Pingpongballetje
dinsdag 31 mei 2011 om 22:46
Mijn nieuwe vriendin en ik hebben geweldige sex. Ook gebruiken we regelmatig allerlei sextoys. Nu heb ik al een tijdje een speciale fantasie: het lijkt me supergeil als zij een pingpongballetje uit haar kutje kan laten schieten. Is hier een speciale techniek voor of moeten we het gewoon proberen. Zij is vooral bang dat ze het balleje er niet meer uit kan krijgen. Iemand ervaring en/of tips?
dinsdag 31 mei 2011 om 23:39
quote:willem1959 schreef op 31 mei 2011 @ 23:36:
Als die bal blijft zitten, stofzuigerslang er in en vacuum trekken.
Precies Willem. Dat gelijk naar de dokter rennen is verschrikkelijk overdreven. Het helpt ieder eigen initiatief en elke zelfredzaamheid om zeep.
Wat zitten we weer heerlijk op één lijn.
Als die bal blijft zitten, stofzuigerslang er in en vacuum trekken.
Precies Willem. Dat gelijk naar de dokter rennen is verschrikkelijk overdreven. Het helpt ieder eigen initiatief en elke zelfredzaamheid om zeep.
Wat zitten we weer heerlijk op één lijn.
dinsdag 31 mei 2011 om 23:44
woensdag 1 juni 2011 om 00:02
Oh ja, nog even voor de TO:quote:The show consists of women using their pelvic muscles to either hold, eject, or blow objects from their vaginal cavity. Such objects include: long string, whistles, pens, cigarettes, candles, darts, razor blades, chopsticks and, of course, ping pong balls. A male member of the audience may be brought onto the dance platform to hold a balloon while a dart is shot at it, or the girl may do a shoot around the table at balloons tied to each customer's chair. Another activity is the shooting of goldfish into a bowl, or stuffing a rather large frog inside to see how long she can keep it in.[1] Women and girls who perform in the ping pong shows have, in some cases, been seriously and irreparably injured.http://en.wikipedia.org/wiki/Ping_pong_show
woensdag 1 juni 2011 om 00:06
Dat kan zonder einig probleem. Heb fay meerdere malen gezien in jawel Thailand. Samen met mijn vrouw, dit om te voorkomden om als sextourist bestempeld te worden. Als man alleen daar moet je stevig in de schoenen staan, als je vsn huis af al geen harnas om hebt gekregen. Krijg je weer toestanden met die bodyscan.
Maar neem van mij aan dat het geen geil gezicht is, het is ordi rm voor die dames/meisjes vernederend. Ik hoef het nooit meer te zien.
Maar neem van mij aan dat het geen geil gezicht is, het is ordi rm voor die dames/meisjes vernederend. Ik hoef het nooit meer te zien.
woensdag 1 juni 2011 om 17:09
gezien het gevaar dat je ze er niet meer uit krijgt zou ik gaan schieten met de zogenaamde geisha ballen, kogeltjes 2 a 3 aan een touwtje die voor stimulatie zorgen (en zullen veel vrouwen er niets van merken) een stuk veiliger en daarbij een bijkomende voordeel dat je vriendin mogelijk die stimulatie toch voelt.
ver schieten zal niet lukken doordat ze met elkaar verbonden zijn, maar met de laatste kan ze misschien extra haar best doen
ver schieten zal niet lukken doordat ze met elkaar verbonden zijn, maar met de laatste kan ze misschien extra haar best doen
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.