upc digitaal

01-06-2011 15:41 8 berichten
stomme vraag: ik heb digitale tv die ik tijdje geleden verandert heb van royaal naar (weet niet meer hoe die heet) 50 zenders ipv de 90 zenders die je bij royaal hebt.

ik wil toch weer terug naar royaal en vraag me af of dat ook via internet kan want geen zin om te bellen......

zit nu te kijken of het op de tv kan (groene knop) maar word niet echt wijzer geloof ik...
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of het kan via internet. Maar als ik het goed heb kun je het via je tv bestellen.

Anders even op internet nakijken hoe je het bestellen kan missphoebe. Da's toch niet zo'n moeite??
hihi dat ben ik al aan het doen maar word er niet wijzer van...........(nu ben ik ook een technische doos.......)
BIj UPC moet je overal voor bellen wil je iets snel regelen. Als je ergens op de groene knop drukt voor een royaal abo dan komt de melding dat je dat via de klantenservice kan regelen.

Je kan ze ook via mijnupc mailen. Wanneer het gaat om je contractwijzigen naar iets duurders pakken ze dat best snel op.

Volgens gaat er wel gelijk een nieuw jaar contract in als je iets wijzigt!(dat was tenminste bij mij zo )
MissPhoebe ik ben dan wel benieuwd wat je dan mist van de royaal zenders Ik had royaal en heb nu standaard digitaal en ik mis er eigenlijk niet veel aan. Ja, nickjr, series voor mezelf en uitzending gemist gebruikte ik wel.

Welke zenders kijk je dan uit het royaal pakket?

Ik denk dat bellen/langs de winkel het snelst gaat.
Het Viva forum is papaja.
nympenz.

ik mis rtl lounge, humor tv (kinderen geen bezwaar ) en eehmm die zender voor humor tv, comedy familie of zoiets.

ow en consumenten tv.......
heb toch maar ff gebeld, hihi.

die jongen wilde me wel wat aansmeren. ik heb geen vaste telefoon, maar die jongen zei dat dat wel handig was want dan kan je meer meedoen met kortingsacties of zoiets? in de trant van 'het lijkt te veel op iets aan willen smeren' heb ik dat niet gedaan ...
heb je ook internet via upc? Dan is de telefoon gratis, toch? En bellen kost ook geen drol, dus misschien is het toch overwegen waard? Ook altijd handig als je mobiel kwijt of stuk is.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven