Pingpongballetje

31-05-2011 22:46 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn nieuwe vriendin en ik hebben geweldige sex. Ook gebruiken we regelmatig allerlei sextoys. Nu heb ik al een tijdje een speciale fantasie: het lijkt me supergeil als zij een pingpongballetje uit haar kutje kan laten schieten. Is hier een speciale techniek voor of moeten we het gewoon proberen. Zij is vooral bang dat ze het balleje er niet meer uit kan krijgen. Iemand ervaring en/of tips?
Geil???

Eerder grappig...
Ik zou een voetbal doen, voor de ultieme ervaring.
ik zou ook bang zijn dat hij er niet meer uit wil.... Zou er in ieder geval 1 pakken met een goed vastgemaakt stuk touw er aan. Een zoek geraakte tampon kun je nog met een tang vastpakken als huisarts zijnde, maar een glad balletje... Nee, dat zou er bij mij niet in gaan (:-)) Buiten het feit dat het mij niet geil lijkt...
En wat als je hem er niet uit krijgt inderdaad..

Snap niet wat er geil aan is , grappig wel misschien.
dan probeer je toch de

Geisha ballen??? 2 of 3x schieten! nog meer fun!

En nou weer lekker gaan spelen.
Ik zag polizi's reactie in het kutfototopic en toen dacht ik: "een gelijkgestemde ziel". Ik sta redelijk alleen in mijn fantasie, merk ik...
Ach, ze zal vast niet de eerste zijn die bij de eerste hulp komt omdat er een voorwerp op een niet daarvoor bestemde plek is beland.

Om een kennis (EH arts) even te quoten;

'Waarom voelen mensen toch de behoefte om allerhande gebruiksvoorwerpen in de meest onmogelijk gaten te duwen?! Dat begint al in de kleutertijd, als ze een knikker in hun oor hebben, en als volwassene kunnen sommige mensen het schijnbaar nog steeds niet laten'
quote:manikshamanik schreef op 31 mei 2011 @ 23:00:

[afbeelding]

En nou weer lekker gaan spelen.Nee, manikshamanik , it's the other way 'round!
Nog een pingpongende poes:

Pingpongpoes
quote:happyservice schreef op 31 mei 2011 @ 23:00:

Ik zag polizi's reactie in het kutfototopic en toen dacht ik: "een gelijkgestemde ziel". Ik sta redelijk alleen in mijn fantasie, merk ik...

as if......
quote:happyservice schreef op 31 mei 2011 @ 23:02:Nee, manikshamanik , it's the other way 'round!
Nog een geil spelletje: potlood schieten!

quote:manikshamanik schreef op 31 mei 2011 @ 23:04:

Nog een pingpongende poes:

PingpongpoesHeel goed gevonden, manikshamanik, maar dit is niet wat ik bedoel. Het potloodschieten spreekt mij wel aan trouwens. Hoe lanceer je het potlood?
quote:happyservice schreef op 31 mei 2011 @ 23:18:Hoe lanceer je het potlood?In zijn geheel in de mannelijke pisbuis invoeren en een orgasme (laten) opwekken. Spetters en harde stukjes ontwijken.
Er worden trouwens wel dingen in de pisbuis ingebracht hoor.

Voor elektrostimulatie bijvoorbeeld.
quote:manikshamanik schreef op 31 mei 2011 @ 23:20:

[...]

In zijn geheel in de mannelijke pisbuis invoeren en een orgasme (laten) opwekken. Spetters en harde stukjes ontwijken.Een erectie houden lijkt me zo niet zo moeilijk!
quote:willem1959 schreef op 31 mei 2011 @ 23:24:

Er worden trouwens wel dingen in de pisbuis ingebracht hoor.

Voor elektrostimulatie bijvoorbeeld.
quote:willem1959 schreef op 31 mei 2011 @ 23:24:Voor elektrostimulatie bijvoorbeeld.En vroeger deden ze chlamydiatests ook zo, met een lang dun wattenstaafje...
Goh TO, The Hangover 2 gezien?
Eerst flink blazen, dan die pingpongbal inbrengen en vervolgens op haar buik drukken. En voordat je het weet verbreed je je seksleven met een nieuwe kermisattractie.

*krijgt in die context trouwens heel ander beelden bij 'touwtje trekken'*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Waldorf114 schreef op 31 mei 2011 @ 23:32:

Goh TO, The Hangover 2 gezien?Nee, niet gezien. Deel 1 ook niet trouwens, en dat blijft ook zo.
Doen! Niet geschoten, is altijd mis!
quote:himalaya schreef op 31 mei 2011 @ 23:32:

Eerst flink blazen, dan die pingpongbal inbrengen en vervolgens op haar buik drukken. En voordat je het weet verbreed je je seksleven met een nieuwe kermisattractie.

*krijgt in die context trouwens heel ander beelden bij 'touwtje trekken'*Das een goede tip, daar kan ik iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven