorme ruimte en verhoudingen van hele huis zijn veel beter zo! Daarna nog naar open dag van toko waar vriend ws cursussen gaat geven, erg leuk.

Morgen strooien dus. Afscheid van schoonvader is niet zo emotioneel, maar ik denk wel dat er veel loskomt om al het verdriet van daarna (schoonmoeder, schoonzus). Nou goed, primatour ligt klaar dus ik hoef in elk geval niet te kotsen, dat scheelt.

Fijn weekend allemaal meisjes!
Mamax, we waren naar Emmen.

Gefeliciteerd met jullie 6 jarig jubileum. Hoe is het nu met Mini?
Sterkte morgen Hel!

Star, ook leuk, Emmen! Mini gaat goed. Nog wel warm, maar praatjes voor 10. Uit eten vanavond gaat wel lukken dus

Ik heb eindelijk een foto van de fundering op Hyves kunnen zetten.

Suus, ik ben ook wel erg benieuwd hoe jouw huis geworden is, doe eens wat foto's?
Echt, ik vraag me af of die Ilske wel zelfstandig kan poepen.

Leuk, lekker uit eten! Ga meneer ook maar eens vertellen dat ik geen zin heb om te koken
Aaaah, net heeft Mr V echt minutenlang gelachen tegen Mr J en ze hielden elkaars handje vast.
Stressed is just desserts spelled backwards
aaah Mal schattig!!!!

Hoe is het met het oor van Eetje en met Mini? Zieke kindjes zijn niet leuk en al helemaal niet op hete dagen

Zo, ik heb ook de villa uitbreiding van Suus bekeken en dat is goedgekeurd hoor! Mooie hut daarzo. En lekker brood gegeten

Daarna door naar Amsterdam via Amaliadorp. Lekker door de grachten gevaren. Heerlijk met die wind en de zon, Turks broodje met humus erbij. Meer heb je niet nodig denk ik dan. Kindjes waren ook te zoet. Aatje had het wel gehad na anderhalf uur. Ze moest ook heel erg slapen. Maar met wat damespaard hobbelpaard spelletjes kon ik het laatste half uurtje naar de aanmeerplaats nog met een vrolijk kind redden.

Thuis sushi gehaald, net nog even snel boodschappen gedaan en nu beentjes op de bank en niets meer doen.

Enka, van jou geen spammail gehad gelukkig Maar mss in mijn spambox, dat zou kunnen.

Aaaarrrhhhggg word echt GEK van de tv. We hebben ziggo en die gaat om de minuut (echt!) zoeken naar de zender. Zo kan je toch niet normaal naar een programma kijken? Mis je steeds het laatste woord van de zin. Mopperdemopper
Ook goedemorgen....
Ik zit al een uur beneden. Jongste kind klaar wakker, joepie.

Was gezellig Hellus en Amaal!

Mamax, moet even camera opladen maar dat komt er gezien afzwemmen dit weekend wel van dus doe dan een foto.

Nog lekker uit eten geweest Mamax? En wat heeft Star gehaald? Of ook ergens wezen eten?

Mal, schattig de mannetjes! En zoiets bedoel ik idd, tandem oid. Iets waarbij hij wel mee kan doen. Hebben ze vast bij Harting.

Enka, hier ook spam. Ik denk dat je een virus hebt eerlijk gezegd... Maar misschien. Helpt ww wijzigen. Ik roep wel als ik weer wat heb.

Klinkt leuk, varen en festival.

Zo, ik ga eens surfen naar schoenen bij het jurkje dat ik gisteren gescoord heb.
En ook hier goedemorgen

Doe eens foto van jurkje, dan surf ik mee

Gisteravond Surinaams gehaald, lekker.

Amaal, hadden jullie een boot gehuurd? Leuk door de grachten!
Jurkje
Oe, Surinaams, dat heb ik al lang niet gegeten....

Dat hebben ze hier natuurlijk weer niet.
Ik zie hem niet. Jij wel?
Afijn, eerste link doet het nu. Leuk man, zo'n iPad....
Ja zie 'm, leuk! Wat voor kleur zoek je erbij?
O ze hebben sale zie ik
Schoenen

Deze Amaal.
Jij was toch met Hel toen last minute naar zo'n Roompotpark in Zeeland geweest, welke was dat?
Grijze sandalen Star. Met minstens 7 cm, liefst meer.
Zeeland of Texel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven